پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۱۷ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه ایسنا/گلستان کارشناس امور استراتژیک با بیان اینکه دولت قبلی دولت «ما نمی توانیم» و دولت فعلی دولت «ما می توانیم» است، گفت: دولت سیزدهم، دشمن‌شناس است.

محمدحسن قدیری ابیانه عصر امروز(چهارشنبه 26 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت به دنبال این است که اقتصاد کشور را به برجام ربط ندهد چراکه برجام ممکن است به نتیجه برسد و یا نرسد و به اعتقاد من به نتیجه نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه مسئله مهم آن است که کشور را معطل برجام نکنیم، افزود: دولت قبلی هشت سال کشور را معطل برجام کرد و روزهای آخر می گفت اگر به من اجازه بدهند یک ساعته می توانم مشکل برجام را حل کنم حال آنکه در مدت هشت سال نتوانست.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند رفع تحریم با دشمن است اما خنثی کردن آن با ما است لذا برنامه در این راستا قرار گرفته است، بیان کرد: دولت سابق گفته بود که بدون FATF نمی توان کاری کرد حتی ورود واکسن را به این موضوع گره زده بود اما دولت سیزدهم اعلام کرده بدون FATF هم می تواند و مشکل واکسن را هم حل کرد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دولت قبلی دولت «ما نمی توانیم» و دولت فعلی دولت «ما می توانیم» است، تأکید کرد: دولت سیزدهم، دشمن شناس است ضمن آنکه می داند آمریکا رو به سقوط است حتی آمریکایی‌ها خود به این مسئله اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه در دنیا تحول بزرگی در حال انجام است و اقتصاد جهان از غرب رو به شرق می رود، با اشاره به مزیت های گسترش روابط با کشورهای همسایه، گفت: هر گامی اعم از کوچک یا بزرگ که در جهت تعامل سازنده و منجر به نتیجه انجام شود به نفع کشور است.

وی با بیان اینکه جهان از تک قطبی به سمت جهان چندقطبی شدن در حال حرکت است، ابراز داشت: ایران هر روز قدرتمندتر می شود گرچه فشار روی ما زیاد است ولی به اذعان دوست و دشمن رو به پیشرفت هستیم و براساس پیش بینی سازمان های بین المللی وضعیت ایران رو به بهبود خواهد بود.

قدیری ابیانه متذکر شد: دولت در اخبار مذاکرات به طور مداوم علامت های مثبت داده و به نوعی جامعه را منتظر به نتیجه رساندن برجام گذاشته حال آنکه این نوع اخبار ذهنیت جامعه را به نتیجه برجام متصل می کند، در واقع باید می‌گفت ما معتقدیم برجام به نتیجه نخواهد رسید اما تلاش خود را خواهیم کرد و اساس را بر این می گذاریم که به نتیجه نخواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به جنگ روسیه و اوکراین، غرب به شدت به نفت ایران نیاز دارد اما این مسئله دائمی نخواهد بود ممکن است غرب موقتا گشایشی برای صادرات نفت ما ایجاد کند تا مشکلات خود را حل کند اما به محض رفع مشکلات خود مجدد وارد فاز فشار شود.

https://www.isna.ir/news/1401052619341

۰۱/۰۵/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">