پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۵۶ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: *خودروشن‌فکردان‌ها به جای اینکه تلاش کنند فرهنگ توسعه علم وایمان را ترویج دهند به فکر ترویج بی حجابی و غارت و دزدی افتادند و از تشخیص علل پیشرفت جوامع غربی غافل ماندند.*

📆انتشار : ۷ - بهمن - ۱۴۰۰

محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل سیاسی وبین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: رضا خان در حقیقت توسط سفارت انگلیس انتخاب شد در حالی که این فرد مدتی مشغول نظافت اسطبل سفارت هلند بوده و عکس های آن موجود است اما فردی بود قلدر برای مردم و مطیع برای انگلستان بود.

📌 *رضاخان جاه طلب و غارتگر بود*

وی خاطرنشان کرد: رضا خان بسیار جاه طلب، دزد و غارتگر بود به طوری که در مدتی که در سلطنت بود میلیون‌ها هکتار زمین مرغوب مردم را به نام خودش کرد و هر کس زمین مرغوبی داشت نگران تصاحب آن توسط رضاخان بود که او با شکنجه و تهدید مرگ صاحب و یا خانواده اش زمین‌ها را به نام خودش می کرد همین مسئله موجب شد که بسیاری از افراد برای اینکه ملک شان از تصاحب رضاخان مصون بماند آن را وقف می کردند و به همین دلیل در زمان رضاخان وقف خیلی گسترش یافت.

📌 *سهم مهم رضا خان از معاملات واراضی مردم ایران*

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: این دزدی به خانواده و فرزندان رضاخان نیز سرایت کرد به نحوی که هیچ معامله بزرگی نبود که صورت بگیرد مگر اینکه درصد مهمی به شاه و دارو دسته شاه برسد.

📌 *دزدی ثروت ایران در فرار شاه*

قدیری ابیانه افزود: در آستانه جمهوری اسلامی و زمان فرار شاه از ایران، ۳۵ میلیارد دلار پول نقد و کل اموال و جواهرات و اشیاء عتیقه را با خودش برد.

📌 *رشد کشورهای غربی در سایه حجاب زنان محقق شد*

وی اضافه کرد: عوامل ترقی و پیشرفت کشورهای غربی کار، قناعت، تحصیل علم، انضباط اجتماعی و اقتصادی و امثال اینها بود و رشد کشورهای غربی بیشتر در زمانی بود که زنان غربی پوشش داشتند و این پوشش رعایت می شد اما صاحبان سرمایه های بزرگ و قدرتمندان نگران این بودند از این رو نسبت به تمرکز ثروت و قدرت معترض باشند.

📌 *خود روشن فکران پیشرفت کشورهای غربی را در برهنگی می دانند*

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه‌داد: برای مصون ماندن از این اعتراضات، صاحبان سرمایه تلاش کردند با برهنه کردن زنان و مشغول کردن زنان و مردان به هم، مانع آگاهی سیاسی شده و از این طریق قدرت در دست صاحبان زر و زور باقی بماند اما عده ای از خود روشن فکردان‌ها با مشاهده پیشرفت های غرب تصور کردند که این آزادی روابط و برهنگی موجب پیشرفت کشورهای غربی شده است.

قدیری ابیانه افزود: این خودروشن فکردان‌ها به این نتیجه رسیدند ما هم اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید پوشش از سر زنان برداریم این در حالی است که رشد اقتصادی، علمی وصنعتی در ژاپن بسیار سریعتر از غرب بود و زنان‌شان نیز پوشش بیشتری نسبت به زنان غربی داشتند.

