پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۴۵ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه چهره اصول‌گرا گفت: معتقد به این هستم که جای نفت سر سفره نیست، بلکه باید از این مواهب در جهت ایجاد زیر ساخت‌ها استفاده کنیم و از آن طریق، باید زمینه ایجاد اشتغال و تولید بیشتر را فراهم کنیم.

✅«محمدحسن قدیری ابیانه»، فعال سیاسی اصول‌گرا، در پاسخ به اینکه در حال حاضر در جبهه اصول‌گرا وحدت لازم برای انتخابات ریاست جمهوری مشهود است یا خیر؟ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: هنوز برای رسیدن به وحدت زود است اما امیدوارم همانطور که اصول‌گرایان برای انتخابات مجلس به وحدت رسیدند، در مورد ریاست جمهوری هم به وحدت برسند. معمولا گروه‌ها و جناح‌های داخل جریان اصول‌گرا نامزد مورد نظر خود را معرفی می‌کنند و بعد از معرفی نامزدها، وارد گفتگو و بحث می‌شوند که چه کسی مورد حمایت قرار بگیرد.


✅این چهره اصول‌گرا افزود: در معرفی افراد به عنوان گزینه نهایی جریان اصول‌گرا عوامل متعددی از قبیل اصلح بودن و مقبولیت مطرح است. البته در شرایط فعلی جناح‌های مختلف علاوه بر درنظر گرفتن موارد فوق جهت معرفی کاندیداها باید به سمت ارائه برنامه نیز بروند و حتی اعضای دولت را هم حتی‌المقدور، معرفی کنند.


✅قدیری‌ ابیانه ادامه داد: زمینه برای رسیدن به وحدت فراهم است همچنان که در انتخابات مجلس هم اصول‌گرایان به وحدت رسیدند. یکی از راه‌های رسیدن به وحدت این است که فردی که قرار است به عنوان نامزد نهایی اصول‌گرایان برای 1400 معرفی شود، در آستانه تبلیغات انتخاباتی مشخص کند که از چه نیروها و افرادی در کابینه، استفاده خواهد کرد.


✅این فعال سیاسی اصول‌گرا ضمن امیدواری نسبت به رسیدن اصول‌گرایان به توافق نهایی تصریح کرد: با توجه به اینکه برای رسیدن به توافق نهایی زمان زیادی باقی مانده است اما اصول‌گرایان متمایل به رسیدن توافق در معرفی یک کاندیدا هستند. لازم به ذکر است که اصول‌گرایان و همه نامزدها نباید شعارهای خارج از توان کشور بدهند.


✅قدیری‌ابیانه در پاسخ به اینکه شرایط برای روی کار آمدن احمدی‌نژاد مهیاست؟ اظهار کرد: قطعا احمدی‌نژاد اعلام کاندیداتوری می‌کند و مسلما رد صلاحیت می‌شود و در نهایت تلاش می‌کند فتنه‌ای به راه‌ بیندازد که موفق نخواهد شد، البته فردی که به معنای دقیق کلمه اصول‌گرا باشد برنامه‌هایی را باید ارائه بدهد که به نفع مردم و قابل دست‌یابی باشد.


✅این چهره اصول‌گرا در واکنش به اینکه احمدی‌نژاد با حمایت اصول‌گرایان به قدرت رسید و یکی از شعارهای وی آوردن نفت بر سر سفره مردم بود، خاطرنشان کرد: معتقد به این هستم که جای نفت سر سفره نیست، بلکه باید از این مواهب در جهت ایجاد زیر ساخت‌ها استفاده کنیم و از آن طریق، باید زمینه ایجاد اشتغال و تولید بیشتر را فراهم کنیم و سفره مردم از طریق کار و تلاش با عزت همگان تأمین شود.


✅قدیری‌ابیانه ضمن ارزیابی نتیجه انتخابات 1400 یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود که در انتخابات ریاست جمهوری آینده پیروزی با اصول‌گرایان است.


borna.news/fa/tiny/news-1058940

۹۹/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">