پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: کسانی که در مناطقی از کشور دست به اقدامات تخریبگرانه و اغتشاش می‌زنند از عوامل اصلی جلوگیری از سرمایه‌گذاری و پیشرفت و اشتغال و رفاه مردم آن منطقه هستند.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک درمورد آثار و پیامدهای منفی اغتشاشات بر اقتصاد کشور با برنامه «گفتگوی اقتصادی» رادیو گفت‌وگو مصاحبه کرد.

قدیری ابیانه گفت: کارهای اقتصادی، کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاری نیازمند امنیت هستند و هرجا هم که امنیت نباشد امکان سرمایه‌گذاری نیست.

وی بحث امنیت و سرمایه‌گذاری را لازم و ملزوم هم دانست و افزود: کسانی که در مناطقی از کشور دست به اقدامات تخریبگرانه و اغتشاش می‌زنند از عوامل اصلی جلوگیری از سرمایه‌گذاری و پیشرفت و اشتغال و رفاه مردم آن منطقه هستند.

کارشناس عالی امور استراتژیک تصریح کرد: جالب است کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند خودشان را مدافع مردم نشان می‌دهند درحالی‌که کارشان ضرر رساندن به زندگی و کسب‌وکار مردم است؛ اما اگر ریشه ناآرامی‌ها را پیدا و برطرف کنیم مسائل را خیلی راحت‌تر حل خواهیم کرد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه تصور مردم از اندازه درآمدهای دولتی کشور ده‌ها و صدها و هزاران برابر واقعیت است گفت: در بودجه ۱۴۰۱ صادرات یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت در روز پیش‌بینی‌شده که به نظر خیلی زیاد است؛ اما اگر آن را برای یک ماه در نظر بگیریم به‌ازای هر ایرانی کمتر از نصف یک بشکه در هر ماه می‌شود.

وی افزود: وضعیت ایران با کشورهای عربی خیلی در فضای مجازی مقایسه می‌شود درصورتی‌که جمیعت بومی این کشورها خیلی کم است و لذا میزان صادرات آن‌ها هم متفاوت است و مردم توجهی به این مسائل ندارند.

کارشناس عالی امور استراتژیک در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه ۸ و نیم میلیون حقوق‌بگیر در کشور داریم که دولت پول ندارد حقوق این افراد را بپردازد گفت: دولت ناچار است که پول بدون پشتوانه تولید کند و در نتیجه ارزش پول پایین می‌آید؛ لذا برای حفظ قدرت خرید مردم باید ارزش پول را بالا ببریم.

قدیری ابیانه از قوه قضائیه و مسئولان ذی‌ربط درخواست کرد که با آشوبگران و اغتشاش‌گران به شکل قاطع مبارزه و برخورد کند.

https://www.rouydad24.ir/fa/news/320470

۰۱/۰۷/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">