پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۰، ۰۳:۵۱ ب.ظ

اقدام دشمنان انقلاب اسلامی در ترور دکتر احمدی روشن  دانشمند هسته ای کشورمان نباید بدون پاسخ بماند. عجالتا مناسب است به عنوان یک پیش پاسخ، جاسوس آمریکایی در محل انفجار اعدام شود.
اگر دو جاسوس قبلی آمریکا آزاد نشده بودند، اعدام آنها هم می توانست در دستور کار باشد. مردم می توانند با هشیاری خود در صدد شناسایی جاسوسان خارجی و بویژه جاسوسان اسرائیل، آمریکا و انگلیس باشند و آنها را شناسایی و به مراجع امنیتی معرفی کنند.

مجلس شورای اسلامی نیز باید قانون مجازات هر نوع همکاری با دشمنان و جاسوسی برای آنها را تشدید کنند. حتی کمک به شناسایی دانشمندان ایرانی و علیرغم عدم اقدام شخصی به ترور باید با حکم اعدام مواجه گردد.

چنین قانونی کار سازمان های جاسوسی برای اعزام نفرات به ایران را مشکل می سازد و هزینه های آن را بالا می برد و پذیرش ماموریت در ایران را با مانع روبرو می سازد.

ضمنا مناسب است خانواده این شهید گرانقدر قانونا و شخصا از بازرسان آژانس و از دبیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای به دلیل لو دادن اسامی دانشمندان به سازمانهای جاسوسی غرب و اسرائیل و نیز از کسانی که در غرب رسما تشویق به ترور کرده اند هم نزد دستگاه قضایی کشورمان و هم در دادگاه های خارجی و جهانی شکایت کنند و تقاضای غرامت حداقل  500 میلیون دلاری نمایند.

لازم به ذکر است که در دادگاه های آمریکا ایران را با ادعای حمایت از گروه های جهادی بابت هر آمریکایی که در فلسطین و یا لبنان کشته شده و یا حتی گروگان گرفته شده اند محکوم کرده و برای هر کدام صدها میلیون دلار حکم علیه ایران صادر کرده اند.

پلیس بین الملل باید کسانی که ترور دانشمندان ایرانی را تشویق کرده اند تحت تعقیب قرار دهد و خواستار دستگیری و تحویل به مقامات کشورمان برای محاکمه شود. برخی اعضای کنگره آمریکا نیز در همین رابطه باید تحت تعقیب قرار گیرند.

ایران باید از معرفی دانشمندان هسته ای به مقامات آژانس خودداری نماید و دلیل آن را نیز حفاظت از جان آنان اعلام کند.

۹۰/۱۰/۲۴

نظرات  (۱۵)

سلام به دوستی که میگه اقای قدیری حق نداره تحریک کنه افکار عمومی رو . ... دوست من اون جاسوس که فقط احمدی روشن رو شهید نکرد.. امنیت اجتماعی تک تک ادمها رو تهدید کرد مث اون پیرمردی که نزدیک بمب گذاری بود و مجروح شد... البته این کوچکترین مثالشه ها.... ما اگه بیرحمانه نگاه کنیم و این حرفا رو بزنیم یعنی راه رو برای تزلزل امنیت اجتماعی خودمون باز کردیم.. ومن معتقدم نه آقای قدیری بلکه همه مردم حق دارند (وظیفه دارند)
دراین باره حساس بوده و اظهار نظر کنند
من هم کاملا موافق برخورد شدید با خائنین به مملکت هستم حالا هی بعضی دوستان ابراز تاسف کنند از این گفته یا حرفای بیربط حقوق بشری بزنند. ممنونم از موضعتون اقای دکتر ابیانه
هزینه جان انسان هایی بزرگ وسرمایه ملی یک ملت وانسان هایی بی گناه   چگونه باید پرداخت گردد جز با گرفتن جان بی مقدارقاتلین والبته این قانون قراردادی بین خودمان نیست این یک قانون خدای رحمان است برای حفظ امنیت یک جامعه .والبته باید فکری برای سرمنشا کنیم .دراینجا صحبت از جان دوانسان است یکی بی گناه ودیگری گناهکار چرا هنگام صحبت از حکم اعدام فقط در فکر جان انسان گناهکار هستیم واین را خشونت میدانیم درحالیکه خشونت ازجانب قاتل است نه قانون

 واقعا برای انسان فرهیخته ای مثل شما متاسفم

برای همه کسانی که به اعدام معتقدند متاسفم

متاسفم که روابط انسانها با تمام پیشرفت های چشم گیر آدمیان هنوز هم با ادبیات کشتار همراه است- و اینکه آنچنان تمامیت جان انسان بی ارزش- که به راحتی میتوانیم از حذف فیزیکی یک انسان صحبت کنیم-

حال آنکه قانون- چیزی نیست به جز قراردادی از جانب خودمان برای خودمان.

