پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه: سیاستمدار کهنه کار کشورمان با بیان این که غرب در هر جنایتی که علیه کشور ما رخ داده است مشارکت داشته است، تأکید کرد: مردم و مسئولان ما سال‌ها است غرب را می‌شناسند و فریب فضاسازی‌های آن‌ها را نمی‌خورند.

به گزارش صاحب نیوز؛ غرب و در رأس آن آمریکا که بعد از انقلاب سال 1357 مردم ایران و کوتاه کردن دست آن‌ها از منابع و سرمایه‌های کشور ما، از هیچ توطئه‌ای بر علیه ایران دریغ نکرده و به هر طریق ممکن مردم ما را تحت فشار قرار داده‌اند و حتی از ارسال داروی بیماران خاص به کشور ما جلوگیری کردند، اکنون با شعله‌ور شدن آتش اغتشاشات و التهابات در ایران، پرچم حمایت از ملت را بلند کرده‌اند.

کسانی که بارها دم خروسشان بیرون زده است و همین الان هم علناً از ضرورت تجزیه کشور ما برای تبدیل شدن به یک منطقه بی خطر سخن می‌گویند، شنبه شب برای حمایت از معترضان ایران مشهورترین آبشار دنیا یعنی نیاگارا در کشور کانادا را به رنگ پرچم ایران درآوردند.

محمد حسن قدیری ابیانه در این رابطه با تأکید بر این که غربی‌ها پر از نفاق هستند، به خبرنگار صاحب نیوز گفت: هر چند برخی می‌گویند آن جا معیارهای دوگانه وجود دارد اما من معتقدم تنها یک معیار وجود دارد و آن این است که هر کس در جهت منافع آن‌ها حرکت کند هر چقدر هم جنایتکار باشد او را حمایت می‌کنند و هر کس برخلاف منافع نامشروع آن‌ها باشد و با سلطه آن‌ها مخالف باشد حتی اگر فرشته باشد او را شیطان جلوه می‌دهند.

این استراتژیست بیان کرد: همین کسانی که دم از ناراحتی از مرگ مهسا امینی می‌زنند از مرگ او خوشحال شدند زیرا یک بهانه پیدا کردند برای تبلیغ علیه ایران و این را حداقل خودشان می‌دانند.

وی ادامه داد: مثلاً کشور کانادا به هر چه اختلاسگر و دزد هست پناهندگی داده زیرا با این کار ضمن این که به کشور ما آسیب وارد می‌کند، این اختلاسگران پول‌ها را می‌برند آنجا سرمایه گذاری می‌کنند.

سفیر سابق ایران در چند کشور غربی اظهار کرد: این‌ها کسانی هستند که در تمام جنایاتی که در دنیا انجام می‌شود شریک هستند در تحریم‌ها نقش داشتند، در جنگ با ایران مشارکت کردند و دارو را حتی برای بیماران پروانه‌ای ما دریغ کردند ولی در چنینی زمان‌هایی خودشان را دلسوز ملت ما نشان می‌دهند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: خوشبختانه ماهیت غرب مدت‌ها است برای بسیاری از مسئولان و مردم کشور ما مشخص شده است و دیگر فریب این جوسازی‌ها را نمی‌خورند.

snai.ir/1106828

۰۱/۰۷/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">