پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶ ب.ظ

۰

جیغ بنفش غرب!

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶ ب.ظ

سرمقاله قدیری ابیانه:✍️*جیغ بنفش غرب!*

📰روزنامه حمایت

📆۲۲ دی ۹۹

موضوع ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید و تصریح کردند، باعث دستپاچگی و عکس‌العمل‌های شتاب‌زده غرب به این موضوع شد. عجله سازمان بدسابقه «عفو بین‌الملل»، مدیر اجرایی برنامه فوریت‌های سلامت سازمان بهداشت جهانی و شرکت داروسازی «کواکس» به این ممنوعیت و دلسوزی این سازمان‌ها برای میلیون‌ها ایرانی در حالی است که هیچ‌یک از این نهادها هنگامی که آمریکا از ورود تجهیزات اولیه پزشکی ممانعت به عمل می‌آورد، مصاحبه یا اظهارنظری نکردند و فقط تماشاچی بودند.

سکوت شرم‌آور این سازمان‌ها در خصوص ممنوعیت ورود داروی حیاتی بیماران پروانه‌ای و صدها قلم دارو نه‌فقط برای درمان کرونا بلکه به‌منظور مداوای بسیاری از بیماری‌های دیگر از یک‌سو و ملاطفت ناگهانی و بدون قصد و غرض آن‌ها! به مردم ایران از سوی دیگر، حاکی از آن است که در پس این فریبکاری، برنامه‌ها و توطئه‌هایی قرار دارد که با هوشمندی و درایت سکان‌دار انقلاب، نقش بر آب و موجب شده جیغ بنفش بکشند.

نکته اینجاست که شرکت کواکس، فایزر، مدرنا و ده‌ها لابراتور و انستیتوی داروسازی جهان هنگام فروش محصولاتشان، از خریداران امضا می‌گیرند که در قبال عوارض ناشی از مصرف این داروها حق مطالبه و ادعا ندارند. از طرفی، کشورهایی داعیه‌دار حمایت از ایرانیان و فروش واکسن به کشورمان شده‌اند که در جنایت علیه دانشمندان، مسئولان، قهرمانان، فرماندهان و حتی شهروندان کشورمان پرونده قطور و سیاهی دارند.

افزون بر این، تولید واکسن در آمریکا از حالت پزشکی خارج و به یک ابزار سیاسی تبدیل‌شده است. ترامپ به جهت سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی و مدیریت مفتضحانه در جریان شیوع کرونا، به‌شدت موردانتقاد قرار داشت و برای اینکه دستاورد قابل‌توجهی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد، فشار زیادی به شرکت‌های تولیدکننده وارد آورد تا واکسن کرونا هر چه زودتر تولید و عرضه شود. هر واکسنی برای اثربخشی کامل باید آزمایش‌های متعددی را بگذارند و شتاب‌زدگی آمریکا برای عرضه گسترده واکسن کرونا در حالی بود که به گفته یکی از دانشمندان ارشد سازمان بهداشت جهانی (WHO) در مهرماه سال جاری، مردم برای دریافت واکسن مؤثر کووید-19 باید تا سال 2022 صبر کنند.

ترامپ برای پیش افتادن از بایدن در انتخابات و نیز به این جهت که از بازار عرضه‌های اولیه واکسن کرونا جا نماند، برای رونمایی از واکسن غیرایمن عجله کرد. موارد متعددی از عوارض جانبی این واکسن ازجمله بیهوشی، فلج شدن اعضای بدن، ابتلا به کرونا و حتی مرگ در میان کسانی که فایزر آمریکایی را تزریق کرده‌اند گزارش شده است. به‌عنوان نمونه، «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات‌متحده» اعلام کرده که 3 هزار و 150 نفر پس از به‌اصطلاح واکسیناسیون کرونا فلج شده‌اند و قادر به انجام فعالیت‌های روزمره خود نیستند.

عدم اطمینان به این واکسن تا جایی افزایش‌یافته که از 14 میلیون دوز واکسن آمریکایی توزیع‌شده در بیمارستان‌های این کشور فقط 3 میلیون دوز آن تزریق‌شده است. کادر درمانی و دیگر گروه‌های در معرض خطر آمریکا از 40 تا 60 درصد از تزریق واکسن کرونا اجتناب کرده‌اند که حاکی از بی‌اعتمادی عمیق حتی در میان پزشکان و پرستاران به این فرآورده به شمار می‌رود.

