پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۲۵ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه:🌍 *میراث اصلی ملکه الیزابت دوم 70 سال جنایت و استعمار است/ صهیونیست ها به دنبال حذف چارلز سوم هستند!*

📆 شنبه، 19 شهریور 

📡مرگ ملکه الیزابت دوم در سن 96 سالگی بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته است. از شادی و پایکوبی تا گریه و روشن کردن شمع برای مرگ ملکه نشان از تصاویر متضادی است که او از خود در حافظه جهان به یادگار گذاشته است. ساعدنیوز در گفتگو با دکتر قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در استرالیا یکی از مستعمرات بریتانیا به این مسأله پرداخته است.

🔍 *صهیونیست ها خیلی علاقمند هستند که چارلز سوم پادشاه بریتانیا خیلی زود از صحنه حذف شود و شاهزاده ویلیام قدرت را به دست بگیرد.*

📡 ساعدنیوز: ملکه الیزابت دوم در سن 96 سالگی درگذشت. وی 70 سال بر بریتانیا حکومت کرد. 7 دهه حکومت ملکه فقید به نظر حضرتعالی چگونه قابل ارزیابی است؟

✅ دکتر محمد حسن قدیری ابیانه: ملکه انگلستان در تمام جنایاتی که در این 70 سال توسط انگلستان در جهان و نیز بر علیه ملت ایران صورت گرفته است، شریک بوده است و هیچ جنایتی بزرگی در این مدت توسط انگلستان در دنیا رخ نداده است که امضای ملکه انگلیس زیر آن نباشد. تمام توطئه هایی که در این مدت علیه ملت ایران صورت گرفته است، انگلستان عامل به سلطنت نشاندن رضاخان بود و کودتای 28 مرداد و ساقط کردن دولت دکتر مصدق گرفته تا آوردن شاه و تجزیه ایران به امر انگلستان و حمایت از کشتار ملت ایران به دست شاه و حمایت از گروه های تروریستی ای مثل منافقین و حمایت از صدام در جنگ و حمایت از تحریم ها و فشار حداکثری در دوران ملکه بوده!

در دوران هفتاد ساله سلطنت ملکه الیزابت دوم، قدرت بریتانیا روز به روز کاهش یافت. زمانی گفته می شد که خورشید در سرزمین ملکه غروب نمی کند، چون از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب، سرزمین هایی بود که تحت استعمار بریتانیا قرار داشت. نه تنها هند، استرالیا و زلاندنو بلکه کانادا و آمریکا نیز مستعمره بریتانیا بودند. امروز آمریکایی ها روز استقلال شان در واقع، رهایی از یوغ استعمار ملکه را جشن می گیرند. ما در ایران روز استقلال نداریم چون هرگز به صورت رسمی مستعمره جایی نبودیم. هرچند انگلیسی ها در زمان طاغوت و نیز شاهان قاجار کشور را غارت می کردند.

من معتقدم که با مرگ ملکه الیزابت دوم، تغییری در سیاست بریتانیا رخ نخواهد داد. اما نکته ای درباره نفوذ صهیونیست ها در خاندان سلطنتی بریتانیا وجود دارد که مایلم در اینجا به آن اشاره کنم. در تلمود کتاب شریعت یهود آمده است که زنان یهودی حق ندارند که با مردان غیریهودی ازدواج کنند مگر به یک شرط. مرد غیریهود صاحب قدرت و ثروت باشد. طبق رسم و رسومات یهودیان، یهودیت از مادر به فرزند می رسد. این چیزی بود که در مورد شهید آنیلی نیز رخ داد. پدرش یک مسیحی بود و مادرش یک یهودی! معمولاً هم طوری است که در خانواده هایی که عروس یهودی دارند، مرگ و میر نابهنگام برای تعیین آینده ثروت و قدرت در خانواده رخ می دهد.