و به اینصورت ملتی خواهیم داشت با روحیه ای خشن- و قصاص جویانه-

و حوادثی مثل قتل میدان کاج-  شما در استرالیا این چنین انسانهایی سراغ دارید؟

لازم بذکر است- ساکن ملبورن هستم

امیدوارم مملکت بتواند بدون هزینه های مالی و بخصوص جانی- اصلاحاتی درخور را شاهد باشد.  بدون تغییر کلی و انقلابی مثل 57 - بدون انکه دیگر جنگی بر ملت ستمدیده مان تحمیل شود و  امثال من از پدر- بجز چند پاره استخوان و پلاک- خاطرات بیشتری داشته باشدند.

بسیار خرسندم که توانستم چند خطی برای جنابعالی بنویسم. با آرزوی فردایی بهتر- بدون آنکه حتی مرگ را برای دشمنانمان بخواهیم.

پاسخ:
جاسوسان آمریکا می آیند تا قتل و جنایت و بمب گذاری را سازماندهی کنند. کما اینکه تاکنون چنین کردند و حتی پیشنهاد دادند تا جایزه نوبل به ترور کنندگان دانشمندان ایران داده شود.
چنین افرادی که حاضر به مزدوری و جنایات علیه مردم می شوند مستحق اعدام هستند.
یک راه وجود دارد که اعدام نشوند و آن اینکه خود را برای ارتکاب جنایات نفروشند و دست به جنایت و جاسوسی نزنند. همین استرالیا در کشتار مردم عراق و افغانستان مشارکت کرد. این ژست های روشنفکرانه ای که غربی ها القاء می کنند برای گمراهی من و شما است و برای اینکه جاسوسان و جنایتکارانشان از مرگ رهایی یابند تا بتوانند بیگناهان بیشتری را به قتل برسانند.
آیا کسانی مثل گروه ریگی راه بر مردم می بندند و همه را سر می برند شایسته ترحم هستند؟
نون به نرخ روز خورا همتون سر تا پا یه کرباسید میبینیمتون......
پاسخ:
شما چرا از اعدام جاسوس آمریکا ناراحت شدید. آیا باید به جاسوسان آمریکا جایزه داد؟ بفرمایید جایزه تان را کجا بفرستیم.
۲۶ دی ۹۰ ، ۱۶:۴۹ سردار پیشین

 حضرت آقای قدیری عزیز

سلام از شنیدن خبر شهادت این دانشمد گرانقدر ایرانی هر دل پاکی آزرده شده و هر خاطر ی مکدر شد. آرزوی همه ایرانیان پاک نهاد ریشه کنی این رفتارهای وحشیانه است.

اما آقای قدیری شما که برای شهادت این بزرگوار این طور نظر می دهید، خاطرتان هست که در مورد تجاوز آشکار سربازان و مزدوران روباه پیر استعمار گر انگلیس به آبهای میهن اسلامی مان نظری ارائه فرموده باشید؟ آیا به خاطر شریفتان خطور کرد که جزای تجاوزگر چیست؟ آیا به خود اجازه دادید به رفتار موهن رئیس دولت وقت که آنها را در کاخ و با لبخند و گشاده رویی بدرقه کرد ( و ای بسا برایشان دعای سفر هم خواند!) اعتراضی کنید؟

اگر چنین کرده بودید هیچگاه لندن و اذنابش توان تربیت مزدور آدم کش و اعزام ناوگان به خلیج همیشه فارس و جرات تجری به همکاران ارجمندتان را نمی داشت.

خداوند به همه شهامت اعتراف به اشتباهات بدهد. حقیقتش از این افاضات شما بوی صندوق رای می آید.

پاسخ:
انگلیسی ها بدون اقدام نظامی وارد آبهای ایران شده بودند و حکم اسر را داشتند. از نحوه آزادسازیشان هم راضی نبودم و این ار در مناسبتهای مختلف بین کرده ام. اما اینجا مسئله نفوذ یک ایرانی به دستگاه امنیتی بهنمایندگی از آمریکا برای خرابکاریاست و حکم دیگری دارد.
   دکتر ما به حضور شما برای برچیدن بساط دروغگویان و مزورین از کاشان امید بستیم.........بنظر می رسه وضع شما هر لحظه در بین مردم داره بهتر میشه..ولی متاسفانه شایع شده که با گرانمایه توافق کردین که از کاشان برید.....این واقعا خیانته.....مخصوصا به اونهایی که توی این مدت از شما در مقابل گرانمایه دفاع کردن.حالا جواب بقیه رو چی بدیم.......بگبم همش فیلم و الکی بوده و دستمون با گرانمایه تو یه کاسه بوده...................دکتر فریب نخور و در صحنه بمون......با توکل به خدا موفقیم
پاسخ:
این هم شایعه ای مثل شایعات دیگر. من نیامده ام که به نفع دیگری کنار بروم. اگر قرار است کسانی کنار بروند دیگران هستند. مطمئن باشد تا آخر هستم و رقیبان را به رقابتی اصولگرایانه و نه ریا و تزویر و شایعات بی اساس فرا می خوانم.
مرسی دکتر! مرسی.
ای کاش یه همچین فردی از شهر ما به نمایندگی شرکت میکرد
 واقعا که شما دیگه نوبر هستید اقای قدیری .گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری!
ضمنا شما اینطوری میخوایید مشکلات جامعه را  حل کنید؟ حالا مثلا اینهمه ادم که در نظام جمهوری اسلامی اعدام شدند کمکی به بهبود وضع امروز مملکت ما کرد؟
پاسخ:
برادر عزیز. پیشنهاد این است که جاسوس آمریکایی که حکم اعدامش صادر شده است اعدام شود. این جاسوس مسگر نبوده گناه کار و خائن است. از طرف آمریکا ماموریت داشت به ایران اسلامی ضربه بزند. آنها نیز اگر آدم بودند اعدام نمی شدند. بله در اسلام قانون قصاص است و جنایتکاران باید اعدام شوند. به قوانین اسلامی نیز افتخار می کنیم. اگر جنایتکاران مجازات نشوند ناامنی جان صدها هزار بیگناه را می گیرد.
 رجا نیوز - - جاسوس آمریکایی را در محل ترور شهید احمدی روشن، اعدام کنید   ... محمدحسن قدیری ابیانه در وبلاگ شخصی خود نوشت:اقدام دشمنان انقلاب اسلامی در ترور دکتر احمدی روشن دانشمند ... اطلاعات خبر

