پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۱۹ ب.ظ

۰

📆سه شنبه، 06 اردیبهشت 1401

 

جنجال بر سر خبر خرید سیسمونی برای نوه رئیس مجلس از ترکیه همچنان در فضای مجازی داغ است. برخی رسانه ها از مطالبه عمومی از استعفای دکتر قالیباف از ریاست مجلس به دلیل این ماجرا سخن می گویند. در گفتگو با دکتر قدیری ابیانه فعال سیاسی و تحلیلگر مسائل ایران به این جنجال پرداخته ایم.

✅ *مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که مشخصات و اسامی تمام اعضای خانواده آنها در دست سرویس های جاسوسی است. بنابراین، این افراد هر جا باشند، تحت نظر این سرویس های جاسوسی هستند و دشمن از هر غفلتی برای توطئه خصوصاً علیه نیروهای برجسته انقلاب بهره می برد.*

📡ساعدنیوز: همان طور که می دانید سفر اخیر دختر، داماد و همسر ریاست محترم مجلس به ترکیه بسیار خبرساز شده است و هشتگی با عنوان #سیسمونی_گیت در فضای مجازی داغ شده و انتقادات شدیدی از آقای قالیباف به دلیل همین موضوع صورت گرفته است. تحلیل و ارزیابی حضرتعالی از این موضوع چیست؟

✅دکتر محمد حسن قدیری ابیانه: ماجرای خرید کالسکه برای نوه آقای قالیباف از ترکیه تبدیل به یک مسأله گسنرده شد و همان طور که گفتید، بسیاری از رسانه ها و روزنامه ها به این مسأله پرداختند. حتی برخی از روزنامه های اصلاح طلب خواهان استعفای آقای قالیباف شدند. متأسفانه این موضوع در رسانه های خارجی نیز انعکاس داشت. به خاطر انعکاس رسانه ای این موضوع لازم می دانم که در این خصوص چند کلمه ای صحبت کنم و الا خرید کالسکه بچه و یا چند تکه لباس برای بچه چیزی نیست که بنده بخواهم درباره آن اظهارنظری بکنم؛ هرچند خرید کالای ایرانی ارجح است و خرید کالای خارجی ذاتاً کار درستی نیست. البته بسیاری از مردم در خود ایران کالاهای خارجی را می خرند و طبیعتاً این موج از انتقادات هم بر علیه آنها مطرح نمی شود.

نکته اولی که می خواهم در این خصوص مطرح کنم این است که مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که مشخصات و اسامی تمام اعضای خانواده آنها در دست سرویس های جاسوسی است. بنابراین، این افراد هر جا باشند، تحت نظر این سرویس های جاسوسی هستند و دشمن از هر غفلتی برای توطئه خصوصاً علیه نیروهای برجسته انقلاب بهره می برد. *روال سازمان‌های جاسوسی هم اینگونه است که در هر کشوری، عده ای را به عنوان افشاگر تربیت می کنند و هر گاه مسئولی حاضر به همکاری نشد او را رصد می کنند و اطلاعاتی را در اختیار آن افشاگران قرار می دهند تا آن فرد را تخریب کنند و از سوی دیگر عوامل رسانه ای خود را برای دامن زدن و جو سازی بسیج می کنند.

این که یک خبرنگار سفر همسر و دختر و داماد آقای قالیباف به ترکیه و جزئیات سفر و خرید آنها را افشا میکند طبیعتاً مشکوک است. این فرد می گوید که اطلاعات را از هواپیمایی گرفتم. باید بررسی شود که آیا منبع این اطلاعات سازمان های جاسوسی است یا مطلب دیگری در کار است.

