پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۰۶ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه کارشناس سیاسی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی قاطعانه از نظام دفاع کرد و به آرمان های اسلام، امام و رهبری پایبند بود و در این راه جانفشانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری‌ابیانه سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: در یوم‌الله نهم دی مردم با حضور پرشور و خودجوش در صحنه موجب شدند فتنه‌ای که سال‌ها دشمنان داخلی و خارجی برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند خنثی شود و دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی متوجه شوند که نظام کماکان از خیل عظیم پشتیبانی مردم برخوردار است.

وی افزود: در نهم دی فتنه 88 با شکست سنگینی مواجه شد این در حالی است که عواملی از عناصر دخیل در حکومت و کسانی که در کشور مسئولیت داشتند و در دوران انقلاب هم بودند همسو با دشمنان خارجی تلاش کردند نظام را سرنگون کنند.

تحلیلگر سیاسی اظهار داشت: شعار تقلب شعار پوچی بود که با آگاهی از عدم صحت آن این شعار را دنبال کردند و در حقیقت فتنه سبز به تقلید از انقلاب‌های رنگی که توسط سازمان سیا هدایت می‌شد حرکت کرد و سازماندهی شد و در این راستا استکبار جهانی و عوامل آن‌ها همه گونه حمایت و هدایت مالی تبلیغاتی سیاسی و امنیتی را در دست اجرا داشتند اما با حضور مردم در صحنه در روز نُه دی شکست خوردند هرچند این فتنه خسارت‌هایی برای کشورمان به بار آورد.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: فتنه‌گران از آمریکا خواسته بودند که در حمایت از آن‌ها تحریم‌ها علیه ملت ایران را به سرعت تشدید کنند اما حمایت خودشان را از فتنه علنی نکنند و این موضوع اعترافی است که مایکل لدین پدر انقلاب‌های رنگی سال گذشته در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد.

وی تأکید کرد: در فتنه دو گروه مردود شدند و ماهیت‌شان را به نمایش گذاشتند یک عده کسانی که با علم به دروغ بودن تقلب در فتنه نقش‌آفرینی کردند و گروه دوم کسانی بودند که در برابر فتنه سکوت کردند چرا که سکوت هم در آن شرایط یک خیانت بود.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: در شرایطی که نظام در معرض پرتگاه قرار گرفته بود این افراد منتظر بودند ببینند که آیا نظام سرنگون می‌شود یا نمی‌شود تا در جهتی که باد می‌وزد حرکت کنند. اگر نظام پیروز شد از نظام اعلام حمایت کنند و اگر فتنه پیروز شد از فتنه‌گران اعلام حمایت کنند و بعد از نهم دی و وقتی دوست و دشمن فهمید که فتنه شکت خورده و نظام پیروز شده آن‌ها موضع‌گیری علیه فتنه را شروع کردند.

قدیری‌ابیانه اضافه کرد: با این وجود بسیار بودند کسانی که قاطعانه از نظام دفاع کردند و به اسلام و امام و رهبری پایبند بودند و در این راه جانفشانی کردند؛ شهید حاج قاسم سلیمانی یک از این افراد و در واقع در راس این افراد بود که با ایمان کامل به اسلام و تعهد به نظام و رهبری بر اساس تکلیف هر کجا لازم بود که اقدامی صورت بگیرد او در خط مقدم این اقدامات بود.

وی عنوان کرد: اگر داعش در سوریه یا عراق پیروز می‌شد نوبت به ایران می‌رسید تا از ایران هم کشوری مانند سوریه بسازد و امنیت ملت ما را از بین ببرد و ویرانی گسترده در کشورمان ایجاد کنند و به قتل عامل مردم بپردازند اما شهید سلیمانی و مدافعان حرم با ملیت‌های مختلف با حضور به موقع توانستند بر داعش فائق بیایند داعشی که تمام سازمان‌های اطلاعاتی غربی و دست‌نشاندگان عرب مرتجع منطقه از آن همه‌جانبه حمایت می‌کردند و اصلا خودشان آن را ایجاد کرده بودند.

کارشناس سیاسی ادامه داد: اما اقدامات و جانفشانی‌های شهید سلیمانی برای ملت ما امنیت‌زا بود و ما شکست داعش و گروه‌های تروریستی و امنیت موجود در کشورمان را مرهون بخصوص شهید سلیمانی هستیم که دشمن را در خارج از مرزها منکوب کرد و دشمنان جهان اسلام به خصوص آمریکا را در توطئه‌هایشان شکست داد.

قدیری‌ابیانه یادآور شد: استقبال گسترده مردم از پیکر شهید سلیمانی و برنامه‌های بزرگداشت برای او خود یک رفراندوم بزرگ در جهت حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت بود. شهید سلیمانی باور داشت که حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و به ولایت فقیه و شخص رهبری اعتقاد قلبی و عقلی و کامل داشت و اطاعت از رهبری را از ملاک‌های مهم ارزیابی ما در آن جهان می‌دانست و به این عهد خودش وفادار بود و به دور از شعار عاشق شهادت بود و در نهایت هم به فیض شهادت به دست آمریکای جنایتکار نائل شد.

وی اضافه کرد: البته دشمن اشتباه کرد و معنای شهادت را نفهمید و فکر کرد با شهادت شهید سیلمانی راه او را متوقف می‌کند در حالی که خون این شهید و ابومهدی المهندس و سایر شهدا موجب رشد سریعتر نهضت اسلامی در ایران و جهان اسلام شد و امروز شهید سلیمانی حتی در کشورهای غیراسلامی هم به عنوان نماد مبارزه با امپریالیسم شناخته شده به طوری که در کشورهای آمریکای لاتین که قبلا چه گوارا و فیدل کاسترو مظهر مبارزه بودند امروز شهید سلیمانی بیش از آن‌ها مظهر مبارزه با امپریالیسم است.

قدیری‌ابیانه گفت: مکتب سلیمانی همان مکتب اسلام و تشیع و خط ولایت است؛ شهادت او برای ملت ما گران تمام شد که چنین شخصیتی را از دست دادیم اما خود او به فیض شهادت نائل شد و بهشت ابدی را برای خودش به دست آورد. دشمن هم باید بداند که این نظام ماندنی است و برخلاف همه توطئه‌هایی که می‌چینند سرنگونی نظام جمهوری اسلامی سرابی بیش نیست.

dana.ir/1682284

۹۹/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">