پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۳۴ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر اسبق کشورمان معتقد است اگر جهان اسلام متحد شده و قطب اسلامی شکل بگیرد به ابرقدرتی تبدیل می‌شود که هیچ کشوری جرئت عرض اندام در برابر آن را ندارد.

۱۵ شهریور ۱۳۹۹

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم اقتدار منطقه‌ای کشورمان، گفت: مولفه اقتدار ارتباطی با زورگویی ندارد و ما هم بیش از هرچیز به دنبال اقتدار کشورمان و اقتدار منطقه‌ای خود در مقابل نفوذ‌ها، توطئه‌ها آن هم در جهت حفظ امنیت کشور هستیم.  

او ادامه داد: هر کشوری به دنبال عمق استراتژیک برای خود است؛ برای مثال آمریکا به دنبال ایجاد اقتدار کشور خود در بین کشور‌های دور و نزدیک در جهت غارت ملت‌ها و تحمیل نظرات خود به آنهاست؛ کمااینکه دشمنان ما هم صرفا به ایران به عنوان یک کشور ثروتمند، قدرتمند، وسیع، مستقل و اسلامی نگاه نمی‌کنند بلکه ایران را محور تمدن اسلامی می‌دانند.

قدیری ابیانه افزود: تمام استراتژیست‌های دوست و دشمن چنین نگاهی به ایران دارند و دشمنی شان هم به سبب همین موضوع است؛ چرا که از ۱۴ نقطه استراتژیک جهان نیمی از آن به جهان اسلام تعلق دارد و اگر جهان اسلام متحد شده و قطب اسلامی شکل بگیرد به ابرقدرتی تبدیل خواهد شد که هیچ کشوری جرئت عرض اندام در برابر آن را ندارد.

سفیر اسبق کشورمان، گفت: به همین دلیل است که از دیرباز سیاست «تفرقه بیاندازد و حکومت کن» را در پیش گرفته اند، اما ایران با درایت حضرت امام خمینی (ره) موضوع وحدت جهان اسلام را مطرح کرده و مقام معظم رهبری هم همان مسیر را طی می‌کنند.

تحللیگر مسائل سیاسی در توصیف وضعیت امروز جهان هم بیان کرد: جهان امروز در حال تغییر است و از جهان تک قطبی به سمت جهان چند قطبی می‌رود؛ همچنین آمریکا هم به شدت تضعیف شده و سقوطش بسیار نزدیک و قطعی است؛ در این میان تنها راهی که می‌تواند جلوی چند قطبی شدن جوامع را بگیرد، تسلط و تصاحب منابع نفتی به خصوص در حوزه منطقه‌ای ما یعنی غرب آسیا توسط آمریکاست.

او ادامه داد: علاوه براین دشمنان به دنبال تصاحب منابع نفتی ما و محروم کردن ما از این منابع هستند و برای اینکه به این هدف خود برسند در ابتدا باید جمهوری اسلامی را سرنگون و ایران را تجزیه کنند، به همین لحاظ هم برخی از عناصر ضد انقلاب که به ایران تعلق خاطر دارند با این منطق دست از دشمنی با ایران برداشتند، چون می‌دانند که اگر جمهوری اسلامی ایران نباشد ایرانی هم باقی نمانده و تجزیه خواهد شد.

yjc.ir/00VNGB

۹۹/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">