پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱، ۰۸:۱۹ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در استرالیا و مکزیک گفت: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ سمبل حضور مردم در شکست فتنه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب، نظام و کشور بود.

«محمدحسن قدیری ابیانه» در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد افزود: فتنه سال ۱۳۸۸ یک برنامه تدارک شده از خارج کشور بود و دشمنان به دنبال راه اندازی انقلاب رنگین در ایران بودند.

وی اظهارداشت: دشمنان با راه اندازی انقلاب های رنگین در برخی از کشورها موفق شدند اما این پروژه در ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همینطور هوشیاری و بصیرت مردم به شکست انجامید.

سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در استرالیا و مکزیک گفت: دشمنان در فتنه سال ۱۳۸۸ با کلید واژه دروغ تقلب در انتخابات به دنبال بسیج مردم علیه نظام بودند اما به لطف خدا موفق نشدند.

وی افزود: سرمایه گذاری کلان، برنامه ریزی طولانی مدت و بکارگیری نیروهای زیاد از سوی دشمنان برای ایجاد فتنه در سال ۱۳۸۸ با نهم دی خنثی شد.

قدیری ابیانه اظهارداشت: تاکنون فشارهای اقتصادی، سیاسی، تبلیغاتی و همینطور هجمه های فرهنگی زیادی برضد نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دشمنان اعمال شده اگر این فشارها علیه هرکشوری هرچند قدرتمند اتفاق می افتاد آن نظام ساقط می شد.

وی عنوان کرد: حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران در دوران ها و صحنه های مختلف توطئه های دشمنان را خنثی و موجب اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه تحریم های کمرشکن دشمنان علیه ایران اسلامی همانند سایر توطئه ها و فشارهای دشمنان با شکست مواجه شده است، گفت: دشمنان با اعمال تحریم ها مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کردند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: تصور دشمنان این بود که با مشکلات مزبور می تواند مردم را علیه کشور بشوراند و از این طرق نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند.

قدیری ابیانه اظهارداشت: ترامپ به صراحت اعلام کرد که هدف از اعمال تحریم های کمرشکن علیه ایران ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم است تا مردم در مضیقه معیشتی قرار گیرند و بعد آحاد جامعه را از طریق رسانه ها تحریک تا علیه حکومت قیام کنند.

وی یادآورشد: دشمنان با تلاش های زیاد موفق به فریب برخی از افراد در داخل کشور شدند ولی اکثریت فریب نخوردند و نهم دی سمبل حضور مردم در شکست این فتنه ها بود.

http://radioeqtesad.ir/NewsDetails/?m=095103&n=1137018

۰۱/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">