پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما باید مدافع ولایت باشیم و در آخرت یکی از سوال هایی که از انسان می شود، رابطه او با ولایت خواهد بود، سردار دلها ایمان قاطع به اسلام و قرآن داشت.

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر قدیری ابیانه در نشست سیاسی و بصیرتی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ضمن گرامیداشت هفته بصیرت و سالروز شهادت شهید سلیمانی، اظهار داشت: نهم دی ماه روزی است که مردم با حضورشان باعث خنثی شدن فتنه شدند، این حرکت نورانی توطئه چندین ساله استکبار و ضد انقلابیون به خصوص اصلاح طلب‌ها را خنثی کرد.

وی افزود: گرامی میداریم یاد و خاطره شهید سلیمانی را و این شهادت را به خود شهید تبریک می گوییم چرا که باعث جاودانگی او در بهشت شد و به مردم تسلیت می گیم چرا که چنین عزیزی را از دست دادیم، از ویژگی های شهید اگر بخواهیم بگوییم یکی اینکه از ابتدا و جوانی که وارد سپاه شد بر اساس تکلیف عمل کرد و جانفشانی های زیادی را می کرد و خدا می خواست تا او زنده بماند و سپاه قدس را فرماندهی کند و توطئه های دشمن را خنثی نماید و آن ها را به شکست برساند.

سفیر اسبق ج.ا.ا در کشورهای استرالیا و مکزیک عنوان کرد: شهید سلیمانی چهره بسیار نورانی و خوش سیمایی داشت و آن نیز به جهت با خدا بودن شهید بود، آرامش بزرگ و خاصی همیشه در چهره‌اش بود، همیشه با اطمینان سخن می گفت با اطمینان قدم بر می داشت و نور شهادت در چهره او موج می زد و شهید سلیمانی می گفت "شرط شهید شدن شهید بودن است" و او قبل از شهادتش شهید بود و قطعا میتوان به بهشتی بودن او اطمینان داشت.

 وی متذکر شد: شهید سلیمانی به آنچه می گفت اعتقاد داشت. به دنبال حفظ جمهوری اسلامی بود، پیرو ولایت بود و به آن ایمان داشت و به گفته دختر شهید ولایت همانند رگ گردن او بود و به دخترش گفت که اگر جایی به من توهین شد، نیازی نیست عکس العملی نشان دهید اما اگر به ولایت و اماممون توهین شد، محکم ایستادگی کن.

وی یادآور شد: ما باید مدافع ولایت باشیم و در آخرت یکی از سوال هایی که از انسان می شود، رابطه او با ولایت خواهد بود، سردار دلها ایمان قاطع به اسلام و قرآن داشت.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: شهید سلیمانی به حقانیت اسلام و قرآن ایمان راسخ داشت و ذره‌ای تردید در دلش وجود نداشت، خیلی از افراد خدا را در کلام قبول دارند ولی زندگی، اعمال و ذهنیت خود را بر اساس آن درست نمی‌کنند، بلکه تفکرات خود را به قرآن ارجحیت می دهند لکن شهید سلیمانی تمام زندگی و اعمالش بر اساس قرآن بود.

وی گفت: اصلاح طلب ها جوری صحبت می کنند که گویی آیات قرآن به دو دسته انقلابی و غیر انقلابی تقسیم شده است، بعضی آیات را قبول دارند و بعضی دیگر را قبول ندارند و گویی خدا باید برای نزول آیات با اینان مشورت می کرد، اصلاح طلب ها القاطی فکر می کنند بلکه می خواهند قرآن را جوری تفسیر کنند که با افکار این ها جور در بیاد. مثلا بازرگان، خاتمی و غیره اینگونه هستند و اگر این ها می توانستند احکام مربوط به ارث، دیه و غیره را جوری دیگر برخلاف این چیزی که در قرآن هست، را می نوشتند و این ها تلاش می کنند، همه مسائل را جوری انجام دهند که غرب می پسندد و بعضاً اینان می گویند که در انتخابات سال ۱۴۰۰ رئیس جمهوری باید رای بیاورد که مورد تایید بایدن و تیمش نیز باشد و این ذهنیت یک ذهنیت مدعیان اصلاح طلبی است.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: خداوندی که جهان هستی را با این عظمت آفریده بلد نبوده و شما بلدید که اگر قرار باشه بین دین و آزادی یکی را انتخاب کنید، آزادی را انتخاب می‌کنید، شهید سلیمانی ایمان قوی و راسخ داشت، گوشش به خدا بود و هر چی خدا گفته بود همان را انجام می داد و قطعا به تکلیف خود عمل می کرد، وقتی از عشق به شهادت سخن می گفت و می‌خواستن که دعا کنید من شهید شم واقعا از ته دل چنین دعایی می کرد؛ شهید سلیمانی رزمنده و فرمانده بود و بسیار توانمند بود و طی دو ساعت مکالمه با پوتیین او را قانع کرد که وارد جنگ با داعش در سوریه شوند.

basijnews.ir/fa/news/9308466

۹۹/۱۰/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">