پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۳۱ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک گفت: قوه قضایینه در برخورد با اغتشاشگران صحبت از رأفت و مهربانی می‌کند درصورتی که هم اکنون زمان قاطعیت است؛ باید ضربه اساسی به عوامل نفوذی وارد شود.

 ۱۴۰۱/۰۸/۰۹📆 

پیشرفت ایران برای استکبار قابل تحمل نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران؛ محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در گفت و گو با شهر آفتاب رادیو تهران درخصوص اعتراضات اخیر در کشور اینگونه اظهار داشت: موقعیت جمهوری اسلامی ایران بهبود پیدا کرده است و این پیشرفت‌ها برای استکبار قابل تحمل نیست؛ لذا تمام امکانات خود را برای ایجاد مشکلات این چنینی در کشورمان بسیج کرده است.

🔎 *تلاش استکبار به شکست منجر شده است*

وی افزود: تلاش استکبار به شکست منجر شده است و این شکست برای آنها غیر قابل تحمل است به همین دلیل تلاش می‌کند هرطور شده به ایجاد تنش در کشورمان دامن بزند.

🔎 *معترضان از صف اغتشاشگران جدا شده اند*

قدیری ابیانه افزود: عده‌ای از معترضان متوجه شدند مساله اغتشاش و تلاش برای تجزیه کشور است به همین دلیل از جمع معترضان و اغتشاشگران جدا شدند؛ عمده کسانی که در این راه باقی مانده‌اند جزو عناصر وابسته به دشمن هستند و تعدادی از آنها مسلح هستند و از این پس اگر پلیس این افراد را دستگیر کند اینها تقریبا مهره‌های اصلی دشمن و تمام سرمایه دشمن هستند.

وی درپاسخ به این پرسش که بر اساس اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها در کشور اسلحه کشف شده است؛ مگر مردم عادی در کشورمان اسلحه دارند؟ تصریح کرد: دشمن این اسلحه‌ها را وارد کشور کرده‌ است. به عنوان مثال هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا کتابی تحت عنوان "تصمیمات سخت" دارد و در این کتاب عنوان کرده است که ۵ هزار ایرانی را برای منافع خود آموزش داده‌اند که عوامل دشمن هستند و وظیفه دارند در کشور اغتشاش و نا امنی ایجاد کنند.

🔎 *قوه قضاییه باید با اغتشاشگران قاطعانه برخورد کند*

وی تصریح کرد: زمان آن رسیده است نیروهای امنیتی با اغتشاشگران برخورد قاطعانه داشته باشد اگر، از این پس کسی عنوان کند که هیجان زده شده است نباید قابل قبول باشد و باید مجازات شود.

🔎 *اموال اغتشاشگران باید مصادره شود*

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه دولت عنوان کرده است که خسارت ناشی از قطعی اینترنت را به مشاغل پرداخت می‌کند، گفت: پول دولت، پول مردم است؛ جبران این خسارت‌ها باید از جیب اغتشاشگران باشد نه از جیب مردم عادی. اموال اغتشاشگران باید مصادره شود. کسانی که اموال عمومی همچون آمبولانس و ماشین آتش نشانی را به آتش می‌کشند مانع نجات جان مردم می‌شود و این اقدام به نوعی مشارکت در قتل است.

🔎 *اغتشاشگران فکر می‌کنند با آتش زدن اموال عمومی می‌توانند نظام را متزلزل کنند*

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک تصریح کرد: قوه قضایینه صحبت از رأفت و مهربانی می‌کند؛ درصورتی که هم اکنون زمان قاطعیت است؛ باید ضربه اساسی به عوامل نفوذی وارد شود. اغتشاشگران فکر می‌کنند با آتش زدن اموال عمومی می‌توانند نظام را متزلزل کنند

🔎 *مرگ مهسا امینی بهانه است؛ هدف دشمن نظام جمهوری اسلامی است*

قدیری ابیانه در پاسخ به این پرسش که آیا از دیدگاه شما جنگ نابرابری علیه کشورمان توسط قدرت‌های جهان در جریان است؟ تصریح کرد: جنگ نابرابر نیست، اقدامات آنها نشانه ضعف آنها است. آنها برنامه ریزی دراز مدتی در این حوزه کرده‌اند. کسانی که امروز از اغتشاشگران حمایت می‌کنند زمان جنگ ایران و عراق از صدام حمایت می‌کردند. مرگ مهسا امینی بهانه است؛ آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند.

🔎 *قطب بزرگ اسلامی رو به شکل گیری است*

وی تاکید کرد: دنیا در حال تغییر است؛ غرب موقعیت خود را از دست داده،آمریکا رو به افول است، جهان به سمت چند قطبی شدن حرکت می‌کند و قطب بزرگ اسلامی رو به شکل‌گیری است و اینها برای دشمنان ما سنگین است. هدف دشمن این است تا بتواند قدرت خود را حفظ کند.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: ۱,۵ میلیارد مسلمان در جهان داریم اگر اینها متحد شوند به ابرقدرتی تبدیل می‌شوند که قدرت‌های دیگر دربرابر آنها رنگی نخواهند داشت و قدرت اسلامی در جهان شکل خواهد گرفت. امروز دشمنان ما عنوان می‌کنند ایران در حال احیای امپراطوری سابق است ما در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی هستیم.

http://radiotehran.ir/NewsDetails/?m=100120&n=1105750

فایل صوتی🎵

http://77.36.160.54:8080/Tehran/2022/10/31//mp3s64/d1738334t13959176(web).mp3

۰۱/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">