جهان نیوز - پیشنهادی درباره مکان اعدام جاسوس آمریکایی   ... به گزارش جهان، محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی، در آخرین پست وبلاگش نوشت: اگر دو جاسوس قبلی آمریکا آزاد نشده ... اطلاعات خبر

فردا نیوز - پیشنهادی درباره مکان اعدام جاسوس آمریکایی ... مناسب است به عنوان یک پیش پاسخ، جاسوس آمریکایی در محل انفجار اعدام شود. محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی، در آخرین پست وبلاگش نوشت: اگر دو جاسوس قبلی آمریکا آزاد نشده ... اطلاعات خبر

مشرق نیوز - جاسوس آمریکایی را اینجا اعدام کنید ... به گزارش مشرق، محمدحسن قدیری ابیانه در وبلاگ شخصی خود نوشت: اقدام دشمنان انقلاب اسلامی در ترور دکتر احمدی روشن دانشمند ... اطلاعات خبر
۲۵ دی ۹۰ ، ۰۰:۲۲ دانشجوی خط امام

جناب آقای قدیری ابیانه از شما به خاطر این پیشنهاد جالب و مناسب ممنون و سپاسگذاریم

امیدواریم حکم اعدام این فرد به همین صورت و در محل شهادت مصطفی اجرا شود

حال که دشمن اینقدر خودرا قدرتمند احساس میکند که در سالگرد ترور دانشمند شهید دکتر علیمحمدی دست به این اقدام بی شرمانه میزند اجرای حکم اعدام این فرد در همان محل شهادت میتواند پاسخ اولیه ی کشور اسلامی ما باشد 


۲۴ دی ۹۰ ، ۲۳:۰۰ جام نیوز
 با سلام.مطلب شما در سرویس جام بلاگ سایت جام نیوز منتشر گردید.
کد لینک خبر :
http://jamnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=50050&Serv=37
 آقای علیرضا، از طرفی تشویق پیگیری حق خانواده ی شهید را کاری منطقی می دانند از طرفی آن را تحریک دستگاه قضا می نمامند!!
البته با چنین منطقی! چنین سخنی که میگویید شما فقط یک سیاستمدار هستید نه قاضی!عجیب نیست.. مثل اینکه ایشون از خیلی از مسائل دور هستند یا خیلی گمراه
 با سلام خدمت دکتر خداقوت
 پیشنهاد قاطع و دندانشکنی رو طرح نمودید .
مسلما اگر جمهوری اسلامی چنین قاطعانه از  دانشمندانه خود حمایت کند سرویسهای جاسوسی ریسک چنین جنایاتی را بخود نخواهد داد  متاسفانه تاکنون درباره ی اسرار های امنیتی بسیار با بازرسان مماشات کرده ایم. 

آقای دکتر قدیری ابیانه!
به نظر میرسه که جنابعالی شدیدا جو گیر شدین و فراموش کردین که یک سیاستمدار هستین و نه یک قاضی.
تشویق خانواده شهید به پیگیری حق و حقوقشون کاریست بسیار متین و منطقی ولی شما حق ندارین که بدون داشتن منسب قضایی افکار عمومی و دستگاه قضا رو برای اعدام فرد یا افرادی تحریک کنید.
با داشتن منصب سفیری در دو کشور دمکراتیک, واقعا این ادبیات جاهلانه از شما بعیده.
پاسخ:
براردر عزیز. می توانستید از الفاظ مودبانه تری استفاده کنید و نقد خویش را مطرح نمایید. لیکن حکم اعدام فرد مذکور در مرحله اول صادر شده است. ضمنا قاضی بر اساس قانونی که مجلس تدوین می کند احکام را صادر می نماید. اگر بنده به مجلس راه یابم برای تشدید مجازات جاسوسان تلاش خواهم کرد. این حق هم برای بنده هم اینک نیز برقرار است که خواستار اعدام جاسوسان شوم. البته در نهایت دادگاه تصمیم خواهد گرفت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">