پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱ ق.ظ

۰

زنجان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 13 آبان روز اعلام استکبار ستیزی ملت ایران است.

به گزارش ایرنا سعید حسینی روز دوشنبه در کمیته مراسم برگزاری راهپیمایی 13 آبان در زنجان افزود: 13 آبان به لحاظ وقایع تاریخی متعدد از روزهای ماندگار و مهم ایران اسلامی به شمار می رود.

وی اظهار کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی که یادآور سه رخداد بزرگ و مهم، سالروز تبعید امام خمینی(ره) در 13آبان سال 57، روز شهادت دانش آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در 13 آبان سال 58 و روز تسخیرلانه جاسوسی به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی 13 آبان سال جاری به لحاظ وقایع اخیر در منطقه به ویژه توهین به مقدسات مسلمانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بااشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان امسال به دلیل تقارن عید غدیرخم در روز جمعه 12 آبان برگزار می شود اظهار کرد: راهپیمایی 13 آبان پس از اقامه نماز جمعه با حضور فعالانه دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم از محل مصلی به طرف میدان رسل برگزار می شود.

حسینی خاطر نشان کرد: سخنران ویژه قبل از خطبه های نماز حمعه زنجان محمدحسن قدیری ابیانه خواهد بود و برنامه های جانبی دیگری نیز همزمان با روز راهپیمایی برگزار می شود.
۹۱/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">