پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱، ۰۵:۱۱ ب.ظ

۰

📆 انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱

محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر‌ مسائل سیاسی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: درتمامی ادوار تاریخ با خصومت دائمی غرب علیه ایران مواجه بوده و هستیم. این خصومت نه‌تنها در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بلکه پیش از آن‌هم وجود داشت. وی افزود: افکار شوم و توطئه‌ غربی‌ها پیش از انقلاب اسلامی‌ وجود داشت و پس از پیروزی‌ انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف ظهور‌ و بروز‌ پیدا کرد.

محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر‌ مسائل سیاسی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: درتمامی ادوار تاریخ با خصومت دائمی غرب علیه ایران مواجه بوده و هستیم. این خصومت نه‌تنها در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بلکه پیش از آن‌هم وجود داشت. وی افزود: افکار شوم و توطئه‌ غربی‌ها پیش از انقلاب اسلامی‌ وجود داشت و پس از پیروزی‌ انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف ظهور‌ و بروز‌ پیدا کرد. حمایت از تروریست‌ها‌، تلاش برای تجزیه کشور، حمایت از صدام و اعمال تحریم‌های سنگین ازجمله توطئه‌های غرب علیه ایران طی ادوار مختلف بود. 

قدیری ابیانه تصریح کرد: توطئه اخیر آن‌ها حمایت از اغتشاشگران در جریان ناآرامی‌های اخیر بود. غربی‌ها آن‌چنان از دشمنان انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند و امکانات رفاهی در اختیارشان قرار می‌دهند که احزاب حاکمیتی‌ کشورها از آن برخوردار نیستند. به‌طور مثال احزاب حاکم در‌هریک از کشورهای اروپایی حق حمل سلاح و آموزش ساخت بمب و ترور را ندارند اما کلیه این آموزش‌ها و امکانات نظامی در اختیار منافقان و گروهک‌های تروریستی قرار داده می‌شود. 

تحلیلگر‌ مسائل سیاسی همچنین خاطرنشان کرد: غربی‌ها، منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از فوت یک فرد در داخل ایران ناراحت نمی‌شوند بلکه خوشحال هم می‌شوند. اگر امروز در پی حمایت از اغتشاشگران و منافقان نیز برآمدند، به این سبب است که این حوادث را به نوعی آخرین فرصت خود می‌بینند. 

او متذکر شد: امروز عوامل مختلف بازیچه دست غرب و اسرائیل شده‌اند. این جریانات تفرقه‌انگیز فراتر از یک حزب، یک جریان منافق، کومله، دموکرات و … است. وی ابراز کرد: غربی‌ها سال‌ها تلاش کرده‌اند تا‌ امنیت کشور را خدشه‌دار‌ کنند. خوشبختانه اهداف شوم آن‌ها همواره با‌ شکست روبه‌رو شده اما‌ حاضر به پذیرش آن نیستند. 

قدیری ابیانه در پایان این گفت‌وگو بابیان اینکه مدعیان حقوق بشر کسانی‌ هستند که بیشترین جنایت را علیه بشریت در تاریخ مرتکب شده‌اند، گفت: حادثه تروریستی شیراز نمونه دیگری از توطئه‌ غربی‌ها و دشمنان اسلام‌ بود که با‌ شکست روبه‌رو شد. خوشبختانه ملت ایران بااقتدار مسیر خود را دنبال می‌کنند و‌ با بصیرت مانع از تحقق اهداف دشمنان می‌شوند. 

|https://resalat-news.com/?p=75176

۰۱/۰۸/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">