پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه: روحانی همچنان آمریکا را کدخدا می‌داند/تمام مشکلات امروز کشور به دلیل کدخدا دانستن آمریکاست/ فرافکنی به سبک دولت دوازدهم

قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی گفت: اینکه روحانی می‌گوید، ریشه تمام مشکلات در کاخ سفید است، نشان می‌دهد او همچنان آمریکا را کدخدا می‌داند.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار کرد: آقای روحانی زمانی راه حل تمامی مشکلات را در تعامل با آمریکا می دانست و امروز هم ریشه تمام مشکلات را کاخ سفید می داند؛ لذا نتیجه‌ای که از اظهارات رئیس جمهور می‌توان برداشت کرد، این است که متأسفانه او همچنان باور دارد، آمریکا کدخدای جهان است.

وی افزود: نگاه رئیس جمهور به غرب و کدخدا دانستن آمریکا، باعث شده تا او نقش دولتش را در به وجود آمدن مشکلات امروز نفی کند و به خاطر همین است که می‌گوید هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

این کارشناس مسائل راهبردی یادآور شد: البته من معتقدم آقای روحانی به خوبی می‌داند که در این سال‌ها خطاهای بسیاری را مرتکب شده است، اما او کسی نیست که بتواند خطاهای خود را بپذیرید؛ بنابراین تلاش می‌کند تا فراکنی کند.

قدیری ابیانه عنوان کرد: بعد از اینکه آمریکا از برجام خارج و شکست برجام اثبات شد، حسن روحانی به جای پاسخگویی، منتقدان داخلی برجام را عامل اصلی شکست این توافقنامه معرفی کرد.

وی افزود: اینکه رئیس جمهور می‌گوید آمریکا عامل اصلی مشکلات اقتصادی امروز است و از مردم می‌خواهد بر سر کاخ سفید فریاد بزنند، نشان می‌دهد او نمی‌خواهد تمام اشتباهات خود را بپذیرد و از مردم عذرخواهی کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک خاطرنشان کرد: در این هفت سال دولت یازدهم و دوازدهم هیچگاه به توانمندی‌های داخلی باور نداشتند و مذاکره و تعامل با غرب را بیش از همه چیز ترجیح می‌داد.

قدیری ابیانه ادامه داد: حسن روحانی با مقصرسازی درصدد این است تا یکسال پایانی از عمر دولت دوازدهم را همانند گذشته تلف کند و این نوع سیاست فرصت‌های بسیاری را از ملت ایران گرفته و باز خواهد گرفت.

وی با بیان این مطلب که همچنان با اثبات بدعهدی آمریکا در عمل به وعده‌هایش، حسن روحانی به پیروزی بایدن چشم دوخته است، گفت: رئیس دولت دوازدهم امیدوار است که بایدن پیروز شود تا گشایشی رخ بدهد؛ در حالی که در اصل دشمنی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان با ایران هیچ تفاوتی وجود ندارد، بلکه فقط در روش با هم متفاوت هستند.

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی؛ روحانی نسبت به غرب خودباخته است، اما در مقابل نسبت به مردم و ملت خود دارای کِبر و غرور است و روحانی با این ذهنیت رشد کرده و اصلاح نخواهد شد.

قدیری ابیانه گفت: روحانی معتقد است که تمام مشکلات کشور از سوی کاخ سفید است، اما تمام مشکلات امروز کشور به دلیل کدخدا دانستن آمریکاست.

namanews.com/News/264581

۹۹/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">