پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲ ق.ظ

۰

📰هفته‌نامه پرتو سخن

📆۷ آبان ۹۹

رهبر، ولی مطلقه فقیه نامیده شده است اما:

✅مجلس خبرگان رهبری هر آن اراده کند می‌تواند او را عزل کند بدون اینکه خطایی مرتکب شده باشند.

✅مهمترین رکن حکومت که قوه مجریه است را او انتخاب نمی‌کند. بلکه مردم انتخاب می‌کنند و گاه ابوموسی اشعری‌ها را بر می‌گزینند.

✅با وجود اینکه ۹۵ درصد اقتصادِ در دستِ حکومت در اختیار دولت است، بانک‌ها، صنایع و ... از پذیرش مسئولیت خود طفره رفته و عواقب عملکرد خود را از رهبر مطالبه می‌کنند.

✅تعیین بودجه دفتر رهبری هم در اختیار دولت است.

✅دستگاه‌هایی مثل آستان قدس، بنیاد شهید، بنیاد مسکن، بنیاد پانزده خرداد، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام که کمک به محرومان را وظیفه خود می‌دانند تمام امکانات خود را در این راه هزینه می‌کنند.

✅رئیس قوه قضائیه را رهبر تعیین می‌کنند ولی قضات در قضاوت خود مستقل‌اند و بیشترین فسادها، رانت‌ها، اختلاس‌ها و تخلفات در دستگاه‌های قوه مجریه ایجاد می‌شوند.

✅رئیس صدا و سیما را رهبر تعیین می‌کنند ولی بودجه آن در دست دولت است و فضای زیادی از صدا و سیما در اختیار دولتی‌هاست. با این وجود دولتی‌ها تحمل هیچ نقدی را ندارند.

✅نیروهای نظامی تحت فرمان رهبری است، به همین دلیل هم دشمنان جرأت تعرض به کشور را ندارند و این نیروها امکانات خود را برای سازندگی بسیج کرده‌اند اما دولتی‌ها آن را به نام خود ثبت و تبلیغ می‌کنند.

✅با اینکه فقهای شورای نگهبان را رهبری تعیین می‌کنند و احراز صلاحیت نامزدهای مجلس و ریاست جمهوری را این شورا تعیین می‌کند، این شورا تعداد زیادی از مخالفان ولایت فقیه را برای شرکت در این رقابت‌ انتخاباتی تأیید می‌کند. حتی کسانی را که ثابت کرده‌اند به ولایت پایبند نیستند.

✅با اینکه رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را مردم انتخاب می‌کنند و این دو هم اعضای دولت را انتخاب می‌کنند و هم تنظیم بودجه بر عهده این دو نهاد است و قوانین را اینها وضع می‌کنند و نظارت بر قوه مجریه بر عهده مجلس هست اما از پذیرش مسئولیت طفره رفته سعی می‌کنند فرافکنی کنند و مسئولیت ناکارآمدی خود را بر دوش رهبری بیاندازند.

✅رهبری با وجود خباثت‌های دولتمردان با سعه‌صدر از آنها حمایت می‌کنند و رهنمودهای لازم را برای عبور از مشکلات ارائه می‌دهند.

✅بیشترین تبلیغات خصمانه دشمنان خارجی و عوامل داخلی بر علیه رهبری است و همه اینها نتوانسته رهبر را از ادامه مسیر امام (ره) و عدالت‌خواهی و حمایت از حقوق مردم بازدارد.

✅به قول مقامات آمریکا رهبری نقشه راه آمریکا را می‌شناسد یعنی دست آمریکا را خوانده و از عمق دشمنی و استراتژی آنها آگاه است و با یک ساعت سخنرانی خود نقشه‌هایی را که دشمنان با بکارگیری نیروهای بسیار و زمان طولانی و بودجه زیاد تدارک دیده‌اند خنثی می‌سازد.

partosokhan.ir

۹۹/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">