پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۰، ۰۲:۴۳ ق.ظ

حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی در بخشی ازخطبه های این هفته نماز جمعه کاشان گفتند: امام جمعه کاشان هرهفته با مردم در ارتباط مستقیم است و اگر در جایی احساس وظیفه و تکلیف شرعی کنم نظر خودم را به مردم صریح اعلام می کنم .

ایشان با اشاره به اینکه امام جمعه برای خودش سخنگویی معرفی نکرده کرده و هیچ نقل قولی را از سوی امام جمعه کاشان  ، مورد تایید خود ندانستتند متذکر شدند: چنانچه افرادی بخواهند  (در انتخابات) از نماینده مقام معظم رهبری و یا امام جمعه مایه بگذارند کار درستی نیست. 

آیت الله نمازی با تاکید بر حفظ کرامت ، حرمت و جایگاه افراد گفتند: جایگاه مقام معظم رهبری جایگاه مقدسی است که  نباید در مسائلی جزئی داخل شود .

ایشان افزودند: سیره و سیاست امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخابات کشور این نبوده است که وارد مسائل جزئی و مصادیق شوند .

امام جمعه کاشان یادآورشدند،  امام راحل و مقام معظم رهبری و نمایندگان مقام ولایت، مسائل کلان انتخاباتی را که حضور تمام عیار تمامی واجدین شرایط، اوصاف نامزدهای انتخابات، فقه انتخاباتی، اخلاق انتخاباتی وقانون انتخابات است را بیان می کنند تا مردم، با بصیرت وارد عرصه انتخابات شوند اما وارد مصادیق نمی شوند.

ملاحظاتی از قدیری ابیانه: برخی ها برای منصرف کردنم از نامزدی در کاشان عنوان می کردند که امام جمعه محترم کاشان روی فرد خاصی نظر دارند. اما بنده چنین ادعایی را باور نکردم.

متاسفانه این عده در سطح شهر هم چنین شایعاتی را دامن زده اند. سخنرانی این هفته امام جمعه محترم پایانی بود بر این ادعاها.

آیا صلاح است نامزدها و یا طرفدارانشان از ائمه محترم جمعه به نفع خود هزینه کنند؟ آنهم به دروغ؟

متاسفانه عده ای شایعات بی اساسی را در مورد نامزدها می پراکنند که به هیچ وجه صحت ندارد. مثلا در مورد خود من برخی ها به دروغ مدعی شده اند که بنده نامزد جریان انحرافی هستم، حال آنکه از مواضع قاطع بنده در قبال جریان انحرافی مطلعند و می دانند که مواضع بنده علیه این جریان انحرافی به نحو گسترده ای در رسانه های گروهی نیز منعکس شده است و آن مطالب در سایت بنده نیز قابل مشاهده است.

عده ای مرا هاشمیست معرفی می کنند حال آنکه می دانند که در قبال مواضع ایشان، آنجا که با ولایت در تقابل قرار گرفته و یا زاویه پیدا کرده است موضع علنی و رسانه ای گرفته ام.

عده ای شایع کرده اند که قدیری آمده است تا به نفع نامزد خاصی کنار برود،  در حالی که می دانند چنین نیست و رقابت بنده با آنها در انتخابات جدی و البته اصولی است. و ...

بنابراین، این نوع شایعه پراکنی بیش از اینکه اقدامی علیه شخص بنده باشد، اقدامی برای فریب مردم است، فریبی که از دید عده ای، روال و تاکتیک های عادی انتخابات  محسوب می گردد.

بنده یک اصولگرای ولایتمدار و مستقل هستم که عضو هیچ حزب و گروهی نیستم و اصولگرایی را در دوره انتخابات نیز ان شاء الله به کار خواهم گرفت و علیه نامزدها شایعه پراکنی نخواهم نمود و به آنها تهمتی نخواهم زد و این را یکی از شاخصه های اصولگرایی می دانم. احترام نامزدها را نیز نگه خواهم داشت و آنها را به مناظره ای صریح و سازنده و رودررو در حضور مردم دعوت می کنم تا برای مردم امکان بهتری برای شناخت نامزدها و انتخاب گزینه اصلح فراهم گردد.

