پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۰۹:۳۰ ب.ظ

۰

📡مرصاد نیوز: قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی گفت: فوت خانم مهسا امینی برای عده‌ای بهانه بود تا اهداف دیگری را دنبال کنند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: دشمن بعثی در حالی هشت سال جنگ نظامی را به ایران تحمیل کرده بود که همه گونه حمایت نظامی از سوی آمریکا، اروپا، چین و اتحادیه جماهیر شوروی، ارتجاع عرب از متجاوز به عمل می‌آمد. اما آنها در این جنگ شکست خوردند. آن زمان ایران از امکانات موشکی برای پاسخ به موشک باران‌های جنایات‌کارانه صدام محروم بود و موشکی نداشت. حتی سیم خاردار هم که دفاعی‌ترین وسیله نظامی است به ایران فروخته نمی‌شد.

اما امروز کشور ایران به جایگاه صادر کنندگی سلاح های پیشرفته رسیده و حتی از صادر کنندگان پهپادهای پیشرفته ایران به روسیه که خود از ابرقدرت‌ها است محسوب می شود.

وی افزود: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که جنگ نظامی با ایران نمی‌تواند برای آنها دستاوردی داشته باشد زیرا ایران می تواند با وارد کردن خسارات بسیار سنگین به همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه تا دور دست ضربات مهلکی به این کشور و هم‌پیمانانش بزند. در نتیجه دشمنان ایران همه تلاش خود را می‌کنند که از درون کشور ما را تضعیف کنند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: خانم هیلاری کلینتون در کتاب خود تحت عنوان "تصمیمات دشوار" گفته بود پنج هزار ایرانی را تعلیم دادند که این تعداد غیر از افرادی بود که قبلا توسط آمریکا تعلیم دیدند و به استخدام انگلیس و دیگر کشورها درآمدند و پس از آن نیز به این استخدام‌ها ادامه دادند و البته اکنون نیز در ایران حضور دارند و علاوه بر گروه‌های تروریستی مثل منافقین، کومله و حزب دموکرات کردستان و... محسوب می‌شوند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: شمار نیروهای آموزش دیده توسط آمریکا کم نیست هرچند نسبت به عظمت ملت ایران ناچیز هستند اما سعی کرده‌اند در این مدت قائله‌هایی را راه‌اندازی کنند و از درون به نظام و ملت ایران لطمه بزنند‌. البته هربار هم سعی کردند بهانه‌هایی را مطرح کنند که آخرین آن موضوع سکته خانم مهسا امینی بود.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: سکته از قبل خبر نمی‌کند بلکه ممکن است در خواب، سر کلاس درس، هنگام رانندگی یا... اتفاق بیفتد. پس واضح است که این موضوع بهانه است و آن را دستاویز کردند و سعی کردند به دنبال آن، کشور را به آشوب بکشانند همان گونه که در انتخابات سال ۸۸ با کلید واژه تقلب سعی کردند کشور را به آشوب بکشانند درحالی که یکی از سرکردگان آن آقای تاجزاده بود که در زندان به رفقای خود اعلام کرد که ما در انتخابات باختیم و تقلبی درکار نبوده است. اما این افراد این حرف را در خلوت خود مطرح می‌کردند و حاضر نبودند علنی حقیقت را عنوان کنند با اینکه می‌دانستند در انتخابات باخته‌اند اما ادعای تقلب را مطرح و فتنه‌ها را ایجاد کردند و باز هم تلاش می‌کنند که فتنه‌های جدید را ایجاد کنند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: البته هربار پس از اینکه گرد و غبار فتنه‌ها می‌خوابد دست عده‌ای رو می‌شود و عده‌ای از سرکردگان دستگیر می‌شوند. در فتنه اخیر هم بسیاری از عوامل دشمن، اعضای سازمان‌های تروریستی، جاسوسان دستگیر شدند.