از طرفی در هفته‌های گذشته، تصاویر اولین تزریق‌های واکسن کرونا در اروپا و آمریکا به مسئولان و مقاماتشان نشان داد که در برخی موارد، اساساً تزریقی صورت نگرفته و مواردی همچون قرار داشتن درپوش سرنگ روی سوزن، به شبهه‌ها و نگرانی‌های فراوانی دامن زد. یکی از این موارد، نمایش تزریق واکسن کرونا به «آنتونی فائوچی»، رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا بود که پژوهشگری برجسته درباره بیماری ایدز و کووید-19 به شمار می‌آید. این مصادیق حاکی از آن است که تزریق شوندگان لژنشین از حقایقی مطلع هستند که نمی‌خواهند دیگران از آن آگاه باشند و درصددند مردم را به این وسیله به تزریق واکسن با اهداف و اغراض خاص تشویق کنند.

فرض را هم بر این بگیریم که نمایشی در کار نبوده و اصلاً واکسن کرونای غربی 100 درصد ایمن است، از کجا باید مطمئن شویم که دوزهای صادراتی همان‌هایی باشند که به مردم و مسئولان اروپایی و آمریکایی تزریق‌شده‌اند؟! گفته می‌شود برنامه جدید واکسیناسیون در دهه پیش رو، با هدف عقیم کردن و کاهش جمعیت انسان برای به‌اصطلاح حفظ محیط‌زیست در دستور کار قرارگرفته! «بیل گیتس»، میلیاردر آمریکایی در سال 2016 در یک نشست علمی از این سناریو پرده‌برداری کرد و صراحتاً گفت: «باید سعی کنیم میزان گاز کربن دی‌اکسید در جهان را به صفر برسانیم؛ نخستین مؤلفه میزان جمعیت در جهان است؛ در حال حاضر 6.8 میلیارد نفر در جهان زندگی می‌کنند و این عدد در آینده‌ای نزدیک به 9 میلیارد نفر در دنیا می‌رسد اما اگر ما اقدامات مناسبی به‌روی واکسیناسیون جدید، بهداشت و درمان و مراقبت‌های تولیدمثل انجام دهیم، می‌توان جمعیت حال حاضر زمین یعنی 6.8 میلیارد نفر را 10 تا 15 درصد کاهش داد». از این رو، موضوع جنگ و ترور بیولوژیک علیه کشورهای معارض نظام سلطه بسیار جدی است چون علاوه بر هزینه کمتر در مقایسه با جنگ نظامی، در پوشش‌های بشردوستانه انجام می‌شود؛ نظیر پادویی تشکل موسوم به سازمان عفو بین‌الملل با سناریوی کارتل‌های دارویی و در قالب دلسوزی برای مردم ایران. افزون بر این، مدعیان سیاسی نکردن واکسن کرونا همان کشورها و نهادهایی هستند که در برهه جنگ تحمیلی، در هبه کردن تسلیحات کشتارجمعی و شیمیایی به صدام لحظه‌ای تردید نکردند. ضمن اینکه حتی در عرصه‌های غیرنظامی نیز غرب خصومت خود را با ایران اسلامی نشان داد. ماجرای صادرات خون‌های آلوده به ویروس ایدز فرانسوی به ایران یکی از این موارد محسوب می‌شود. تأسف‌بارتر اینکه وقتی به «لوران فابیوس»، وزیر خارجه اسبق فرانسه تذکر می‌دهند که خون‌های صادراتی آلوده بوده، در کمال خونسردی می‌گوید: «نگران نباشید، این خون‌ها در فرانسه مورد استفاده قرار نگرفته‌اند»!

کشور آفریقایی اوگاندا یکی دیگر از کشورهای قربانی توطئه جنگ بیولوژیک است. این کشور، رکورددار ایدز در قاره سیاه است، چراکه سرمنشاء رود نیل در آنجا قرار دارد و به این جهت که صهیونیست‌ها خواستار تصرف «نیل تا فرات» هستند، این ویروس مرگبار را برای کاهش جمعیت اوگاندا شیوع داده‌اند.

و بالاخره اینکه واکسن کرونا با روشی کاملاً متفاوت از شیوه‌های مرسوم پزشکی ساخته‌شده و استفاده از نوع غربی آن به‌احتمال‌زیاد پیامدهایی روی ساختارهای ژنتیکی خواهد داشت. از این رو، اقتضای عقلانیت و تدبیر آن است که از واردات این سلاح بالقوه بیولوژیک جلوگیری شده و فریاد و شیون مزورانه غرب دراین‌باره، در تلاش محققان و دانشمندان کشور برای تهیه واکسن ایمن بومی خللی ایجاد نکند.

۹۹/۱۰/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">