از تمام کسانی نیز که بخواهند به نفع اینجانب در دوران تبلیغات انتخاباتی اطلاع رسانی کنند جدا می خواهم از تخریب رقبا خودداری کنند و به قول امام جمعه محترم کاشان، فقه انتخاباتی را رعایت نمایند.

رایی که با فریب مردم به دست بیاید فایده ای برای آخرت نامزد مذکور و نفعی برای مردم و کشور نخواهد داشت. بیایید تا در دارالمومنین، رقابتی سالم و اصولگرایانه را به نمایش بگذاریم.

۹۰/۱۰/۲۴

نظرات  (۱۰)

 سلام نمیدونم چرا همیشه باید چوب ندونم کاریمون رو بخوریم.اگه راهی هست بفرمایید شاید فرجی بشه
 سلام
پیروزیتون رو توی انتخابات تبریک عرض می کنم .
امیدوارم موفق باشید .    :)
با تحقیق کامل به شما رای دادیم اما تورو خدا اگه رای اوردید پرفروغ باشید .شهری مظلوم تر از کاشان تو مجلس نیست.همش دست پس حسابمون کردن.امیدوارم اقدامات لازم جهت استان شدن رو بردارید که این خواسته همه ی کاشونیاس.با تشکر
مردم دارالمومنین کاشان به کسانی رای دهند که شهدا را پرورش دادند شهدای که در نهضت جهانی اسلام موثر ومفیدند.شهدایی که اگر بودند سرنوشت این ملت را با سرنوشت آینده متعالی قیام جهانی صاحب الامر بی ربط نمی دانستند.
 آقای دکتر مطمئنا در روز قیامت مورد شفاعت شهدای مظلومی همچون ادواردو انیلی خواهد بود.
مادر حوزه کاشان واران بیدگل نیستیم ولی اگر بودیم مطمئنا به ایشان رای می دادیم.
ومن الله التوفیق
۲۵ دی ۹۰ ، ۰۹:۲۹ از دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام

 سلام علیکم

دارالمومنین افتخار دارد تا از حضور شخصیت والای شما بهرمند گردد. به امید موفقیت

۲۵ دی ۹۰ ، ۰۸:۴۰ سید امیرحسین
 آقای دکتر قدیری ابیانه
با سلام
بنده از چند سال قبل با مواضع و خط فکری حضرتعالی آشنا هستم. امیدوارم با رای مردم ولایی کاشان و آران و بیدگل بعنوان نماینده ای انقلابی ثابت نمایید که هدف، خدمت است نه سناتور شدن.
موفق باشید
پاسخ:
ان شاء الله ثابت خواهم کرد که هدف خدمت است. فکر می کنم که تا کنون نیز در سمت های مختلف ثابت کرده باشم که هدف خدمت است.
 ازاینکه بعدازسالیان طولانی شخصی وجیه سیرت ومطلع به تمام مسائل کشوراعم ازسیاسی فرهنگی اقتصادی اجتماعی و....قراراست کاندیدشهرمان بشودخیلی خوشحال شدم چون احساس می کنم نامزدها ونماینده فعلی راهی که شمادرطول این سی سال رفته ایدوتمامآزمون وخطاها راپشت سرگذاشته ایدراتازه یابایدازنوبروندویادراول راه هستنداین یک مسئله مهمی است که مردم بایدبه آن توجه داشته باشند

 جناب آقای دکتر قدیری ابیانه

با سلام و احترام و ابراز خرسندی از نامزدی شما برای نمایندگی مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به استحضار می رساند :  رقیب " غیرکاشانی بودن و ابیانه ای بودن شما " را حربه ای برای مبارزات انتخاباتی خود قرار داده است .

