پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۲۸ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه: 👈کشور از داخلی‌هایی که واشنگتن را کدخدا می‌دانستند، لطمه خورد/ آمریکا دیگر تک ابرقدرت جهان نیست.

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نشست بررسی انتخابات آمریکا با حضور محمدحسن قدیری‌ابیانه و کامران غضنفری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نشست بررسی انتخابات آمریکا با حضور محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا و کامران غضنفری نویسنده کتاب را قطعنامه برگزار شد.

* آمریکا دیگر تک ابرقدرت جهان نیست

قدیری‌ابیانه در این نشست با اشاره به بدهی چندین تریلیون دلاری آمریکا و وخامت اوضاع اقتصادی این کشور، گفت: اخیرا اقتصاد چین از اقتصاد آمریکا پیش‌گرفته است.

وی افزود: جهان از جهان تک قطبی به سمت جهان چندقطبی می‌رود، الان خیلی‌ها در خود آمریکا هم می‌گویند که آمریکا دیگر تک ابرقدرت جهان نیست، در کشورهای دیگر نیز همین را می گویند مثل مکرون رئیس جمهور فرانسه.

قدیری ابیانه با اشاره به ناکارآمدی قدرت نظامی آمریکا در مقابل رقیبان خود گفت: آمریکا برای اینکه بتواند جلوی افول تک ابرقدرتی جهان را بگیرد باید بر نفت جهان مسلط باشد و عمده نفت جهان در حوزه خلیج فارس، شمال آفریقا و در آمریکای جنوبی مثل ونزوئلا است که اگر کنترل این مناطق را در اختیار بگیرد بقیّه قدرت ها هم از او تمکین می‌کنند.

وی نیاز آمریکا به کنترل نفت در ایران را دلیل مخالفت این کشور با استقلال ایران عنوان کرد.

👈متن کامل در‌👇

farsnews.ir/amp/13990803000271

۹۹/۰۸/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">