پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ق.ظ

۰

احمدی نژاد از دایره نظام خارج شده است

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ق.ظ

محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه گفت: احمدی‌نژاد دیگر اعتقادی به روحانیت، ولایت فقیه و مرجعیت ندارد و به همین دلیل از دایره نظام خارج شده است. آقای مشایی گفته بود، همان‌طور که عصر اسب‌سواری گذشته است دوره اسلام‌گرایی هم گذشته است، و احمدی‌نژاد هم این نگاه را قبول دارد.

*محمود احمدی نژاد حتما در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام خواهد کرد* 

محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این ‌باره اظهار کرد: محمود احمدی‌نژاد به قدرت شدیداً دل بسته است و به همین دلیل حتماً در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام خواهد کرد و حتماً هم از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت خواهد شد. البته خودش می‌داند که احتمال تأیید صلاحیتش در انتخابات ریاست‌جمهوری بعید است با این حال با انجام دادن بعضی کارها دنبال این است که طرفدارانش به نظام برای تایید او فشار بیاورند.

او در ادامه گفت: احمدی‌نژاد و طرفداران او گمان می‌کنند هنوز هم پایگاه رأی بالایی دارند؛ آنها نمی‌دانند فقط کسانی دوباره به او رأی خواهند داد که از مواهب یارانه نقدی بهره برده‌اند و در عین حال با طرز تفکر و رفتار و انحرافات فکری او آشنایی ندارند. در واقع مردم مناطق محروم هم اگر از طرز تفکر این شخص مطلع شوند، مطمئناً از او روی برمی‌گردانند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: احمدی‌نژادی که برای تولد مایکل جکسون پیام می‌فرستد و به آنجلینا جولی پیام اتحاد می‌دهد با احمدی‌نژادی که شعار استکبارستیزی، عدالت‌طلبی و ساده‌زیستی می‌داد زمین تا آسمان فرق دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا توضیح داد: احمدی‌نژاد دیگر اعتقادی به روحانیت، ولایت فقیه و مرجعیت ندارد و به همین دلیل از دایره نظام خارج شده است. آقای مشایی گفته بود، همان‌طور که عصر اسب‌سواری گذشته است دوره اسلام‌گرایی هم گذشته است، و احمدی‌نژاد هم این نگاه را قبول دارد.

محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه در پایان گفت: احمدی‌نژاد خودش بیشترین نقش را در تبدیل شدن به شخصیتی که امروز از او می‌بینیم، داشته است.

۹۹/۱۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">