پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۵۱ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه:📻 *دشمنی غرب با ایران به دلیل برافراشتن پرچم عدالت توسط انقلاب اسلامی است*

قدیری ابیانه اظهار کرد: *اساسا دشمنی غربی‌ها با ایران به دلیل بر افراشتن پرچم عدالت به دست انقلاب اسلامی است زیرا بر اساس آموزه های اسلام باید با ظلم ستیز کنیم.*

برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت کنندگان در مجمع جهانی اهل بیت با محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل راهبردی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

محمدحسن قدیری ابیانه تمام نکات مطرح شده از سوی رهبر انقلاب در دیدار شرکت کنندگان در مجمع جهانی اهل بیت با ایشان را مهم و راهگشا دانست و عنوان کرد: کسانی که عضو مجمع عمومی اهل بیت هستند در حقیقت پرچم مبارزه و تشیع را در دیگر کشورها در دست دارند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب عدالت و معنویت را دو شعار اصلی انقلاب اسلامی مطرح کردند، اظهار کرد: اساسا دشمنی غربی‌ها با ایران به دلیل بر افراشتن پرچم عدالت به دست انقلاب اسلامی است زیرا طبق آموزه های اسلام باید با ظلم ستیز کنیم. در حقیقت بر اساس دستور اسلام نه تنها نباید ظلم را بپذیریم، بلکه باید با آن مبارزه کرد و سکوت نکنیم. اگر همه این مهم را در دستور کار قرار دهند، قدرت تاثر گذاری جهانی را خواهند داشت.

این کارشناس مسائل راهبردی از تلاش دشمنان برای گرفتن باور مبارزه با آن‌ها گفت و بیان کرد: مسلمانان معیارهای مادی و معنوی زیادی دارند که می‌تواند به پیروزی آن‌ها کمک کند. یکی از عوامل مثبت نرم افزاری شیعیان، اعتقاد به مهدویت است زیرا امید لازمه پیشرفت و حرکت است.

وی اشاره کرد: دشمنان در چند سال گذشته سرمایه گذاری‌های زیادی انجام دادند که داعش پیروز شود اما ایران از مردم منطقه در مقابل این تروریست‌ها دفاع کرد. همچنین در موضوع فلسطین نیز جمهوری اسلامی ایران همین روند را پی گرفته است. موضوع جالب این است، ایران که یک کشور با اکثریت شیعه است، بیش از هر کشور دیگری از فلسطین و آرمان آن که اهل سنت هستند دفاع کرده است.

قدیری در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو مبارزه با ظلم که مورد تاکید رهبر انقلاب قرار دارد را یکی از اصول مهم مسلمانان عنوان و تصریح کرد: این شیوه تاکنون نتیجه داده است و قطعا پس از این نیز نتیجه خواهد داد. جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز این موضوع است زیرا در حالی که آمریکا، اروپا، ارتجاع عرب و تروریست‌ها علیه سوریه تلاش کردند، اما ایران در کنار سوریه ایستاد و اجازه نداد آن‌ها پیروز شوند.

زهرا جودکی

خبرنگار : زهرا جودکی

http://seda.ir/sh/?4700842

۰۱/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">