پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۱، ۰۸:۳۳ ق.ظ

۱

این در حالی است که برخی از اینها در دولت روحانی و شهرداری اصلاحاتچی‌ها سمت گرفتند.

👇👇👇

🔰 *نامه ۳۰ وطن فروش به ترامپ در سال ۱۳۹۵!*

فراموش نکنیم؛ چه کسانی خواستار تحریم ایران بودند؟

نامه لیدرهای فتنه ۸۸ 

با خروج امریکا از توافق با دولت روحانی(برجام) ارزش پول ملی ده برابر افت کرد. اگر امروز توافق روحانی تکرار شود و امریکا دوباره از آن خارج شود ارزش پول ملی به همان میزان برافتد، قیمت هر دلار در حدود ۳۰۰۰۰۰ تومان خواهدشد و اقتصاد ایران در آوار برجام مدفون خواهدشد و ملت به روز سیاه خواهدنشست.

❌ گزیده ای از متن نامه ذلت بار ۳۰ روشنفکر به ترامپ:

" در خلال رقابت‌های انتخاباتی، ما و میلیون‌ها ایرانی، دیدگاه‌های صریح شما در اعتراض به توافق اتمی رییس جمهور اوباما با حاکمان جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کردیم و امیدواریم با انتخاب شما، رییس‌جمهور منتخب و کنگره ایالات متحده برای نخستین بار فرصت بیابند که پیامدهای بین‌المللی و منطقه‌ای آن توافق فاجعه‌بار را، همان‌طور که به رای‌دهندگان وعده داده‌اند بدون ملاحظه و پرده‌پوشی بررسی کنند."

"سی‌وهفت سال بی‌اعتنایی و چشم فروبستن نزدیک‌بینانه دنیای آزاد بر بنیادگرایی مسلح و انتحاری اسلامی، به طوفانی بزرگ انجامیده و وقایع تاسف‌باری چون شارلی اِبدو، باتاکلان، ترورهای پاریس، بروکسل، اورلاندو و سن‌برناردینو را در دو سال گذشته به بار آورده است."

" داعش و حکومت اسلامی ایران، دو روی سکه‌‌ی تروریسم بنیادگرانه اسلامی هستند. کابوس جهانی تروریسم بنیادگرای اسلامی تنها زمانی پایان خواهد یافت که خلافت اسلامی (داعش) و حکومت اسلامی در ایران جای خود را به نظام‌های منتخب مردمی طرفدار صلح و رفاه دهند."

در متن انگلیسی نامه، که احتمالا از شدت شرمندگی نویسندگان از رسوایی در نسخه فارسی حذف شده، مدعی می شوند جمهوری اسلامی ایران با حمایت از گروه هایی مثل حماس و حزب الله  " موجب کشته شدن  هزاران سرباز «شجاع»! آمریکایی" شده است و باید جلوی آن گرفته شود.»❗️

" ایرانِ بعد از حکومت اسلامی، ظرفیت آن را دارد که یکی از ثابت‌قدم‌ترین متحدان امریکا در جهان باشد. ما امیدواریم که امریکا تحت رهبری شما، به مردم ایران کمک کند تا کشورشان را از تندروهایی که چهار دهه است بر آن حکومت می‌کنند، پس بگیرند؛ که جهان بدون «جمهوری اسلامی» و «خلافت اسلامی» جای بهتری برای زندگی خواهد بود."❗️

شاید مسن ترین و تا حدی شناخته شده ترین اسمی که نام خود را پای این «ننگ نامه» گذاشت، «مجید محمّدی» باشد. او که خود را جامعه شناس معرفی می کند، همان کسی است که در مقاله ای به تاریخ 10 ژانویه 2013 در وبسایت بی بی سی فارسی، با عنوان «ایران، روسیه و چین: فدرالیسم و تجزیه»، عملا از تجزیه ایران و تبدیل آن به واحدهای کوچک تر سیاسی دفاع می کند❗️

 

احمد باطبی، در صدر امضاء کنندگان این نامه قرار دارد. او، زمانی که عشق رفتن به آمریکا همه وجودش را لبریز کرده بود، با هماهنگی با عکاس همکار نشریه انگلیسی اکونومیست(که دبیر عکس روزنامه اصلاح طلب جامعه هم بود)، در جریان فتنه 18 تیر سال 78، با بالا بردن یک پیراهن ظاهرا خونی، اسم و رسمی در رسانه های غربی برای خود دست و پا کرد. همین رسانه ها از او «نماد جنبش دانشجویی ایران» ساختند.

🎩 *نامه فعالین فتنه به آمریکا در آذر ۸۸*

این نامه که در آذر ۸۸ تنظیم و ارسال شد در کنار دیگر اقدامات خیانت آمیز و جنایتکارانه سران و لیدرهای فتنه، موجب شد تا در نهایت، آمریکا در خرداد ۸۹ و در سالگرد فتنه ۸۸، قطعنامه سنگین ۱۹۲۹ را علیه ایران و با هدف تقویت جریان فتنه تصویب کند.

«جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید و نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل، در مقطع فتنه ۸۸ گفته بود: «این ناآرامی‌های ایران در سال ۸۸ بود که گزینه تحریم ایران را که بیش از دو سال از دستور کار خارج شده بود، مجددا به روی میز برگرداند».

🎩 و حالا...که امریکا بعد از اعمال تحریمهای بی سابقه در تاریخ و فشارها و انجام جنایت‌ها از جزغاله کردن ایرانیها در کشتی سانچی تا ترور سردار دلها و راهزنیهای دریایی اسراییل و...به خاطر مقاومت ملی ایرانیها،مجبور به مذاکره شده، وطنفروشان برای اعمال فشار به دولت برای توافق خسارت بار و بر باد دادن دستاوردهای مقاومت، از هزینه سنگین تحریمها میگویند و اینکه کاسبان تحریم از آن سود میبرند و دولت باید هر چه زودتر و با مسامحه با امریکا توافق کند!

این همان کاری است که روحانی کرد و همان وعده ای که او داد و دلار سه هزاری را به سی هزاری تبدیل کرد و اقتصاد ملی را پریشان ساخت و ارزش پول ملی را بر باد داد.

✅اموال فائزه و مهدی هاشمی هم به عنوان طرفداران تحریم باید شامل پیشنهاد فوق شود.

✅لازم است قانونی مبنی بر مصادره اموال چنین افرادی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

۰۱/۰۱/۱۰

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">