پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۲۸ ب.ظ

۰

محمد حسن قدیری ابیانه گفت: کشوری که به قول خودشان در اوج تحریم قرار دارد توانسته در صنایع نظامی و دفاعی خودکفایی داشته باشد و این مساله نظام سلطه را ناراحت کرده است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: محمد حسن قدیری ابیانه، تحلیلگر مسائل سیاسی درباره اظهارات اخیر رئیس جمهور اوکراین و وزیر امور خارجه این کشور درباره پهپاد‌های ایرانی به جوان آنلاین گفت: رئیس جمهور اوکراین با همت آمریکا و اسرائیل سر کار آمده و طبیعتا موظف است مطالب ضد ایرانی بگیرد و از طرفی نیز با ادعا‌های خود روسیه را ناتوان نشان دهد.

او تصریح کرد: هم ایران و هم روسیه این ادعا را تکذیب کرده اند، با این وجود فرض گرفته باشیم که این ادعا صحیح باشد در این صورت نیز با توجه به همه کمک‌های نظامی که به اوکراین شده و با توجه به اینکه آمریکا در اوکراین آزمایشگاه بیولوژیک راه انداخته بازهم این مساله از ضعف آن‌ها ناشی می‌شود.

این تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به ریشه تنش‌های روسیه و اوکراین گفت: غرب در اوکراین انقلاب رنگین کرد و قرار نبود اوکراین به ناتو بپیوندد و علیه روسیه توطئه کند. در این شرایط روسیه احساس کرد اگر اقدامی صورت نگیرد اوضاع بدتر می‌شود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دشمن در این شرایط تبلیغ مفت و مجانی برای سلاح‌های ایرانی دارد گفت: ۲۲ کشور خواستار پهپاد ایران هستند و مقامات نظامی آمریکا نیز اذعان کردند ایران با پهپاد و موشکهایش برتری هوایی آمریکا در منطقه را از بین برده است.

او با اشاره به شکست توطئه‌های دشمن و طرح ادعا‌های بی اساس گفت: کشوری که به قول خودشان در اوج تحریم قرار دارد توانسته در صنایع نظامی و دفاعی خودکفایی داشته باشد و نظام سلطه را ناراحت کرده است.

قدیری ابیانه با اشاره به حمله موشکی ایران به عین الاسد و سکوت آمریکا در این باره اظهار داشت: بهره مندی نیرو‌های مسلح ایران از سلاح‌های بومی در حد بازدارندگی و بالاتر از آن قدرت تعقیب متجاوزان احتمالی، نظام سلطه را نگران و به شدت ناراحت کرده است.

این تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان اینکه آقای زلنسکی از اقدامات علیه ایران نفعی نمی‌برد افزود: هر چقدر هم سعی کنند کشور‌ها را علیه ما بسیج کنند توطئه‌ها نسبت به گذشته و در شرایطی که در جنگ تحمیلی قرار داشتیم و از نظر نظامی هر کمکی به صدام شد تا ایران را شکست بدهد قابل مقایسه نیست. ایران به درختی تنومند تبدیل شده و نمی‌توانند شاخ و برگ آن را از بین ببرند. در آمریکای لاتین که به گفته خودشان حیاط خلوت آمریکا است حضور داریم و در مدیترانه هم حضور داریم.

او با بیان اینکه دنیا به سمت چند قطبی شدن می‌رود و آمریکا رو به افول است گفت: فرصت زیادی پیش روی ایران قرار دارد و این مهم در گرو بسیج همه امکانات است.

https://www.javanonline.ir/fa/news/1113033

۰۱/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">