پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۳۰ ب.ظ

۰

یک کارشناس مسائل استراتژیک عملکرد سفارت انگلیس در فتنه 88 را نمونه‌ای از خباثت این کشور دانست و گفت: «خباثت» خمیرمایه حکام انگلیس را تشکیل داده است.

به گزارش جهان۲۳ مهر ۱۳۹۱، محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌وگو با  فارس خمیرمایه حکام انگلیس را از خباثت دانست و اظهار داشت: این خباثت را در دوره‌های مختلف شاهد بوده‌ایم؛ جنایاتی که انگلیس در حق ملل مختلف انجام داده ننگ بشر محسوب می‌شود.

این کارشناس مسائل استراتژیک با تأکید بر اینکه میلیون‌ها نفر در ایران بر اثر غارت اموال، غذا و غلات در زمان جنگ جهانی دوم جان خود را از دست دادند؛ تصریح‌کرد: روی کار آمدن رضاخان، کودتا برای بازگرداندن فرزندش به قدرت، تعلیم شکنجه و جنایت به ساواک و مزدوران رژیم در ایران نمونه‌ای از این جنایت‌ها است.

وی بر همین اساس به تشکیل رژیم اسرائیل و آواره کردن مردم مظلوم فلسطین اشاره  کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز انگلیس بانی هر نوع قطع‌نامه، تحریم و تهدید علیه ایران بود؛ در جنگ 8 ساله نیز کشورش را به مقری برای صهیونیست‌ها ضمن حمایت از صدام تبدیل کرده بود.

قدیری ابیانه ادامه داد: انگلیس اکنون نیز به جنایت خود کماکان ادامه می‌دهد با این تفاوت که این عنصر خبیث و جنایت‌کار دیگر رمق سابق را ندارد و روز به روز فرتوت‌تر می‌شود.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه امروز انگلیس غرق در بحران‌های اقتصادی است و بیداری اسلامی ضربات جبران‌ناپذیری را به نفوذ انگلیس در جهان زده است، افزود: بعضی‌ها بر این باور غلط هستند که اگر رابطه دیپلماتیک با انگلیس داشته باشیم مشکلاتمان با آن کشور حل می‌شود در حالی که انگلستان ثابت کرده این تصور، تصور باطلی است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: با وجود اینکه انگلیس در ایران سفارت و سفیر داشت اما هرگز خیانت‌هایش علیه ملت ایران قطع نشد و از هرگونه موقعیتی از جمله داشتن رابطه برای ضربه زدن به کشور ما استفاده می‌کند.

وی در پایان عملکرد سفارت انگلیس در فتنه 88 را نمونه‌ای از خباثت این کشور دانست و خاطرنشان کرد: هرچند با بسته شدن سفارت انگلیس در ایران دست این کشور را برای دخالت در انتخابات سال آینده و ایجاد فتنه‌‌ای همانند آشوب 88 بسته است، اما با این وجود آنها دست از توطئه برنخواهد داشت.

۹۱/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">