پیشنهاد می شود ، حضرتعالی سوابقی را که در کاشان داشته اید مطرح و بازگوی کنید  ، همچنین بنده با جستجو در سایت خانه ملت ، خبرگزاری مجلس و سایت نماینده کنونی مردم کاشان در مجلس ، تذکر و نطق قراء و محکم و قاطعی از آقای گرانمایه در دفاع و حمایت از مردم کاشان نیافتم .

یکی از نقدهای من به نمایندگان مردم کاشان و آران و بیدگل در 8 دوره قبلی چه اصلاح طلب چه اصولگرا این است که هیچ یک از ایشان توانایی چانه زنی ، تذکر و فریاد در صحن علنی مجلس در دفاع از مردم کاشان را نداشتند البته خاطرم هست آقای مهندس محمود جمالی دو یا سه نوبت درباره حقوق کاشانی ها در مجلس فریاد برآورد که آن هم کافی نبود .

آیا حضرتعالی نیز چون آنان به محض نشستن بر کرسی سبز مجلس ، در پی قانونگذاری محض خواهید رفت یا این که گاهی نیز زبان گویای مردم حوزه انتخابیه خود خواهید بود ؟

آقای قدیری ابیانه ، حضرتعالی برای رسانه ها شناخته شده هستید و بی شک مایه آبروی شهرستان کاشان خواهید بود اما مبادا صرفا" برای جنگ و جدل های سیاسی به مجلس بروید . البته چون رسایی بودن و آقا تهرانی بودن بد نیست و مجلس به حضور نمایندگان شجاعی چون آنان نیاز دارد اما شهرستان بی دفاع و بی پناه کاشان و آران و بیدگل تنها یک نماینده دارند نه 30 نماینده ! نماینده کاشان هم باید چهره ملی داشته باشد هم نماینده متناسب با شان کاشان .

منتظر نظریات شما در خصوص این موارد هستم .    

                                                                                              با سپاس

پاسخ:
سلام. بنده اگر وارد مجلس شوم به تمام وظایف خویش ان شاء الله در حد توان عمل خواهم کرد. قطعا نماینده باید از حقوق حوزه نمایندگی خویش دفاع نماید. یکی از دلایل انتخاب نمایندگان از حوزه های مختلف همین است. بنده در سطح جهانی به خوبی از حقوق ایران دفاع کرده ام و قطعا می توانم از حقوق کاشان و اران و بیدگل در مجلس دفاع کنم. بنده الان که نماینده نیستم هر روز در رسانه ها حضور دارم. قطعا در دوره نمایندگی نیز اگر توفیق حاصل شود چنین خواهم بود. قطعا درصدد این نیستم که حق مناطق دیگر را به نفع این حوزه انتخابی ضایع نمایم و قصد هم ندارم اجازه دهم حقوق این منطقه به نا حق نصیب سایر حوزه ها شود. به دنبال احیای حقوق همه مناطق بویژه حوزه انتخابیه خویش خواهم بود.
اگر انتخاب شوم نماینده تمامیت مردم مناطق حوزه انتخابیه خواهم بود و نه فقط کسانی که به بنده رای دهند. فشاری نیز به کسانی که به من رای ندهند نخواهم آورد. ملاک بنده رای به خودم نیست بلکه پایبندی به ولایت است. رای به نامزد دلخواه حق همه شهروندان است. توزیع عادلانه ثروت کشور و اختصاص عادلانه و صحیح آن امر مهمی است که به آن اهتمام خواهم ورزید، لیکن مهم تر از آن تلاش برای ایجاد ثروت جدید و بیشتر است و نه فقط توزیع عادلانه بودجه.

 به وبلاگ جوان کویر آران وبیدگل سر بزنید یه وبلاگ مطرح تو شهر آران وبیدگل هست

برای شروع جای خوبیه

حتما به این وبلاگ آران و بیدگلی سر زبنید و نظراتتون رو اونجا بگذارید با آدرس 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">