پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ

۰

عدم حضور ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل به ضرر زنان جهان است/ وضعیت زنان ایرانی از زنان آمریکایی و اروپایی بهتر است*

مرصاد نیوز: کارشناس مسائل بین الملل گفت: عدم حضور ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل به ضرر زنان جهان است زیرا ایران به صورت حقیقی از جایگاه زن در جهان دفاع کرده است.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، درباره حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، اظهار داشت: این اقدام به ابتکار آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی انجام شد و افرادی هم که به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای دادند اختیاری از خود ندارند بلکه تحت سلطه آمریکا قرار دارند.

وی افزود: کشورهای مذکور بیشترین جنایات را علیه جامعه بشری اعم از زن، مرد و کودک مرتکب شده اند و امروز هم از هر جنایتی از جمله کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطینی و کشتار عربستان علیه مردم یمن دفاع می کنند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: دغدغه کشورهایی که به حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل رای داده اند، مباحث حقوق بشر یا زنان نیست بلکه مسائل سیاسی است و در این میان پلیس آمریکا تقریبا روزانه به کشتار خیابانی مردم کشور خود از جمله زنان و کودکان دست می زند.

 کارشناس مسائل بین الملل گفت: هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از گسترش بی عفتی و بی حیایی در ایران ضربه زدن به پیشرفت کشور ما است.

قدیری ابیانه تصریح کرد: صاحبان سرمایه در غرب، زنان را وسیله شهوت رانی مردان قرار داده اند تا جامعه به این فکر نباشند که چرا با وجود برخورداری از منابع ثروت افراد فاسد در راس حکومت آنها قرار گرفته اند.

وی افزود: زنان نیز در غرب پذیرفته اند که خود نمایی، خود آرایی و توان شهوت پراکنی زن به عنوان یک ارزش تلقی می شود بنابراین تا جوان هستند به چنین کارهایی دست می زنند و وقتی به سن پیری می رسند می پذیرند که دیگر ارزشی در جامعه ندارند چون آن جذابیت ها را از دست داده اند.

قدیری ابیانه گفت: حذف ایران از کمیسیون مقام زن تنها در رابطه با سلب حق رای ایران است اما ایران می تواند آنجا حضور یابد و موضع گیری کند البته چنین کاری‌ از سوی غرب غیرقانونی است و ممکن است آنها تلاش کنند در مجامع دیگر نیز این اقدام را علیه ایران انجام دهند.

کارشناس مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: اقتدار جهانی ایران به عضویت در کمیسیون مقام زن سازمان ملل و اجلاس های دیگر نیست بلکه به توان میدانی ما بستگی دارد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: امروز وضعیت زنان ایرانی از نظر تحصیلات و حضور در عرصه های مختلف اجتماعی حتی از زنان کشورهای آمریکایی و اروپایی هم بهتر است و آمارها هم نشان می دهد پیشرفت های ایران طی ۴۳ سال اخیر در همه امور از جمله در حوزه زنان غیرقابل وصف است هرچند که رسانه های خارجی تلاش می کنند این موضوع را نادیده بگیرند و حتی برعکس جلوه دهند.

وی عنوان کرد: زنی که حاضر نمی شود زیبایی ها و اندام خود را به نمایش عمومی بگذارد برای خود شخصیتی قائل است که بر مبنای آن اجازه نمی دهد دیگران بخواهند با مشاهده جسم وی لذت ببرند.

قدیری ابیانه اذعان کرد: عدم حضور ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل به ضرر زنان جهان است زیرا ایران به صورت حقیقی از جایگاه زن در جهان دفاع کرده و مخالف سو استفاده از زنان در عرصه های مختلف است.

http://www.mersadnews.ir/news/429565 

۰۱/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">