شاهزاده ویلیام که بعد از مرگ ملکه الیزابت دوم به مقام ولیعهدی شاه چارلز سوم ارتقاء یافته است و شاهزاده ولز نام گرفته، با یک دختر یهودی ازدواج کرده است و بنا بر سنت یهودیان که فرزند آوری در این نوع ازدواج ها که بر فرزند آوری زیاد تاکید دارند نیز تا به حال سه فرزند دارد و باید منتظر فرزندان دیگری هم از او بود. چه بسا شاه چارلز سوم 75 ساله به زودی با در یک توطئه بمیرد و جای او را شاهزاده ویلیام بگیرد و بنا بر سنت این پادشاه یا ملکه است که رئیس کلیسای بریتانیا را انتخاب می کند و در آن هنگام، یک یهودی که بنا بر دینش معتقد است که مسیح زاده از حرام و زنا است باید آینده کلیسای مسیحی را مشخص کند که باورش این است که مسیح فرزند خداست!

معمولاً در خانواده هایی که عروس یهودی دارند، اعضای خانواده بنا به دلایل مختلفی دچار انواع مشکلات می شوند تا زمینه برای قدرت بیشتر فرزندان عروس یهودی مهیاتر شود. در مورد خانواده سلطنتی بریتانیا هم همین مورد را شاهد بودیم. پرنس هری با یک ازدواج عجیب با مگان مارکل از خانواده سلطنتی خارج شد و امروز در آمریکا ساکن است! چه بسا صهیونیست ها زمینه را برای این عشق پرسروصدای شاهزاده به خانم بازیگر آمریکایی را فراهم کرده اند تا او از سلطنت خلع و از خانواده دور شود!

صهیونیست ها خیلی علاقمند هستند که چارلز سوم پادشاه بریتانیا خیلی زود از صحنه حذف شود و شاهزاده ویلیام قدرت را به دست بگیرد. طبیعتاً نفوذ در عمق حکومت بریتانیا برای صهیونیست ها بسیار اهمیت دارد و یقیناً برنامه هایی برای حذف چارلز سوم در دستور کار خواهند داشت از ریختن پودر سرطانزا در قهوه اش تا برنامه های دیگر. بنابراین، باید منتظر تحولات بیشتری در بریتانیا بعد از مرگ ملکه الیزابت دوم باشیم.

🔍 *خانم لیز تراس که امروز نخست وزیر بریتانیا است، در دوران جوانی اش گفته که پادشاهی امری احمقانه است.*

📡 ساعدنیوز: بعد از مرگ ملکه الیزابت دوم شاهد پیام های رنگارنگ از سوی رهبران کشورهای مختلف دنیا خصوصاً مکرون رئیس جمهور کشور نمونه دموکراتیک غرب مبنی بر خدمات ملکه به دنیا و مساهمت های او به دموکراسی و عدم دخالت او در حکمرانی! آیا واقعاً چهره ملکه الیزابت دوم به همین پاکی و وارستگی است که غربی ها ترسیم می کنند؟

✅ دکتر محمد حسن قدیری ابیانه: سلطنت در بریتانیا موروثی است و این واقعاً در قرن بیست و یکم یک امر مضحکی است! خانم لیز تراس که امروز نخست وزیر بریتانیا است، در دوران جوانی اش گفته که پادشاهی امری احمقانه است ولی طبیعتاً امروز در مقام نخست وزیری بریتانیا هیچ اقدامی را علیه سلطنت صورت نخواهد داد.

امروز دیگر کاخ باکینگهام به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است و تشریفات تعویض نگهبان کاخ برای توریست ها جذابیت دارد. آن طور که گفته می شود، 6 میلیارد پوند هزینه برای مراسم تدفین ملکه الیزابت دوم کنار گذاشته شده است. البته به نظرم این رقم بسیار اغراق آمیز است و اگر راست باشد، مردمی که امروز با تورم دست و پنجه نرم میکنند یقیناً به این موضوع اعتراض خواهند کرد.

امروز استرالیا و کانادا نیز هنوز رسما مستعمره بریتانیا هستند و مهاجرین انگلیسی ساکن در این کشورها علاقه دارند که این روند ادامه یابد و ملکه را سمبل تسلط بر این نقاط دنیا میدانند. 30 سال پیش زمانی که سفیر ایران در استرالیا بودم، استوارنامه من خطاب به ملکه الیزابت که ملکه استرالیا محسوب می شد تنظیم شده بود هرچند من آن استوارنامه را به فرماندار کل استرالیا تحویل دادم. در مورد بلیز هم همین طور بود. هرچند در آن کشور نخست وزیر حرف آخر را می زند ولی در مورد اقدامات مهم باید امضای ملکه زیر اسناد باشد. اگر بخواهند دست به جنایت بزنند باید ملکه پای آن را امضاء کند.

