پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۳ ق.ظ

۰

 ۸ مهر ۱۳۹۹ - قدیری‌ابیانه با اشاره به جنایت‌های دولت انگلیس علیه مردم ایران، گفت: انگلیس مسبب تصویب بیشتر قطعنامه‌ها علیه ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: مبنای سیاست انگلیس، «اختلاف بیانداز و حکومت کن» است و آن‌ها همواره به دنبال اختلاف‌افکنی در میان ملت‌ها، اقوام، مذاهب و فرق مختلف بوده و هستند.

وی با اشاره به جنایت‌های دولت انگلیس علیه مردم ایران، افزود: انگلیس مسبب تصویب بیشتر قطعنامه‌ها علیه ایران است و حمایت تمام‌عیار از صدام و رژیم بعث در زمان جنگ تحمیلی، حمایت‌های بی‌دریغ از رژیم صهیونیستی، مشارکت فعال در تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان از دیگر نمونه‌های بارز دشمنی این کشور با مردم ایران است.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار داشت: انگلیسی‌ها در طول ۵۰ سال سلطنت پهلوی، جنایت‌های بی‌شماری را در حق ملت ایران مرتکب شدند؛ قبل از آن نیز در جنگ جهانی با غارت انبارهای گندم، آرد و غذا برای رساندن آن به سربازان انگلیسی، قحطی بزرگی پدید آوردند که میلیون‌ها ایرانی در اثر آن جان باختند.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: انگلیسی‌ها در کودتای 28 مرداد نقش داشتند، آن‌ها از تروریست‌ها و منافقین حمایت کردند و در ایجاد ناامنی و ترورها در کشورمان نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند و امروز نیر سفارت‌خانه انگلیس هم راستا با امریکا و رژیم صهیونیستی عمل می‌کند و سفیر این کشور در امور داخلی ایران دخالت می‌کند. آن‌ها در فتنه سال 88 نیز از اغتشاش‌گران و عوامل فتنه حمایت کردند.

وی با بیان اینکه امروز نیز استعمارگر پیر با بکارگیری شیوه‌های استعمار نوین و استفاده از ابزارهای رسانه‌‌ای جدید سعی می‌کند شعبان بی‌مخ‌ها را در خدمت بگیرد، عنوان کرد: روحیه استعمارگری موجب شده است که جان انسان‌ها و ملت‌ها برای انگلیسی‌ها ارزشی نداشته باشد. انگلیس و کشورهای همسو با آن در سده اخیر با اجرای سیاست‌های استعمار نوین خود به دنبال وابسته کردن ایران به نفت بوده‌اند تا بدین شکل سلطه پنهان و آشکار خود را میسر گردانند. آن‌ها همواره به دنبال چپاول و فقیرتر کردن کشور ما بوده‌اند و در این راستا سعی داشتند با گماردن حکام و دولت‌های دست‌نشانده اهداف خود را پیگیری کنند.

کارشناس مسائل بین‌الملل تأکید کرد: سردمداران فاسد انگلیسی با ترویج مواد مخدر، گسترش فساد و فحشا، ترویج بی‌بندوباری، تضعیف و تخریب روحانیت و حمایت از جانیان و اغشاشگران به دنبال این هستند تا منافع آمریکا و اسرائیل تأمین شود.

dana.ir/news/1652316.html

۹۹/۰۷/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">