پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۱۹ ب.ظ

۰

ماجرای همجنس بازی هویدا و درباریان شاه پهلوی

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۱۹ ب.ظ

سفیر پیشین ایران در استرالیا گفت: شهوت رانی و همجنس گرایی در بین درباریان شاه ایران و هویدا چنان زیاد شده بود که همسر هویدا از او طلب طلاق کرد.

سفیر پیشین ایران در استرالیا در گفت و گو با خبرنگارپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و بررسی وضعیت حکومت دوران پهلوی گفت: اگر بخواهیم یک بررسی میدانی از تحولات و دستاوردهای دوران پهلوی با انقلاب اسلامی داشته باشیم به خوبی به ریشه خیلی از خیانت ها در دوران پهلوی و توجه ویژه درباریان به مسائل جنسی و همچنسگرایانه انان را باید فاش کرد تا به عمق ماهیت پهلوی پی برد.

محمد حسن قدیری ابیانه گفت: فساد در حکومت پهلوی به هیچ وجه ممکن قابل قیاس نیست و حتی درباریان نیز غرق در شهوت و مسائل جنسی بودند به طوری که هویدا که خود نخست وزیر ایران بود بهایی و یکی از همجنس بازان دربار بود.

وی افزود: در یک سفری که هویدا برای یک میهمانی با همسرش به شمال رفته بود وقتی هویدا مشغول همجنس بازی بود همسرش سرمی رسد و وقتی این صحنه را مشاهده کرد از وی طلب طلاق می کند که این نشان دهنده وضع آشفته ای بود که در راس حکومت پهلوی موج می زد.

تحلیلگر سیاسی در ادامه گفت: رفتارهای همجنس گرایانه هویدا چنان در بین درباریان بالا گرفته بود که نصیری رئیس سازمان ساواک وقتی نزد شاه رسید وی را از این مسئله آگاه و تذکرات لازم را در خصوص پیامدهای رفتارهمجنس گرایانه هویدا آشکار کرد که شاه در پاسخ به تذکر نصیری گفت:" مردم از کمر به پائین کاملا آزاد هستند" وقتی چنین رفتاری در راس حکومت پهلوی حاکم باشد بدون شک می بایست فاتحه این حکومت را خواند.

قدیری ابیانه گفت: اگر حکومت پهلوی ادامه می داشت بدون شک امروز کشور ما در بحث مسائل جنسی و مشکلات ناشی از آن از تایلند و برخی مناطق ترکیه بدتر بود.

وی گفت:وضع اقتصادی کشور در دوران پهلوی به واسطه همین عیش و نوش ها و سفرهای پرهزینه شاه و اطرافیان آن به کشورهای خارجی در رسانه‌های خارجی هم درج شده بذ.

وی گفت: در سخنرانی های همه ساله رئیس جمهوری امریکا همیشه کار و تلاش را یک ارزش ملی برای امریکایی ها معرفی می کنند ولی این فرهنگ را برای سایر ملت ها بر پایه شانس معرفی کنند و عملا فرهنگ کار و روحیه کار جمعی منع می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در بودجه سالانه امریکا بودجه ای برای ارزش های مورد نظر امریکا در نظر گرفته می شد که بحث ترویج فرهنگ شانس بدون تلاش و کوشش به مخاطبین القا می کنند.

قدیری ابیانه گفت: یک ضرب المثل فرانسوی هست که می گوید "کسی که به امید شانس نشسته است سال ها است که مرده است" و دشمنان به شدت به دنبال تخریب فرهنگ کار و تلاش در ایران هستند و حتی در سریال ها ایرانی نیز رایج است و به اصطلاح عبارت "سگ دو زدن " برای کار در فیلم ها ترویج می کنند.

وی افزود: بعد دیگر توطئه این بود که اینکه درآمد حاصل از نفت را نباید خرج کشور می کردند و سیستم اداری کشور را به گونه ای اجرایی کردند که به دنبال کارمند گرایی بودند و از ترویج فرهنگ کار در سایر مشاغل عملا غفلت شد و نکته دیگر طرح ژاندارم شدن در منطقه بود که تمام بودجه سالانه کشور را عملا در این حوزه هزینه می کردند.

قدیری ابیانه گفت: مصرف گرا شدن کشور یکی دیگر از کارهای بود که در زمان پهلوی ما را به این مهم سوق دادند و عملا برای انان به یک بازار مصرف تبدیل شدیم که باید اجناس خارجی را دریافت کنیم و به لحاظ فرهنگی کاری کردند که مصرف کالای خارجی را نشانه تشخص و ارزش در جامعه تبدیل کردند و این باور را به جامعه رسوخ دادند تا به یک باور عمومی تبدیل شود که متاسفانه امروز هم این فرهنگ در کشور حاکم است.

وی در ادامه گفت: خودتحریمی حاصل از مصرف کالای خارجی بجای داخلی در کشور ما از دوران پهلوی تا به امروز باعث شد که بیشتر به دنبال مصرف کالاهای خارجی باشیم که این مهم نیز چند وقت پیش از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد که" همانطور کهوافراد تعصب به نفع تیم فوتبال را دارند باید تعصب مصرف کالای ایرانی را داشته باشیم"، و وقتی این مهم از سوی ما رعایت نشود این وضعیت خود تحریمی همچنان ادامه خواهد داشت.

 

تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: امروز مشکل اشتغال ما ناشی از همین مصرف گرایی و مصرف کالای خارجی است و تازمانی که این رویه حاکم است بحث اعمال سیاست های خارجی در ایران است حتی زمانی هویدا شعار هر ایرانی یک پیکان را مطرح کرد که بیشتر برای بازار مصرف خودروی انگلیسی بود.

وی گفت: آلوده سازی یعنی ترویج مصرف گرایی بجای تولید و عمران کشور و ترویج مصرف کالای خارجی در کشور که بعد از برجام این مهم از سوی برخی شرکت های ایتالیایی و فرانسوی برای بازکردن فروشگاه های زنجیره ای لوازم آرایشی و بهداشتی و کت و شلوار را باز کنند که عملا ما را به بحث خود تحریمی می خواستند سوق دهند.

قدیری ابیانه گفت: تلاش های مختلف دولت پهلوی برای مصرف گرایی باعث شد که این رویه از آن زمان تا کنون نیز همچنان ادامه داشته باشد و باید متوجه این خودتحریمی باشیم.

سفیر پیشین ایران در استرالیا گفت: این مباحث تنها گوشه ای از عملکرد ننگین حکومت پهلوی است که چگونه با امیال و شهوت رانی خویش وضع مملکت را به جایی رساندند که فقر و فلاکت و بدبختی دامن ملت ایران به خصوص مناطق محروم را گرفته بود.

۰۰/۱۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">