پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۳ ق.ظ

۰

دست‌های سیاسی پشت پرده اهانت به پیامبر اکرم

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۳ ق.ظ

📰روزنامه سیاست روز  📆 سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ 

اقدام شنیع « شارلی ابد» نشریه فرانسوی در اهانت مجدد به ساحت پیامبر اعظم(ص) و حمایت مکرون رئیس جمهور فرانسه به بهانه آزادی بیان و دموکراسی ، بازی خطرناکی است که غرب در ادامه سیاست‌های اسلام ستیزانه خود و جلوگیری از رشد اسلام در قاره سبز دنبال می کند.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین الملل نیز در این باره در گفتگو با روزنامه سیاست روز تصریح کرد: زمانی که ماکرون به مقدسات مسلمانان توهین می کند باید منتظر عواقب این حماقت نیز باشد. توهین عامدانه به ساحت پیامبر اکرم (ص) در نزد مسلمانان جرم بسیار بزرگی است و موجب تحریک و عصبانیت آنها می شود.

محمد حسن قدیری ابیانه با اشاره به تلاش کشورهای مرتجع عربی برای برقراری رابطه با اسرائیل به سیاست روز گفت: به نظر می رسد که این اقدامات تلاشی برای انحراف افکار عمومی نسبت به این مسئله است .

وی افزود: زمانی که در غرب به دلیل توهین به مقدسات مسلمانان فردی کشته می شود، مسلمانان به شدت مورد انتقاد واقع می‌شوند و این در حالی است که فرانسه در جنگ با نهضت آزادی بخش الجزایر بیش از یک میلیون الجزایری را قتل عام کرد و در موزه طبیعت این کشور ۱۸ هزار جمجمه الجزایری وجود دارد و عکس سربازان فرانسوی با سرای بریده شده کشته‌های الجزایری در همه جا هست .

✅نگرانی از حضور اقلیت ها در غرب

 محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین الملل و سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک نیز به سیاست روز گفت: چندی پیش یکی از بزرگان کلیسای فرانسه با اعلام خطر از اینکه ۵۰ سال دیگر فرانسه به کشوری اسلامی مبدل خواهد شد، تاکید کرد بایستی جلوی این روند گرفته شود و مهاجرین کشورهای مسلمان تحت فشار گذاشته شوند . وی با اشاره به اینکه تلاش غربی‌ها در این است که مردم را نسبت به اسلام به قضاوت غلط برسانند تا مردم به هیچ عنوان مطالعه‌ای در مورد دین اسلام نداشته باشند افزود: مخالفت آنها با حجاب دانش آموزان مسلمان و تسلیم نشدن آنها به جو فرهنگی غرب در حقیقت به نوعی به چالش کشیدن این فرهنگ است که موجب نگرانی غربی‌ها شده است.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: بارها شاهد قوانین و اظهار نظرهای سیاستمداران غربی در این باره بوده‌ایم به نحوی که به تازگی قانونی در فرانسه تصویب شده است که اگر کسی پزشکی را از جنس مخالف نپذیرد تا ۷۵ هزار یورو جریمه می‌شود و این درخواستی است که اکثر مسلمانان دارند. همچنین یکی از وزاری این کشور در اظهار نظری گفته بود که زمانی که در فروشگاه غرفه گوشت حلال را می بینم به شدت ناراحت و عصبانی می شوم.

روند مقابله با جریان انحرافی غرب

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با روزنامه سیاست روز در این باره گفت: بنابر گزارش‌های منتشر شده، فرانسوی‌ها بابت اظهارات مکرون ۲۲ میلیارد دلار زیان کرده‌اند و عقب نشینی جزئی مکرون از اظهاراتش بر این اساس است اما این اقدامات کافی نیست.

👈متن کامل گزارش در👇

siasatrooz.ir/vdcgtn9qyak9qy4.rpra.html

۹۹/۰۸/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">