پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۶ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۱۶ ق.ظ

۰

1401/01/05📆

محمد حسن قدیری ابیانه گفت: دشمنان ما ترفندهای مختلفی را برای سست کردن پایه های پیشرفت شامل خودباوری، اعتماد به نفس، اعتماد متقابل بین مردم و مسئولین و امید به آینده به کار می بندند و سعی می کنند با تبلیغات، نقاط ضعف ما را بزرگ کنند و نقاط قوت ما را نادیده بگیرند و حتی نقاط قوت ما را ضعف جلوه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: امید به آینده بهتر محرک حرکت به سمت جلو است به همین دلیل دشمنان اعتقاد به منجی عالم بشریت و ظهور را در امید به بهبود وضعیت فعلی می دانند و سعی می کنند باور به منجی را در بین شیعیان تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی می کنند در هر زمینه ای امید را به ناامیدی تبدیل کنند، افزود: یکی‌از برنامه های پر هزینه این است که دشمنان در خارج یا توسط عوامل داخلی شان می کوشند امید به موفقیت را از مردم بگیرند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بخشی از امید به موفقیت به خودباوری برمی گردد، گفت: اگر فردی خود را باور نداشته باشد نمی تواند به سمت جلو حرکت کند، اصولا یکی از اهداف استعمار از دیرباز این بوده که خودباوری را از مردم بگیرد و هرنوع پیشرفتی را به اراده و کرم غربی ها موکول کند و ما نمی توانیم را به مردم القا کند.

قدیری ابیانه با اشاره به تلاش بنیان گذار کبیر انقلاب در راستای خنثی کردن القای ما نمی توانیم، تصریح کرد: امام راحل پس از پیروزی انقلاب و قبل از آن تلاش کردند ما می توانیم را به مردم بقبولانند و این خود ناباوری را به خودباوری تبدیل کنند که اساس قرآنی هم دارد و طبق قرآن خداوند انسان را اشرف مخلوقات عالم آفریده است.

وی افزود: اگر فردی با علم به اینکه خداوند فرشتگان آسمانی را آفریده، باور داشته باشد که انسان اشرف مخلوقات است و خود را اشرف مخلوقات بداند، نگاه، جهان‌بینی و حرکت و رفتارش متفاوت خواهد بود.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند، در رابطه با پیشرفت کشور و نظام، امید را از مردم بگیرند در حالی که امید به آینده یکی از محورها و پایه های اساسی پیشرفت هر ملت و کشوری است.

وی عنوان کرد: یک پایه امید به آینده اعتماد به نفس و خودباوری و پایه دیگر آن امید به آینده و یک پایه دیگر هم اعتماد متقابل مردم و مسئولین است به همین دلیل دشمنان سعی می کنند خودباوری را از ما بگیرند و اعتماد متقابل مردم و مسئولان را از بین ببرند، به گونه ای که نه مسئولین به مردم اعتماد داشته باشند و نه مردم به مسئولین بلکه هر کاری بتوانند برای تخریب این باورها انجام می دهند.

🔍 *ضرورت تقویت ریشه ای پایه های امید*

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: باید پایه های امید را از ابتدا یعنی در ساخت برنامه های ویژه کودکان، در برنامه‌ریزی‌های مربوط به مدارس و دانشگاه‌ها تقویت کنیم.

قدیری ابیانه اذعان کرد: دشمنان ما ترفندهای مختلفی را برای سست‌کردن پایه‌های پیشرفت شامل خودباوری، اعتماد به نفس، اعتماد متقابل بین مردم و مسئولین و امید به آینده به کار می بندند و سعی می کنند با تبلیغات، نقاط ضعف ما را بزرگ کنند و نقاط قوت ما را نادیده بگیرند حتی سعی می کنند نقاط قوت ما را ضعف جلوه دهند.

وی افزود: یکی از اشتباهاتی که گروه های الحادی و معاند مرتکب شدند این بود عدم وابستگی نظام اسلامی به شرق و غرب و مستقل بودن نظام را یک نقطه ضعف تلقی کردند در حالی که یک نقطه قوت بود چون باور نداشتند یک نظام و ملتی مانند ملت ما بتواند در مقابل قدرت‌های بزرگ بایستد و می دیدند گروه های مختلف سعی می کنند به قدرت‌های بزرگ وابسته شوند، مثلا کمونیست ها سعی می کنند به چین یا روسیه وابسته شوند و غرب گرایان دنبال وابستگی سازمانی به کشورهای غربی و قدرتمند هستند و فکر می کنند قدرت، ناشی از وابستگی و حمایت غربی ها و کمونیست ها است، استقلال ایران را ضعف تلقی می کردند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می کردند می توانند با زدن ضربات اساسی، نظام را تخریب کنند، برهمین مبنا درصدد انفجار مقر نیروهای انقلابی و به شهادت رساندن آنها در هفتم تیر و مقر ریاست جمهوری در هشتم شهریور و نیز چیدن توطئه های مختلف برای تضعیف کشور فکر می کردند چون کشور وابسته نیست به سرعت سرنگون خواهد شد.

وی افزود: این اشتباه را صدام و غربی ها هم مرتکب شدند، در واقع صدام هنگامی که دید ایران به شوروی و آمریکا و دیگر کشورها وابسته نیست، فکر کرد چند روزه پیروز می شود، منافقین هم با چنین تفکری دست به ترورهایی زدند اما همگی در اهدافشان شکست خوردند چون در تحلیل دچار مشکل بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز هم شاهد هستیم عده‌ای حتی دلسوزانه فکر می‌کنند ما نمی‌توانیم در برابر استکبار بایستیم و باید راه وابستگی را پیش گیریم کما اینکه زمان انقلاب هم عده ای باور نداشتند انقلاب بتواند حکومت مستحکم پهلوی را سرنگون کند و عنوان می کردند ما نمی توانیم آن را سرنگون کنیم حداقل از آنها امتیازاتی بگیریم مثلا عنوان کنیم که شاه باید سلطنت کند نه اینکه طرفدار سلطنت باشند، فکر می کردند ملت ما قدرتی ندارد درحالی که ملت ما نشان داد یک ملت قدرتمند است.

قدیری ابیانه گفت: البته حمایت الهی و هدایت امام خمینی(ره) بر اساس قرآن و مشارکت و حمایت مردم از مسیر درست را نباید در پیروزی هایی که در این ۴۳ سال بدست آوردیم، نادیده بگیریم.

وی عنوان کرد: اگر کسی در راه خداوند قدم بردارد و مشکلات را تحمل کند از جایی که انتظار ندارد خداوند وی را حمایت می کند، اکنون هم شاهد هستیم آمریکا که حاضر به کوتاه آمدن در مقابل انقلاب ما از جمله در مذاکرات وین نبود ناگهان با حمله روسیه به اوکراین دچار ضعف مفرط شد.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: بنده فکر می کنم به هر دلیلی که جنگ روسیه و اوکراین آغاز شده به نفع ما تمام شده در واقع از جایی که انتظار نداشتیم این منفعت برای ما حاصل شده و سبب تضعیف دشمنان ما شده است.

https://www.dana.ir/1817579

۰۱/۰۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">