📌 *ترویج بی حجابی به جای توسعه فرهنگ علم وایمان*

وی اضافه کرد: این خود روشن فکردان‌ها برای این‌که ایران نیز از پیشرفت صنعتی، علمی، اقتصادی و رفاهی محروم نماند به جای اینکه تلاش کنند فرهنگ مطالعه کار، قناعت، انضباط اجتماعی و اقتصادی را ترویج دهند به فکر ترویج بی حجابی افتادند و از تشخیص علل پیشرفت جوامع غربی غافل ماندند. البته این مربوط به کسانی است که مزدور و مامور نبودند. چون صاحب نظران جامعه شناس غربی نگران این مشکلات در جامعه خویش بودند اما در عین حال برای سلطه بر سایر جوامع تلاش کردند عدم آزادی روابط جنسی را نقض آزادی بیان کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: وقتی رضا خان نادان به ترکیه سفر کرد تحت تاثیر آتاتوک دو چیز یکی بی حجابی زنان و دوم کلاهی که به کلاه پهلوی مشهور شد را به ارمغان آورد و این را حاصل پیشرفت خود می دانستند و در همان سفر منطقه بسیار استراتژیک و مهمی از سرزمین ایران در شمال غرب کشور را به ترکیه داد. این موضوع بسیار جای سوال است که رضا خان چرا بی حجابی را عامل پیشرفت ایران دانسته و چنین اقدامی را انجام داد و یا اینکه ماموریتی را از سوی انگلستان در ایران به سرانجام رساند.

📌 *ترویج خودنمایی به عنوان ارزش اجتماعی توسط رضاخان*

قدیری ابیانه گفت: رضا خان بی حجابی، خود نمایی و خودآرایی را به عنوان یک ارزش اجتماعی ترویج کرد تا اینکه زنان برای کسب احترام اجتماعی بیشتر به هزینه کردن از ظاهر خود پرداختند.

وی تاکید کرد: به جای اینکه زنان برای رشد مغز و فکر خود اقدام کنند به مسابقه برای خودآرایی و خودنمایی روی آورند بدین سان مردان در جامعه را به این‌گونه مسائل مشغول کنند تا به جای اینکه به فکر استقلال و عظمت کشور خود باشند درگیر این چنین مسائلی باشند. آنچه که تا امروز ما گرفتار آن هستیم. در حقیقت زنانی که در روابط اجتماعی با خودنمایی و خودآرایی حتی تلاش می کنند احساس کمبودهای خود را بپوشانند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بارها شنیده شده که برخی از این خانم ها می گویند با این نوع لباس و آرایش اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند این در حالی است که این خود نشان دهنده نبود و کمبود اعتماد به نفس است و این اعتماد به نفس باید با کسب علم، عمل و ایمان به آن دست یابند.

وی بیان کرد: امروز مفاسد اجتماعی در غرب بسیار رایج شده است؛ از هم جنس‌گرایی تا رابطه با حیوانات گرفته تا جایی که اخیرا رابطه با محارم نیز در فرانسه آزاد شده است. اما آیا پیشرفت این کشورها به خاطر این رذایل اخلاقی است و آیا روشن فکر نمایان برای پیشرفت کشور چنین روابطی را توصیه می کنند؟

📌 *خاندان پهلوی فاسدترین خاندان تاریخ ایران هستند*

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که متاسفانه خاندان پهلوی فاسدترین خاندان در طول تاریخ ایران بوده و هستند، گفت: اشرف یکی از فاسدترین زنان جهان بود و فرح پهلوی یکی از فاسدترین ملکه ها در تاریخ است. خود محمدرضا پهلوی نیز در عیاشی و زن بارگی، سرآمد دوران خود بود و از بیت المال پرداخت های کلانی برای روابط فاسد خود داشت.

قدیری ابیانه یادآورشد: طبق اسناد، رئیس ساواک در صحبتی با شاه می گوید که نخست وزیر هویدا که هم هم جنس باز و هم بهایی بود برای سلطنت پهلوی مضر می باشد اما شاه به این مسئله بی اعتنا بود بخصوص اینکه انگلستان هویدا را به نخست وزیری ایران رسانده بود.

📌 *پیشرفت علمی ایران با حضور ۶۰ درصدی زنان در دانشگاه ها*

وی اظهارکرد: امروزه خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌گذاری زیادی برای رشد و اعتلای زنان صورت گرفته است به نحوی که ظرفیت دانشگاه‌های کشور که قبل از انقلاب در حدود ۱۰۰ هزار نفر بود به ۵ میلیون نفر در حال حاضر رسیده است و ۶۰ درصد دانشجویان آن را زنان تشکیل می دهند و نظام خواستار ارتقای فکری، علمی، ایمانی و نقش آفرینی زنان در پیشرفت جامعه است بدون اینکه بخواهد خانواده را قربانی کند.

https://khavarestan.ir/%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D9%81%D9%83%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%8A%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D9%83%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF/

۰۰/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">