پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۰۸ ب.ظ

۰

✅ احمد نژاد با وجود اینکه اصل حکومت دینی را من درآوردی نامیده قطعا در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام خواهد کرد و از طرف شورای نگهبان ردصلاحیت می شود و در این صورت تلاش می‌کند که مشکل‌آفرینی کند. او با علم به این موضوع سعی میکند حضور خود را به نظام جمهوری اسلامی تحمیل کند و زمانی که رد صلاحیت شود اصل انتخابات را زیر سوال می برد و به هر نحو ممکن مردم را به عدم شرکت در انتخابات ترغیب میکند. اما این تلاش‌های او تاثیری در روند انتخابات نخواهد داشت.

بنظر می رسد احمدی نژاد نزدیکان خود را به ثبت نام در انتخابات فرا بخواند. در صورتی هرکسی با مواضع انحرافی محمود احمدی نژاد اشتراک نظر داشته باشد صلاحیت او نیز توسط شورای نگهابان رد خواهد شد. احمدی نژاد به دنبال دیده شدن و جذب طرفدار است. به همین دلیل برخی مواضع را که مورد توجه قشری از جوانان است مطرح میکند همانطوری که سالگرد تولد مایکل جکسون خواننده متهم به هم تعرض به پسران خردسال را تبریک گفت و یا در روز های اخیر متنی را خطاب به آنجلینا جولی هنرپیشه آمریکایی با محوریت مبارزه مشترک با ظلم و استبداد در صفحه توییتر خود منتشر کرد. 

 مصاحبه احمدی نژاد با بخش فارس رادیو فردا رسانه وابسته به آمریکا در حالی صورت گرفت که هرگونه ارتباط مسئولین با رسانه‌های فارسی زبان غربی برای مسولان ممنوع است. در دولت نهم و دهم نیز احمدی نژاد اعلام کرد کسی حق ندارد برای مخاطب قرار دان مردم ایران با رسانه های بیگانه فارسی زبان مصاحبه کند. همچنین در منشوری که اخیرا از سمت احمدی نژاد منتشر شده است هیچ گونه اشاره ای به مرجعیت و ولایت فقیه نشده است این موضوع نشان می دهد احمدی نژاد اعتقادی به امام (ره) و مقام معظم رهبری و نظام اسلامی ندارد.

 رفتار های امروز احمدی نژاد ناشی از شیرینی جایگاه قدرت است ۰زیرا او سعی دارد به هر قیمتی به قدرت بازگردد. و در حالی که همواره مطرح می کرد که چرا دو قوه مهم کشور باید به دو برادر اختصاص یابد او به دنبال این بود که پست ریاست جمهوری و معاون اول بین او و پدر عروسش رحیم مشایی دست به دست شود.

 احمدی نژاد به دنبال مسئله سازی برای نظام است و سعی دارد با بهره‌برداری از عملکرد ضعیف دولت روحانی و وضعیت نابسامان اقتصادی کشور خود را منجی مردم معرفی کرده و در این راستا ممکن است معدودی از مردم فکر کنند که احمدی نژاد می تواند راه نجات کشور باشد. زیرا برخی از اقدامات اقتصادی احمدی نژاد در دولت نهم مانند پرداخت یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی به مردم و ساختن مسکن مهر که اثرات خوبی داشت باعث محبوبیت او در آن زمان شده بود. 

احمدی نژاد سعی دارد با وعده های بی پایه اقتصادی و یارانه ۱ میلیون تومانی و سفرهای استانی به دنبال تحمیل خود به نظام جمهوری اسلامی است اما قطعا حضور او و یارانش در انتخابات ۱۴۰۰ با مخالفت جدی شورای نگهبان روبرو می شود.

 زیرا افکار احمدی نژاد مطلوب نظر نظام و مردم نیست . او گاها افکار منحرف خود را در قالب دفاع از عدالت و محرومان مطرح می کند در حالی که دولت برای پرداخت کمک های معیشتی و یارانه ۱میلیون تومانی باید برای تامین اعتبار این مبلغ قیمت سوخت، برق، گاز، آب و سایر خدمات دولتی را ده‌ها برابر کند. در طی ماه های گذشته هر زمانی که از او پرسیده شد این اعتبار از چه منبع قرار است تامین شود جواب معینی مطرح نمی کند. احمدی نژاد حتی برای ظهور امام زمان عج زمان معین کرده است او خود و یارانش را به صورت غیر مستقیم مرتبط با امام زمان معرفی می‌کند تا با احساسات و اعتقادات مردم بازی کند. این انحراف احمدی نژاد اگر زمینه پیدا کند خطرناک است زیرا این عمل نوعی فرقه‌سازی تلقی می‌شود.

به هر حال بنده نه خدمات او را نادیده می‌گیرم و نه می‌توانم بر انحرافات او چشم بپوشم. البته از ته دل دعا می‌کنم عاقبت به‌خیر شود.

۹۹/۰۸/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">