اما طبق اطلاعاتی که بنده دارم و از منابع مختلف دریافت کردم؛ *سفر دختر و داماد آقای قالیباف در اصل به مقصد سوریه برای زیارت حرم حضرت زینب (س) بوده است. و طبیعتاً به دلیل وضعیت خاص دختر آقای قالیباف، مادر ایشان نیز دخترش را همراهی می کند که اگر اتفاقی افتاد در کنار ایشان باشد. داماد آقای قالیباف بلیط برگشت را از ترکیه میگیرد. چون بچه اول این زوج جوان بوده، تصمیم می گیرند که کالسکه ای برای این کودک از ترکیه خریداری شود.* هرچند تمام مارک های خارجی کالسکه را هم می توان به راحتی در تهران خریداری کرد. به هر صورت این اتفاقی است که افتاده است. همان طور که گفتید به ترند خبری تبدیل شده است و کلی هجمه علیه رئیس مجلس صورت گرفته است.

*مسئولین ما باید دقت داشته باشند که دشمن با استفاده از عوامل داخلی اش از کاه کوهی می سازد و در تلاش است تا به نیروهای انقلاب لطمه بزند. این درس خوبی شد برای دیگر مسئولین که مراقب باشند که از سازمان های جاسوسی غافل نشوند.*

تیم رسانه ای آقای قالیباف بسیار ضعیف عمل کرد. اگر از ابتدا مطلب و سفر به سوریه به روشنی اعلام می شد این همه حاشیه مطرح نمی شد.

امروز شاهد این هستیم که اصلاح طلبان از استعفای آقای قالیباف به خاطر همین مسأله صحبت می کنند. خرید کالسکه را یک فاجعه توصیف می کنند. اینها کسانی هستند که در برابر فساد مالی صدها میلیاردی حسین فریدون برادر آقای روحانی رئیس جمهور وقت، سکوت کردند. درباره فساد مالی مهدی هاشمی لب از لب نگشودند. ندیدیم اینها راجع به مواضع ضدانقلابی فائزه هاشمی مطلبی منتشر کنند. ندیدیم در ایام انتخابات از قاچاق لباس بچه توسط دختر وزیر آموزش و پرورش و دپو کردن 200 میلیون تومان لباس قاچاق در خانه وزیر آموزش و پرورش مطلبی منتشر کنند. البته ارزش مالی این قاچاق فراتر از اینها بوده و یقیناً با تبانی با مسئولان گمرک، رقم کمی در اسناد درج شده است. آقای جهانگیری قاچاق صدها میلیونی لباس کودک را توجیه و از آن دفاع می کند و در کمال تعجب بسیاری از مردم به آقای روحانی رأی می دهند!!! این رسانه ها که درباره ثروت های هزاران میلیاردی وزرای روحانی چیزی ننوشتند! امروز به یک کالسکه بچه گیر داده اند. این نفاق و فساد در رسانه های اصلاح طلب وجود دارد.

یک جایی هم دیدم که در یکی از تجمعات مربوط به افزایش حقوق، شعار می دادند: "یک سیسمونی کم بشه مشکل ما حل میشه"! اینها به نظر من، تحت تأثیر دشمن قرار دارند و هدایت شده هستند. چه این موضوع را بدانند و چه ندانند.

یقیناً آقای قالیباف بدون اشکال نیست. اما آنچه باعث شده است که امروز علیه او مطلب منتشر کنند؛ اشکالات او نیست بلکه نقاط قوت اش است. این ماجرا درباره روحانیون نیز صدق می کند. روحانیون ما خالی از اشکال نیستند ولی مطالبی که بر علیه آنها نوشته می شود به دلیل نقاط قوتشان است نه نقاط ضعف شان. و الا ما افرادی داشتیم با لباس روحانیت که سرتاپا اشکال بوده است و چیزی علیه او ننوشته اند. بنابراین، باید مراقب باشیم که هر چیزی را به اندازه خودش ببینیم و بزرگ نمایی نکنیم. البته تیم رسانه ای آقای قالیباف بسیار ضعیف عمل کرد. اگر از ابتدا مطلب و سفر به سوریه به روشنی اعلام می شد این همه حاشیه مطرح نمی شد. ما کلاً در زمینه رسانه ضعف داریم.

https://saednews.com/fa/post/moaze-anqlabi-qalibaf-dlil-hjme-haye-akhir-ast-ne-sismoni-git

۰۱/۰۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">