پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۱۲ ق.ظ

۰

📆۱۹ آبان ۱۳۹۹

سفیر پیشین ایران در استرالیا گغت: لیبرال دموکراسی غربی نشان داد که پاسخگوی نیاز امروز آمریکا نیست چه برسد به اینکه نیاز‌های مردم جهان را بر آورده کند.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص نشانه‌های انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی رژیم آمریکا که در سخنرانی روز ۱۳ آبان ایشان مطرح شد، اظهار داشت: آمریکا به‌سرعت رو به افول است و جهان به سمت چند قطبی شدن پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه بدهی آمریکا به بیش از ۸۵ تریلیون دلار رسیده است، افزود: اگر درآمد نفتی کشورمان قبل از تحریم‌ها را سالی ۵۰ میلیارد دلار در نظر بگیریم، رقم بدهی آمریکا معادل ۱۷۰۰ سال در آمد نفتی ایران است.

 

سفیر پیشین ایران در استرالیا اظهار داشت: تمام دلارهایی که آمریکا چاپ کرده و در دست مردم دنیا معامله می‌شود را هم باید به‌عنوان بدهی پنهان آمریکا محسوب کنیم.

بدهی خارجی آمریکا به بیش از ۷ تریلیون دلار رسیده که معادل ۱۴۰ سال در آمد نفتی ایران است 

 

قدیری ابیانه با بیان اینکه هرچند اقتصاد آمریکا بزرگ است این مقدار بدهی برای اقتصاد این کشور خیلی زیاد است، افزود: البته بر اساس گزارش‌های موجود این بدهی‌ها رو به افزایش هستند. چنانچه کسری بودجه امسال این کشور به بیش از ۳.۳ تریلیون دلار و به اندازه ۶۰ سال درآمد نفتی ایران رسیده است.

 

این استراتژیست یادآور شد: ترامپ چند ماه پیش اعلام کرده بود هرگاه کرونا پایان بگیرد ۱۰ سال طول می‌کشد تا وضعیت آمریکا به قبل از شیوع این بیماری بازگردد.

۹۹/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">