پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه دکترای علوم استراتژیک گفت: همانطور که در ۹ دی ۸۸ مردم به صحنه آمدند و با حضور گسترده آنان فتنه زیر دست و پای مردم از بین رفت، در وقایع اخیر هم مردم در نوبت‌های متعدد وارد صحنه شدند و با حضور بسیار گسترده خود بصیرت را به نمایش گذاشتند و دشمن هم به شکست خود اذعان کرده است.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فتنه سال ۸۸ با دروغ تقلب کلید زده شد و توسط کسانی در ایران هدایت می‌شد که زمانی جزو نیروهای انقلابی و محبوب محسوب می‌شدند، آنان توانستند این باور را ایجاد کنند که در انتخابات تقلب شده است در حالی که خودشان می‌دانستند تقلبی در کار نیست و شکست خوردند. در حقیقت فتنه ۸۸ یک کودتا علیه آرای عمومی و مورد حمایت همه دشمنان داخلی و خارجی بود.

سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا تشریح کرد: در فتنه ۸۸ برخی خواص هشت ماه کشور را در التهاب نگه داشتند. این فتنه می‌توانست به یک جنگ داخلی منجر شود اما هدایت‌های مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم و حضور دشمن‌شکن در ۹ دی توانست این فتنه‌ را به شکست کامل بکشاند.

قدیری ابیانه بیان کرد: فتنه ۸۸ برای دشمن تجربه‌ای شد تا برای فتنه‌انگیزی‌های بعدی تدارک گسترده‌تر و دقیق‌تری را فراهم کنند که نمونه آن فتنه و اغتشاشات اخیر است؛ در حقیقت فتنه اخیر یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه علیه نظام اسلامی بود اما همانطور که در ۹ دی ۸۸ مردم به صحنه آمدند و با حضور گسترده آنان فتنه زیر دست و پای مردم از بین رفت، در وقایع اخیر هم مردم در نوبت‌های متعدد وارد صحنه شدند و با حضور بسیار گسترده خود بصیرت را به نمایش گذاشتند که آخرین آن تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س) بود.

🔍 *فتنه و اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی بود*

وی متذکر شد: فتنه و اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی بود که توسط همه دولت‌های غرب با همه امکانات، رسانه‌ها، عوامل و بودجه بسیار کلان هدایت می‌شد، اما حضور گسترده مردم در دفاع از حجاب و تشییع شهدا این فتنه را خاموش کرد و دشمن هم به شکست خود اذعان کرد.

این دکترای علوم استراتژیک بیان کرد: دشمن نمی‌تواند دست از دشمنی خود بردارد و باز هم توطئه‌هایی را تدارک خواهید دید، این توطئه‌ها خساراتی برای ما خواهد داشت اما فوایدی هم دارد. از خسارت‌های این توطئه‌ها خسارت مادی بود که به کشور وارد و تحریم‌هایی به بهانه این ادعای پوچ بر ایران اعمال شد، *در پی این تحریم‌ها اکنون شاهد افزایش قیمت ارز نسبت به ریال هستیم که مشکلات جدید اقتصادی را به همراه داشته است.*

وی خاطرنشان کرد: آنان در این فتنه فقط به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی نبودند بلکه به دنبال سرنگونی نظام بودند و عده‌ای از افراد نادان باور کردند که نظام جمهوری اسلامی در حال سرنگونی است. در این شرایط موضع‌گیری‌ برخی خواص و سلبریتی‌ها به پاکسازی و شناسایی نفوذی‌ها کمک کرد که شامل نفوذ فکری دشمن در ذهن این افراد و نفوذ برنامه‌ریزی شده است.

قدیری ابیانه اشاره کرد: *مردم باید بدانند که هرگونه اغتشاش با هر انگیزه‌ای که انجام شود به ضرر معیشت است* و نمی‌توانند خلاف آن ادعا کنند. جالب است کسانی که برای ۲ ماه کار هنری ‌دستمزد چند میلیارد تومانی داشتند سرمدار مخالفت با نظام جمهوری اسلامی شدند، آنها که ادعای حمایت از مردم داشتند در نهایت به خارج از کشور گریختند، برخی از افراد نیز در داخل کشور آتش بیار معرکه بودند.

وی تصریح کرد: جنگ نرم با دشمنان مثل جنگ نظامی فراز و فرودهایی دارد در مواقعی ما در جبهه جنگ تحمیلی در عملیاتی ممکن بود شکست بخوریم و عقب‌نشینی کنیم و در عملیاتی دیگر پیشروی داشته باشیم، در وضعیت فعلی نیز همین گونه است اما در نهایت در جنگ تحمیلی پیروزی با ما و شکست قطعی با دشمن بود، در فتنه ۸۸ و وقایع اخیر هم اینگونه بود. به امید خدا در فتنه‌های احتمالی بعد هم اینگونه خواهد بود.

سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا در پایان گفت: اگر از بالا نگاهی به تحولات داشته باشیم شاهد این هستیم که نمودار پیشرفت ما صعودی است و هر اتفاقی که در ایران و جهان افتاده پایانش به تقویت موضع نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ما منتج شده است.

۹ دی ۱۴۰۱

https://www.isna.ir/amp/1401100904793/

۰۱/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">