پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۵۷ ب.ظ

۰

 قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی دیر یا زود فروپاشیده خواهد شد و این روابط هم آن‌ها را از این سرنوشت حتمی نجات نخواهد داد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون عادی‌سازی روابط کشورهای امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: حکام مرتجع کشورهایی مانند امارات، بحرین و عربستان می‌دانند که در کشورشان پایگاه مردمی ندارند و متکی به مردم نیستند لذا برای حفظ قدرت دست به دامان آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شوند.

وی افزود: از آنجایی که لابی صهیونیستی در مناسبات ایالات متحده آمریکا تعیین‌کننده است، حکام عربی برای جلب رضایت آمریکا به دنبال رابطه با رژیم صهیونیستی هستند و امارات نیز امتیاز بسیار بزرگی به اسرائیل داد تا رابطه برقرار کند.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی نیز به شدت نیازمند رابطه با کشورهای عربی است؛ این در حالی است که با توجه به نزدیکی انتخابات در آمریکا، این عادی‌سازی روابط بین کشورهای عربی با صهیونیست‌ها به ترامپ هم کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه امارات و بحرین با این اقدام خودشان را بی‌آبرو کردند و از این بابت ضرر خواهند کرد، اظهار داشت: این اقدام حکام مرتجع منطقه خیانت به اسلام و آرمان فلسطین و همچنین خیانت به کشور و مردم خودشان است.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک عنوان کرد: البته باید یادآور شد که هم آمریکا در ضعف به سر می‌برد و هم رژیم صهیونیستی بسیار متزلزل است و دیر یا زود فروپاشیده خواهند شد و این روابط هم آن‌ها را از این سرنوشت حتمی نجات نخواهد داد.

قدیری ابیانه تأکید کرد: ما هم در ایران برای امارات حساب دیگری باز خواهیم کرد و اگر اسرائیل در منطقه بخواهد علیه ما غلطی بکند، ما امارات و بحرین را هم شریک آن‌ها می‌دانیم و متناسب با تنبیهی که لازم است اقدام خواهیم کرد، لذا امارات و بحرین از این مسئله سودی نخواهند برد.

وی با اشاره به موضع عربستان در این رابطه، تصریح کرد: بن‌سلمان در حال حاضر جرأت این را ندارد که به صورت آشکارا با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کند چرا که مردم در عربستان مخالف این مسئله هستند؛ البته او با سران صهیونیستی روابط شخصی دارد و این روابط توسط حاکم کشوری که خودش را خادم‌الحرمین می‌داند و مکه و مدینه در آن واقع شده، خیانتی به مراتب خطرناک‌تر از سایر کشورها است.

کارشناس مسائل بین‌الملل اضافه کرد: بن‌سلمان برای اینکه در راه رسیدن به پادشاهی عربستان موفق شود، حاضر شده باج‌های زیادی به آمریکا و اسرائیل بدهد؛ اما تردیدی نیست که حکومت او هم دوام نخواهد آورد، به ویژه آنکه او با خامی‌هایی که انجام داده، اقتصاد عربستان را دچار مشکلات اساسی و دولت را بدهکار کرده است.

yazdrasa.ir

۲۴ شهریور ۹۹

۹۹/۰۶/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">