البته عده‌ای هم متوهم هستند و تصور می‌کنند اگر به خارج از کشور بروند کشورهای دیگر آنها را حلوا حلوا می‌کنند درحالی که این‌گونه نیست بلکه تا زمانی که آنها بتوانند علیه ملت ما کاری کنند مورد توجه دشمنان ملت هستند سپس به فلاکت خواهند افتاد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: فوت خانم مهسا امینی برای عده‌ای بهانه بود تا اهداف دیگری را دنبال کنند.

در خصوص موضوع پوشش هم اگر حدی که خدا تعیین کرده نپذیریم چه حدی باید تعیین شود؟ و از سوی چه کسی؟ البته برخی عرف را عنوان می کنند درحالی که عرف هم می‌تواند مورد مخالفت عده‌ای دیگر باشد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما باید احکام اسلامی و جایگاه خانواده را قدر بدانیم و به طور محکم از احکام اسلامی دفاع کنیم و تسلیم جوسازی‌های دشمن نشویم.

در خصوص حوادث اخیر آیا کسی می‌تواند ادعا کند که شرکت او در تظاهرات در طرفداری از آزادی پوشش است سپس چادر را از سر زنان مسلمان بکشد؟ آیا کشوری هست که اجازه دهد پلیس را به آتش بکشند یا سبعانه رگ گردن وی را بزنند. این در حالی است که در تصاویری که عده‌ای ضدانقلاب مقابل سفارتخانه ایران در لندن جمع شدند و پلیس موظف به دفاع از محل دیپلماتیک بود پس از اینکه تظاهرات کنندگان در مقابل پلیس قدری خشونت به خرج دادند پلیس آنها را تحت تعقیب قرار داد، دستگیر و تصاویر آنها را منتشر کرد.

آنها بطری آب به سمت پلیس پرتاب کردند و مورد خشم پلیس واقع شدند، حال اگر با بطری آتش‌زا به پلیس حمله‌ور می‌شدند برخورد با آنان به مراتب شدیدتر بود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه رسانه‌های ما باید این مسائل را برای مردم روشن کنند همچنین در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها این آموزش‌ها و آگاهی‌ها به مردم داده شود، خاطرنشان کرد: در پاسخ به عده‌ای که پس از دستگیری عنوان می‌کنند تحریک شده‌اند.

باید گفت این سطح از تحریک‌پذیری نکته‌ای منفی است و باید آن را بزداییم. در واقع اینکه عده‌ای صرفا به این دلیل که چهره ورزشی یا بازیگر فیلم‌های سینمایی و سریالها هستند به مرجع فکری جوانان هم تبدیل شوند از ضعف آموزشی ما حکایت دارد.

وی افزود در انتخاب الگو، دانش، فرهیختگی و دیگر فضایل اخلاقی باید ملاک باشد و دانشمند بودن باید ارزشمند باشد. خوشبختانه در میان شخصیت‌های ورزشی و جامعه هنرمندان افراد اندیشمند و فرهیخته‌ای وجود دارند که مواضع آنها از برخی دیگر جدا است؛ انسان های ارزشمندی که از محبوبیت کسب شده ضد منافع ملت و به نفع دشمن استفاده نمی کنند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: *این توطئه ها شکست خواهد خورد اما دشمن از دشمنی دست برنمی دارد* برهمین مبنا بنده معتقدم ما باید در چنین مواقعی نسبت به دشمنان ملت قاطعیت به خرج دهیم همانگونه که از دستگاه قضایی انتظار می‌رود در کنار رافت اسلامی نسبت به افراد عادی که ندانسته مرتکب خطا شده‌اند، نسبت به برهم زنندگان امنیت جامعه و متعرضان به جان و مال مردم قاطعیت به خرج دهند.

قدیری ابیانه گفت در فتنه‌های گذشته افرادی بودند که دشمن را رسما به تحریم ملت ایران ترغیب می کردند. اکنون نیز کسانی موجب وارد آمدن خسارت‌های سنگینی به مردم شده‌اند که همگی باید پاسخگوی این خسارت‌ها باشند.

http://www.mersadnews.ir/news/427094

۰۱/۰۷/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">