پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۰ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر اسبق کشورمان گفت: مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی، بزرگترین کمک به کل کشور‌های اسلامی است.

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق کشورمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حادثه انفجار بندر بیروت، گفت:  امروز لبنان در شرایط بسیار بدی قرار گرفته است.

او ادامه داد: طبق گفته‌ها در انفجار مهیب بیروت نیمی از این شهر ویران شده و بیش از  ۱۵۰ نفر کشته  و هزاران نفر مجروح شدند، البته همچنان احتمال افزایش کشته‌ها وجود دارد. در این حادثه بیش از ۱۰۰ هزار کودک بی سرپرست و سرپناه شدند، بیشتر کشور‌ها هم اعلام کردند که به لبنان کمک خواهند کرد که البته برخی از این کمک‌ها نمایشی است.

قدیری ابیانه افزود: برای مثال کمک یک میلیون دلاری از سوی کانادا و یا ۵ میلیون دلاری توسط اتحادیه اروپا رقم قابل توجهی محسوب نمی‌شود، زیرا طبق آمار دست کم ۱۵ میلیارد دلار به این کشور خسارت وارد شده است ؛ از سوی دیگر فتنه انگیزی بر ضد لبنان که این روز‌ها شاهد آن هستیم با هدایت آمریکا ، اسرائیل و فرانسه با هدف تضعیف دولتی است که با ایران و حزب الله روابط خوبی دارد.

سفیر اسبق کشورمان گفت: برخی از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور که همواره درصدد فتنه انگیزی هستند و می‌گویند چرا ایران باید در شرایط دشوار خود باید به کشور لبنان کمک کند؛ این درحالی است که این رسانه‌ها هنوز از کمک چند میلیارد دلاری زمان شاه به انگلیس و ایتالیا به نیکی یاد می‌کنند.

فعال اصولگرا بیان کرد: ناگفته نماند که لبنان در مقاطع مختلف و دشواری‌هایی که برای کشورمان ایجاد شد به کمک ما آمد، مهمترین کمک لبنان به کشور ما این بود که هربار رژیم صهیونیستی، آمریکا یا هم پیمانان این دو ایران را به جنگ تهدید کردند اعلام کرد که حاضر است با تمام توان و جان‌فشانی دشمنان ایران را مورد هدف قرار دهد.

او اضافه کرد: اگر حزب الله توان مقابله با رژیم صهیونیستی را نداشت امروز یکی از موانع حمله نظامی به ایران برداشته می‌شد؛ موضوعی که مقامات آمریکایی و صهیونیستی هم به آن اعتراف کردند؛ بنابراین مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی، بزرگترین کمک به کل کشور‌های اسلامی است.

قدیری ابیانه در پایان خاطر نشان کرد: امروز کسانی از کمک ایران به لبنان ناراضی هستند که همواره برای تفریحات خود در خارج از کشور مقدار زیادی ارز از کشور خارج کرده و از این طریق به اقتصاد کشور لطمه می‌زنند.

yjc.ir/00VIdO

۹۹/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">