پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۴ ب.ظ

۰

📆پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۰ غیر کارشناسی و کاملا سیاسی بوده و به عبارتی توام با طراحی یک توطئه اقتصادی است، گفت: دولت با افزایش توهمی بودجه در پی استفاده تبلیغاتی از آن است.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به وابستگی بودجه ١۴٠٠ به درآمدهای نفتی، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور صادرات نفت در سال آتی مطابق پیش‌بینی‌های دولت نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه آنچه دولت در لایحه بودجه ١۴٠٠ پیش‌بینی کرده با فرض بر رفع تحریم‌ها بوده در حالی که این اتفاق رخ نمی‌دهد، افزود: دولت باید پیش‌بینی‌های خود برای تدوین بودجه را بر تداوم تحریم‌ها و درآمد اندک حاصل از فروش نفت قرار دهد حال در این میان اگر تحریم‌ها برطرف شد امکان ارایه اصلاحیه بودجه وجود دارد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه بودجه سال آتی غیر کارشناسی و کاملاً سیاسی بوده و به عبارتی توأم با طراحی یک توطئه اقتصادی است، تصریح کرد: در این بودجه درآمدها و هزینه‌ها غیرواقعی دیده شده از این رو غیرکارشناسی بودن لایحه محرز است.ر

✅افزایش بیش از حد حقوق، مزایا و پاداش‌ها در بودجه ۱۴۰۰

سفیر سابق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات غیرواقعی رخ داده در لایحه بودجه افزایش بیش از حد امکانات حقوق، مزایا و پاداش‌ها بوده است، گفت: این نوع افزایش‌ها بر اساس بودجه توهمی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت با افزایش توهمی بودجه در پی استفاده تبلیغاتی از آن است، افزود: دولت با این بودجه در پی جذب رای مردم در انتخابات ١۴٠٠ است.

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه دولت در سال جاری بیش از ٨٠ هزار میلیارد 👈👈👈تومان پول بدون پشتوانه چاپ کرده که این اقدام یکی از دلایل کاهش ارزش پول ملی بوده است، تصریح کرد:

دولت با این رویه در سال آینده ناتوان از پرداخت هزینه‌های پیش‌بینی‌شده خواهد بود که بعید نیست باز هم دست به چاپ اسکناس بزند و به این ترتیب نرخ دلار را به ۵٠ هزار تومان و یا حتی بیشتر برساند.

✅هدف دولت از تدوین لایحه بودجه ١۴٠٠ به هیچ وجه اقتصادی نبوده است

وی ادامه داد: هدف دولت از تدوین لایحه بودجه ١۴٠٠ به هیچ وجه اقتصادی نبوده بلکه سیاسی و تبلیغاتی است و در این میان ضربه‌های بسیاری نیز به اقتصاد کشور وارد خواهد شد.

سفیر سابق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا با بیان اینکه اگر مجلس با لایحه بودجه مخالفت کند دولت کم‌کاری‌های خود را به گردن دیگری انداخته و مجلس را متهم به ممانعت از اقدامات مفید خواهد کرد، افزود: مخالفت مجلس با لایحه بودجه به تخریب مجلس از سوی دولت نزد افکار عمومی منجر شده و اگر موافقت مجلس نیز حاصل شود به طور حتم به دلیل نبود منابع امکان اجرا وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه دولت ۴ ماه از سال آینده را سرکار خواهد بود و در این مدت به طور حتم تمام بودجه سال آتی را خرج خواهد کرد، گفت: دولت بعدی با این نوع مدیریت با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

✅برای جناح اصلاح‌‌طلب منافع شخصی مهم‌تر از منافع ملی است

قدیری ابیانه با بیان اینکه برای جناح اصلاح‌‌طلب منافع شخصی مهم‌تر از منافع ملی است، افزود: اگر با فریب‌کاری باز هم طیف حاکم در انتخابات پیروز شوند به طور حتم نداشتن بودجه را بهانه‌ای برای مذاکره و امتیازدهی به آمریکا و غربی‌ها قرار خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان مدام حرف از تعامل با دنیا و به اصطلاح بده بستان می‌زنند، تصریح کرد: آن‌ها با همین رویکرد مذاکره می‌توانند خیلی چیزها را معامله کنند همانطور که در جنگ ایران و عراق حسن روحانی پیشنهاد واگذاری اروندرود به عراقی‌ها را مطرح کرد، چنین رویکردی نشان می‌دهد این افراد توجهی به تمامیت ارضی و امنیت ندارند.

قدیری ابیانه گفت: با حضور اصلاح‌طلبان در راس قدرت همواره سایه جنگ بر سر کشور خواهد بود اما با روی کار آمدن جریان انقلابی این جریانِ وادادگی روند معکوس پیدا خواهد کرد.

✅معافیت هنرمندان با درآمدهای میلیاردی از پرداخت مالیات در لایحه بودجه

سفیر سابق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا با بیان اینکه یکی از اقدامات عوام‌فریبانه دولت معافیت هنرمندان با درآمدهای میلیاردی از پرداخت مالیات است، افزود: البته چنین اقداماتی برای استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها در انتخابات پیش رو است.

✅ تمایل جمهوری‌خواه‌ها و دموکرات‌ها به روی کار آمدن دولت اصلاح‌طلب در ایران

وی همچنین با اشاره به روی کار آمدن دولت بایدن در آمریکا، تصریح کرد: بایدن در دشمنی با ملت ایران کم از ترامپ و جمهوری‌خواه‌ها ندارد اما باید این موضوع را بدانیم که چه دموکرات‌ها و چه جمهوری‌خواه‌ها مایل هستند در ایران اصلاح‌طلبان که تسلیم پذیرند سر کار باشند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دولت آمریکا با آمدن بایدن گشایش محدودی در وضعیت معیشتی مردم ایجاد خواهد کرد تا از این جهت با حمایت کامل رسانه‌های دشمن باز هم اصلاح‌طلبان سر کار بیایند، گفت: باید بدانیم این گشایش حکم آبی است که به قربانی قبل از ذبح داده می‌شود از این رو هر نوع گشایشی برای واردات ضربات سنگین‌تر به انقلاب در آینده نزدیک این از این رو مردم نباید فریب آن‌ها را بخورند.

وی تاکید بر اینکه این دولت عملکرد خود را با ضربه به اقتصاد نشان داده و هر کاری که توانسته در این مسیر تاکنون انجام داده است، افزود: اگر به جای حسن روحانی شخص دیگری رئیس جمهور می‌شد که دوره دیده سازمان‌های جاسوسی بوده و قصد ضربه زدن به کشور را داشت هم نمی‌توانست بهتر از وی سیاست‌های مخرب را جلو ببرد زیرا رئیس‌جمهور آمریکا را کدخدا دانسته و بزرگتر از واقعیت می‌بیند و در عین حال متاسفانه به ملت خودمان اعتقادی ندارد.

سفیر سابق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا با بیان اینکه رئیس جمهور در راه تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم را انجام نداده و تاکنون به دنبال پیاده کردن اهدافی بوده که دشمن برای ما تدوین کرده است، ادامه داد: سیاست‌های دولت در بهترین حالت مانند سمی است که آن را شیرین کرده‌اند تا در حین خوردن متوجه سمی بودن آن نشویم.

ana.press/i/547293

۹۹/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">