🔍 *امروز دیگر بریتانیای کبیری در کار نیست و شاید بهتر است بگوئیم بریتانیای صغیر! بسیاری از مردم خواهان استقلال اند.*

📡 ساعدنیوز: بعد از فوت ملکه الیزابت دوم یکی از حواشی، پیام تسلیتی بود که برخی در فضای مجازی خطاب به جناب آقای دکتر صادق زیباکلام صادر کردند و "مرگ مادر" را تسلیت گفتند! ایشان هم در پاسخ در پستی اینستاگرامی گفت که ابایی ندارد که ملکه را "مادر" او بدانند چرا که به اعتقاد او در 70 سال سلطنت ملکه فکر نمی کند کسی از بریتانیایی ها از او آزرده خاطر شده باشد. نظرتان در این خصوص چیست؟

✅ دکتر محمد حسن قدیری ابیانه: بازم جای شکر دارد که ایشان نگفته ملکه هیچ ظلمی به ملت های دیگر نکرده است! ایشان مدافع غربی ها بوده و هست فرق نمی کند انگلیس باشد فرانسه یا آلمان یا آمریکا یا حتی اسرائیل! چه ظلمی بزرگتر از از این به مردم بریتانیا که مردم در سختی زندگی می کنند و هزینه های سنگینی صرف مخارج کاخ های ملکه و اکنون صرف مراسم دفن او می شود!

30 میلیون هندی و پاکستانی قربانی استعمار انگلیس شدند. من مرگ ملکه را به آقای زیباکلام تسلیت می گویم! مرگ شارون و دیگر صهیونیست ها را هم به او تسلیت می گویم! اوج گرفتن نهضت اسلامی را هم به ایشان تسلیت می گویم!

یک عده بسیج شده اند که بروند جلوی سفارت انگلیس در تهران شمع روشن کنند؛ یاد اپیزودی از فیلم "چند میگیری گریه کنی؟" افتادم. سازمان دهندگان این افراد طبیعتاً برای روشن کردن شمع برای ملکه مزد می گیرند. البته یادم هست برای مراسم تولد ملکه در سفارت پول باید می دادند تا در این مراسم شرکت می کردند!

باری، روی سخن من با دستگاه های اطلاعاتی است. باید این افراد عزادار ملکه شناسایی شوند چون عاملان انگلیس در ایران هستند. روزنامه هایی در کشور هستند که سیاهپوش ملکه هستند. اینها عاملان رسمی انگلیس هستند.

ملکه به عنوان سمبل حکومت انگلستان کودتای 28 مرداد را در کارنامه دارد؛ حمایت از طاغوت؛ کشتار مردم بی دفاع؛ حمایت از تجزیه ایران؛ حمایت از صدام؛ حمایت از منافقین؛ امضای تمام قطعنامه ها علیه ملت ایران!

با آمدن چارلز سوم هیچ اتفاقی در سیاست های انگلیس رخ نخواهد داد. صهیونیست ها در دو حزب اصلی این کشور صاحب نفوذند. در کاخ سلطنت هم نفوذشان با وارد شدن عروس یهودی بیشتر خواهد شد. سیاست های انگلیس در خاورمیانه را همین صهیونیست ها مشخص میکنند.

صهیونیست ها از دیرباز دو محور را دنبال می کردند. به دست آوردن قدرت اقتصادی و به دست آوردن قدرت رسانه ای! به هر دو مورد هم دست یافته اند. حتی در روزنامه های چپ در غرب هم نفوذ دارند.

امروز بریتانیا ضعیف تر از 70 سال پیش است. امروز دیگر بریتانیای کبیری در کار نیست و شاید بهتر است بگوئیم بریتانیای صغیر! بسیاری از مردم خواهان استقلال اند. مردم اسکاتلند و ایرلند به شدت به دنبال استقلال هستند و مرگ ملکه را جشن گرفتند. مردم آرژانتین هم همچنین.

https://saednews.com/fa/post/miras-asli-mlke-alizabt-dom-70-sal-jnait-v-astemar-ast-shionist-ha-be-zodi-charlz-som-ra-hzf-khahnd-krd

۰۱/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">