پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۴۱ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه:🌕 *تاثیر عملکرد میدانی حاج قاسم پس از تشکیل تمدن بزرگ اسلامی آشکارتر می شود/ آیندگان بیشتر قدردان سردار سلیمانی هستند.

مرصاد نیوز:کارشناس مسائل سیاسی گفت: زمانی که تمدن بزرگ اسلامی شکل بگیرد، بیشتر قدر تلاش‌های شهید سلیمانی و تاثیر عملکرد میدانی ایشان را خواهیم دانست.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: جهان به سمت چند قطبی شدن پیش می‌رود و آمریکا هم درحال از دست دادن موقعیت خود به عنوان تک ابرقدرت است و در این میان پیروزی هایی که ایران به مدیریت میدانی حاج قاسم در عراق، سوریه و... بدست آورده زمینه دستیابی کشور به عنوان طی کننده مسیر تبدیل به قطبی بزرگ در این جهان چند قطبی را فراهم کرده است.

وی افزود: هرچند طی سه سالی که از شهادت حاج قاسم گذشته هم ضربات وارده به استکبار موجب تضعیف آن شده اما با تلاش های سردار سلیمانی چنین موقعیت بزرگی برای ایران فراهم شد که بتواند جایگاه لازم را برای خود ایجاد کند البته این تلاش‌ها باید همچنان ادامه یابد .

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایران اکنون نه تنها به عنوان یک قدرت منطقه ای بلکه به عنوان یک قدرت تاثیرگذار در سیاست های جهانی مطرح است در واقع زمینه شکل‌گیری قطب بزرگ اسلامی به رهبری ایران فراهم شده است.

قدیری ابیانه تصریح کرد: زمانی که این قطب و تمدن بزرگ اسلامی شکل بگیرد، بیشتر قدر تلاش‌های شهید سلیمانی و تاثیر عملکرد میدانی ایشان را خواهیم دانست هرچند مردم ایران اکنون نیز قدردان جانفشانی های سردار سلیمانی هستند و این را در مراسم تشییع پیکرشان ثابت کردند.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی رستم دوران ما و فرماندهی بود که شهادتشان نیز جریان ساز شد و دشمن هم فهمید که از ارتکاب جنایت خود نفعی نبرده است.

به گفته قدیری ابیانه حاج قاسم از روی صداقت درباره شهادت سخن می گفت و آن را مطالبه می کرد و شعار نمی داد.. همچنین ایشان صادقانه اعلام می کرد که فدایی ملت است و از عمق وجود خود جمهوری اسلامی ایران را حرم می خواند.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی در تاریخ ما ماندنی است و قطعا جایگاه ایشان در بهشت است و در مقام شفاعت برای دیگران هم قرار خواهند داشت.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی زندگی را دوست می داشت اما آن را فدای ملت کرد البته مدافعان حرم اهل ایران و دیگر کشورهای جبهه مقاومت نیز در مبارزات ایشان شریک بودند و با نثار خون خود موقعیت جمهوری اسلامی ایران را در حال و آینده تقویت کردند.

قدیری ابیانه گفت: اثر مبارزات شهید سلیمانی را در حال حاضر می بینیم اما در آینده هم این اثرات ادامه خواهد داشت و حتی معتقد هستم با اینکه مردم ایران بسیار قدردان شهدا هستند اما آیندگان در آینده بیشتر قدردان این رشادت‌ها خواهند بود.

وی افزود: **اگر در قصه ها آرش کمانگیر با انداختن تیر به راه دور، مرز ایران را گسترش داد اما اکنون در عالم واقعیت بورد موشک های ما بخشی از قدرت نفوذ ایران را نشان می دهد و حتی نفوذ معنوی ایران به فراتر از برد موشک های دوربرد می رسد.*

قدیری ابیانه گفت: درحال حاضر دشمنان ما از شکل گیری امپراتوری ایران دم می زنند البته ما دنبال ایجاد امپراتوری برای ایران نیستیم بلکه درصدد گسترش نفوذ اسلام هستیم زیرا اگر اسلام گسترش یابد به نفع ایران خواهد بود.

وی افزود: برای نخستین بار در قرون معاصر نفوذ و حضور ایران به دریای مدیترانه رسید و حتی توانستیم در حیات خلوت آمریکا از جمله در ونزوئلا حضور موثری داشته باشیم که این مساله سبب وحشت آمریکا شده است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: برخی میدان را مانع دیپلماسی می دانستند و اشتباه می کردند درحالی که میدان ضامن اقتدار دیپلماسی است و از این نظر باید قدر دان افرادی باشیم که با تقویت میدان زمینه دیپلماسی را فراهم کردند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: در دولت آقای روحانی و وزارت ظریف اگر این قدرت میدانی نبود شش تیم مذاکره کننده پشت میز مذاکره با ایران نمی نشستند هرچند آن دولت به دلیل ضعف خود نتوانست از فرصت مذکور استفاده کند و توافقاتی بدون ضمانت اجرایی را انجام داد اما نشستن شش قدرت جهانی در یک سوی مذاکره و نشستن ایران در سوی دیگر میز نشانه دهنده قدرت میدان است.

وی افزود: یکی از مقامات آمریکایی اعتراف کرده هربار که در مذاکرات مقابل ظریف قرار می گرفته احساس می کرده که سردار سلیمانی پشت صحنه مذاکره قرار داشته و در حقیقت حاج قاسم طرف آنها بوده و البته این یک واقعیت است.

http://www.mersadnews.ir/news/430031

۰۱/۱۰/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">