پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۲۴ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی کشور گفت: برای سنجش عملکرد‌ها باید واقعیت‌ها را بشناسیم و مطالبات و توقعات مردم بر حسب تصورات است در حالی که باید بر اساس واقعیت‌ها باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در کشور‌های مکزیک و استرالیا در نشست کرسی آزاد اندیشی از آرمان‌های ۵۷ تا واقعیت‌های ۹۹ که به همت دانشگاه پیام نور گناوه با حضور طلاب، استادان و دانشجویان این دانشگاه در فضای مجازی برگزار شد، بیان کرد: برای اینکه شرایط کنونی را درست تحلیل کنیم باید ارزیابی درستی از وضعیت کشور در سال ۵۷ و ۹۹ داشته باشیم.

او افزود: نظام قبل از انقلاب بسیار فاسد بود و این فساد را می‌خواست یعنی اصل نظام بر فساد در تمام زمینه‌ها بود.اکنون اگرچه فساد وجود دارد، اما نظام با فساد مخالف است و با فساد برخورد می‌کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی کشور ادامه داد: با وجود خدمات زیادی که انجام گرفته است، می‌توانستیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم در این ۴۱ سال انقلاب یکی از اهداف اصلی محرومیت زدایی و فقر زدایی بوده بنابراین وضعیت بهتر از گذشته است. با وجود مشکلات فراوان، اما دستاورد‌های بسیار خوبی در دوران انقلاب داشته‌ایم.

قدیری ابیانه گفت: برای سنجش عملکرد‌ها باید واقعیت‌ها را بشناسیم و مطالبات و توقعات مردم بر حسب تصورات است در حالی که باید بر اساس واقعیت‌ها باشد.

او ادامه داد: در زمان جنگ در تأمین سیم خاردار مشکل داشتیم حتی دشمنان به ما اجازه خرید نمی‌دادند، ولی امروز به دنبال آن هستند که از صدور سلاح‌های پیشرفته ایران جلوگیری کنند و دشمنانی که یک زمان دنبال تجزیه کشور ما بودند الان نگران نفوذ ایران تا مدیترانه هستند.

✅خود تحریمی بدتر از تحریم خارجی است

پژوهشگر مسائل سیاسی عنوان کرد: کشور ما اکنون در تحریم خارجی است، اما بدتر از تحریم خارجی، خود تحریمی است که بازار ۸۳ میلیون نفری خودمان را به کالای خارجی اختصاص دادیم. ما خودمان، خودمان را تحریم کردیم و اگر از تولید داخل حمایت کنیم ۸۰ درصد مشکل اشتغال حل خواهد شد.

قدیری ابیانه بیان کرد: مشکلات کنونی کشور بخشی حاصل تحریم‌ها، بخش دیگری نتیجه ضعف مدیریت و رفتار خود مردم است.

او گفت: راه پیشرفت کشور رابطه با آمریکا نیست بلکه راه حل پیشرفت کشور در وهله اول انتخاب درست مردم، اصلاح سبک زندگی، افزایش ساعت کار مفید؛ قناعت، تعصب داشتن و حمایت از کالای داخلی است.

b2n.ir/417554

۹۹/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">