پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۰۷ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اهمیت رفتار قاطعانه و قضایی با داعشی‌ها گفت: حمله تروریستی در محور کرج به قزوین از قبل برنامه‌ریزی شده است و بار دیگر جنایت داعشی‌ها را نشان داد.

« محمدحسن قدیری ابیانه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، ضمن محکوم کردم رفتاراغتشاشگرانی که با قمه به روحانی، بسیجی و مردم بی دفاع حمله کردند، گفت: تیراندازی اغتشاشگران به عوامل نیروی انتظامی و مجروح کردن پنج نفر از آنان همچنین مصدوم کردن یک روحانی و بسیجی رفتار داعشی‌ها را نشان داد. 

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: این آشوب ها برنامه‌ریزی شده است، یک پایگاه حساس رژیم صهیونیستی که واحد ۸۲۰۰ مخفی اسرائیل است هماهنگ کننده فتنه‌ها و جنایات است و شعار زن، زندگی و آزادی را آن ها بر سر زبان انداختند. اسرائیل بنابر کتاب شریعت خود تلمود معتقدند که خداوند ۲ نوع حیوان را برای خدمت به قوم یهود آفرید که یکی از آنها حیوان‌ها و دیگری انسان های غیریهود هستند که آنها را حیوان ناطق محسوب می‌کنند. تجاوز به زن و مرد غیر یهود برای آنان مجاز است. آنها غیریهودیان را همچون اسب و خانه‌هایشان را طویله تلقی می‌کنند.

قدیری ابیانه خطاب به زنانی که شعار رژیم اسرائیل را سر می دهند بیان کرد: اسرائیلی‌ها ارزشی برای زنان غیر آیین خود قائل نیستند، مانند آن زن بهایی که به عنوان لیدر زنان ایران با شعار زن، زندگی و آزادی در هلند برهنه ظاهر می‌شود، امروز این زن به دلیل رعایت نکردن قانون هلند و برهنه شدن بازداشت است. زیرا این حضور عریان در هلند نیز غیرقانونی است و فقط می‌توانند با این وضعیت در ویترین مراکز خودفروشی ظاهر شوند.

وی با اشاره به وجود یک خاور که بار سنگ را به همراه داشت تا اغتشاشگران با استفاده از آن محور کرج به قزوین را ببندند و رانندگان را مجبور به توقف کنند اظهار کرد: این عمل حکم محاربه با نظام جمهوری اسلامی را دارد و دیگر وقت آن رسیده که با عامل انتقال سنگ شدیدترین مجازات اعمال شود و کامیون نیز مصادره گردد. همچنین زمان آن رسیده که نیروهای انتظامی و امنیتی مسلح شوند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار کرد: نیروهای امنیتی و نظامی باید مسلح باشند چرا که اغتشاشگران با استفاده از چاقو و قمه و حتی اسلحه اقدام به آشوب و جنایت کرده‌اند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه در جریان این اغتشاش‌ها بسیاری از آشوبگران که با رفتار داعشی دست به جنایت زدند شناسایی می‌شوند، تصریح کرد: عوامل دشمن در جریان این اغتشاش‌ها شناسایی خواهند شد و مردم خواهان برخورد قاطع با آنان هستند.

وی تصریح کرد: عملیات‌های تجزیه طلبانه در زاهدان، کردستان و بمب‌گذاری در شاهچراغ اهداف رژیم صهیونیستی و دشمنان خارجی و داخلی را روشن کرد و دیگر با اغتشاشگران نباید با رأفت اسلامی برخورد کرد بلکه زمان قاطعیت فرارسیده است و دولت نباید از بیت المال برای جبران خسارات وارده استفاده کند بلکه در کنار سایر مجازات‌ها باید از این آشوبگران خسارت های وارد به اموال بیت المال و مردم را دریافت کند.

http://shabestan.ir/detail/News/1228996

۰۱/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">