پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۱۶ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه:🌏 *جمهوری اسلامی ایران امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده است*

📆۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - سفیر اسبق کشورمان در استرالیا گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران از یک قدرت منطقه ای فراتر رفته و به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

محمد حسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی و سفیر اسبق کشورمان در استرالیا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مردم در سالروز حماسه ۲۲ بهمن ماه گفت: متاسفانه به دلیل ویروس کرونا امکان راهپیمایی همانند سال‌های قبل برای مردم فراهم نشد، اما مردم از طریق حضور با خودرو و موتور نشان دادند که به انقلاب خود پایبند هستند.

او ادامه داد: همچنین مقالات مختلفی که نوشته و مصاحبه هایی که انجام شده و ابراز علاقه های متعددی که توسط اقشار مختلف مردم صورت گرفت نشان داد که انقلاب زنده است و علی رغم فشارها، تحریم ها و تهدیدها و تلاش های ضد انقلاب مردم همچنان پای نظام و ولایت ایستاده اند و از آن حمایت می کنند.

قدیری ابیانه تاکید کرد: حضور ملت ایران از قبل از انقلاب تا بعد از پیروزی انقلاب و به خصوص زمان جنگ، در راهپیمایی های متعدد در تاریخ بی سابقه بوده و همین حضور و پشتوانه مردمی انقلاب و هدایت های رهبر معظم انقلاب باعث شده تا انقلاب همچنان پایدار بماند.

سفیر اسبق کشومان افزود: همین که انقلاب ما با وجود تحریم ها و تهدیدها و فشارها و توطئه ها ۴۲ ساله شد خودش یک پیروزی عظیم محسوب می شود، چه برسد به دستاورهای عظیمی که انقلاب اسلامی ما در عرصه های مختلف داشته است. امروز جمهوری اسلامی ایران از یک قدرت منطقه ای فراتر رفته و به یک قدرت جهانی تبدیل شده که دشمنان نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

yjc.ir/00W9g3

۹۹/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">