پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ب.ظ

۰

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، در خصوص طرح موضوع استعفای روحانی از سوی اصلاح طلبان اظهار داشت: اصلاح طلبان و دولتی‌ها می‌دانند با این گندی که به اقتصاد کشور زده اند وضعیت اقتصادی روز به روز بدتر خواهد شد به نحوی که هر فرد دیگری هم بیاید نمی تواند به سرعت این وضعیت را تغییر دهد زیرا به تلاش و زمان زیادی برای تغییر این روند نیاز دارد بنابراین اگر به طور مثال آقای روحانی ۶ ماه پیش استعفا داده بود دلار ۳۰ هزار تومانی به پای وی نوشته نمی‌شد و در آن زمان اصلاح طلب ها می گفتند چون روحانی رفت دلار گران شد.

وی افزود: بر همین مبنا یکی از انگیزه‌های اصلاح طلب ها برای استعفای آقای روحانی این است که پیش‌بینی می‌کنند در یک سال آینده وضع اقتصادی بدتر می شود به خصوص که این دولت طی هفت سال گذشته نشان داده اهل تدبیر نیست و تدابیر مورد ادعای آنها نظیر دلار آقای جهانگیری که ۱۸ میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور را بر باد داد، در حقیقت پایه ای برای ضربه زدن بیشتر به اقتصاد کشور بوده است.

 

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: هرآنچه امروز روحانی می گوید و وعده می دهد و راه حلی که مطرح می کند سبب نگرانی افکار عمومی می شود به نحوی که این دولت هیچ زمینه ای برای خود نزد افکار عمومی باقی نگذاشته است.

وی عنوان کرد: البته آثار آن را در انتخابات سال ۱۴۰۰ خواهند دید همانگونه که در انتخابات مجلس شورای اسلامی دیده شد به نحوی که آقای مجید انصاری سر لیست مشترک اصلاح‌طلبان با وجود تبلیغات فراوان بیش از هفتاد هزار رای نیاورد بنابراین این دلیل اصلی برای پیشنهاد اصلاح طلبان برای استعفای آقای روحانی بوده است.

قدیری ابیانه تصریح کرد: دروغ های انتخاباتی، وعده های بیجا برای برجام، اعتماد فضاحت بار به وعده‌های آمریکا، از دست دادن فرصت های ۷ ساله توسط دولت، کبر و غرور بیجای شخص آقای روحانی و فحاشی به منتقدان دلسوز، کوتاهی در عمل به اقتصاد مقاومتی، اصلاح طلبان که هم حامی دولت بودند و هم در دولت مسئولیتهای کلیدی در دست داشتند را بی‌اعتبار کرده است.

این تحلیل گر مسائل سیاسی بیان کرد: امسال به ویژه با توجه به وعده های فریبکارانه داده شده در انتخابات، سال پاسخگویی دولت و ارائه گزارش عملکرد است.

قدیری ابیانه گفت: دولت روحانی بدترین دولت پس از انقلاب و شخص آقای روحانی بدترین رئیس‌جمهور دوران انقلاب بوده است و این درسی است که مردم باید برای انتخابات سال ۱۴۰۰ در نظر داشته باشند بنابراین نباید فریب تبلیغات انتخاباتی، وعده های بیجا و تبلیغات رسانه‌ای بیگانگان را بخورند.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند نتیجه هر انتخاب خوب یا بد آن در زندگی شان پدیدار خواهد شد.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: زمانی اصلاح طلبان می‌گفتند مرگ بر آمریکا نگویید و پرچم آمریکا را آتش نزنید اما امروز می گویند هرچه لعن دارید بر آمریکا بفرستید و آنها را مقصر وضعیت موجود می‌دانند این در حالی است که شعار مرگ بر آمریکا و سوزاندن پرچم، اکنون توسط مردم آمریکا انجام می‌شود. همچنین در دشمنی آمریکا تردیدی نیست.

وی افزود: این روحانی بوده که تبلیغ می‌کرد به دنبال مذاکره با آمریکا به عنوان کدخدای جهان می توان مشکلات را حل و تحریم‌ها را برطرف کرد در حالی که نتیجه عملکرد آنها جز ترغیب آمریکا به تشدید تحریم ها چیز دیگری نبوده است.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: وقتی رئیس جمهور در میانه مذاکرات می‌گوید مشکل آب خوردن ما هم به برجام بستگی دارد و وزیر خارجه می‌گوید هر توافقی بهتر از عدم توافق است نتیجه ای جز نافرجامی برجام نمی‌توانست داشته باشد بنابراین آقای روحانی و اصلاح‌طلبان باید در سال پایانی دولت خود پاسخگوی عملکرد خود باشند.

dana.ir/1652502

۹۹/۰۷/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">