پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰ ب.ظ

۰

📆 ۲۰ دی ۱۴۰۱

📡مرصاد نیوز: کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: آمریکا با انجام یک ارزیابی دقیق از توان نظامی ایران و امکان وارد کردن ضربه‌ای اساسی به اقتدار جهانی آن از عکس‌العمل در مقابل موشک باران عین‌الاسد خودداری کرد.

✅ محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: آمریکا با موشک‌ها، سلاح‌ها و هواپیماهایی که در اختیار داشت می‌توانست موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد توسط ایران را پاسخ دهد.

وی افزود: پیش از اقدام ایران، حتی ترامپ تهدید کرده‌ بود در صورت حمله ایران به آمریکا ۵۲ نقطه ایران را مورد هدف قرار می‌دهد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: آنچه مانع پاسخ آمریکا به موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد شد این بود که ایران اعلام کرد اگر آمریکا غلطی بکند ۴۰۰ نقطه از جمله پایگاه‌های آمریکا در همه منطقه را نابود خواهد کرد‌ و ارزیابی آمریکا نیز بر برخورداری ایران از چنین قدرت، امکان و اراده‌ای استوار بود.

کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: حمله ایران به همه پایگاه‌های آمریکا می‌توانست ضربه سختی به آن وارد و آمریکا را مجبور به ترک منطقه خاورمیانه کند‌.

به‌گفته قدیری ابیانه ایران از امکانات پدافندی بسیار محکمی برخوردار است و می‌توانست موشک‌ها و هواپیماهای آمریکایی را ساقط کند، برهمین مبنا آمریکا با انجام یک ارزیابی دقیق از توان نظامی ایران و امکان وارد کردن ضربه‌ای اساسی به اقتدار جهانی آن از عکس‌العمل در مقابل موشک باران عین‌الاسد خودداری کرد.

وی افزود: البته موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد، عکس‌العمل ایران در مقابل اقدام جنایتکارانه آمریکا مبنی بر ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بود.

قدیری ابیانه تصریح کرد: اکنون نیز مشخص شده الکاظمی، نخست وزیر وقت عراق که مطیع و عامل آمریکا بوده هم در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نقش داشته‌است.

وی عنوان کرد: اگر موضوع نقش داشتن نخست وزیر عراقی در اقدام تروریستی مذکور صحت داشته‌باشد و ثابت شود، هیچ جای جهان برای وی امن نخواهد بود و مبارزین عراقی منتقم اول وی هستند که البته تنها به عراق هم محدود نمی‌شوند‌.

http://www.mersadnews.ir/news/430297

۰۱/۱۰/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">