پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۴۱ ق.ظ

۲

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه تحریم‌کنندگان خوب می‌دانند که تحریم‌ها در یک دولت مرعوب و غرب‌زده نتیجه خواهد داد، گفت:‌ غرب به شکست سیاست‌های خویش واقف شده و ادامه تحریم‌ها را بی‌نتیجه خواهد یافت، لذا فشارها بر ایران بر فرض پیروزی غیراصولگرایان در انتخابات نیز تشدید خواهد شد.

محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل استراتژیک در ، درباره اظهارات برخی از اعضای اپوزیسیون مبنی بر لغو تحریم‌های ایران به شرط عقب‌نشینی از مواضع هسته‌ای خود اظهار داشت: مسئله غرب با ایران بر سر انژری هسته‌ای نیست، زیرا آنها به خوبی می‌دانند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و این را 16 سازمان اطلاعاتی آمریکا در سال2007 در زمان بوش پسر نیز تایید و منتشر کردند و هم‌اکنون نیز از این موضوع، اطلاع واثق دارند؛ لذا بحث هسته‌ای فقط یک بهانه است.

.

 وی افزود: اگر ایران همه تجهیزات هسته‌ای خود را مانند قذافی سوار کشتی کرده و به آمریکا بفرستد و از همه حقوق هسته‌ای خویش بگذرد، آنها باز هم دست از توطئه علیه انقلاب اسلامی برنخواهند داشت، کما اینکه در جنگ تحمیلی اصلا بحث هسته‌ای مطرح نبود.

 قدیری ابیانه تصریح کرد: دشمنان با پیشرفت ایران مخالف هستند و حتی با سدسازی ما نیز مشکل دارند؛ آنها با تحریم وسایل یدکی هواپیماها در آرزوی سقوط و کشته شدن مسافران هوایی ما هستند.

 کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه غربی‌ها به تصور روی‌گردانی مردم از نظام با بروز مشکلات و متلاشی شدن جمهوری اسلامی ایران از درون، این تحریم‌ها را انجام داده‌اند، گفت: غربی‌ها در طول بیش از 30 سال نتوانسته‌اند به آرزوی سقوط جمهوری اسلامی دست یابند و علت آن این است که با اسلام و مردم مسلمان کشورمان آشنا نبوده و مردم ایران را همچون مردم خویش می‌پندارند.

 وی افزود: دشمنان در مقطع فعلی تلاش می‌کنند با تحریم‌ها، معیشت مردم را دچار مشکل کرده و آن را به ناکارآمدی نظام نسبت داده و اینگونه وانمود کنند که غرب، آمادگی عقب‌نشینی از تحریم‌ها را در صورت تعلیق فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای دارد تا مردمی که به زعم آنها دچارمشکلات اقتصادی هستند برای رهایی از فشار به ماموران یا مرعوبین غرب‌زده رای دهند.

 قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه غرب دست از تحریم‌ها بر نخواهد داشت، گفت: تحریم‌کنندگان خوب می‌دانند که تحریم‌ها در یک دولت مرعوب و غرب‌زده نتیجه خواهد داد، لذا فشارها بر ایران بر فرض پیروزی غیراصولگرایان در انتخابات نیز تشدید خواهد شد و بنابراین هرگونه عقب نشینی در مقابل غرب، حامل پیام تسلیم‌پذیر بودن ایران است.

 کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: با مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری 92، غرب به شکست سیاست‌های خویش واقف شده و ادامه تحریم‌ها را بی‌نتیجه خواهد یافت، لذا امروز ایران قوی‌تر از هر زمان دیگر است و آمریکا، اروپا و صهیونیستها در بحران عمیقی گرفتار شده و ضعیف‌تر نیز خواهند شد.

 وی درباره تکرار ادعاهای اپوزیسیون خارجی و رسانه‌های غربی به وسیله برخی از اصلاح‌طلبان داخلی گفت: کسانی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند، بخشی از مهره‌های شطرنج استکبار هستند و این نوع ادعاها و تکرار آن در غرب پرورش داده شده است.

 قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: این عناصر داخلی همان کسانی هستند که براساس اظهار آمریکایی‌ها، آنها را به تحریم بیشتر مردم ایران ترغیب می‌کنند تا بتوانند بر کشتی آمریکا سوار شوند، لذا همه کسانی که چنین مواضعی اتخاذ می‌کنند، دانسته یا نادانسته در خدمت استکبار قرار دارند.

۹۱/۰۸/۰۴

نظرات  (۲)

امام خامنه ای (مدظله): هدف دشمن این است که مردم احساس کنند راه حل مشکلات، سازش باغرب است واز درون، نظام را برای سازش تحت فشار قرار دهند همه باید هوشیارباشند فتنه جدیدی درراه است!
۰۴ آبان ۹۱ ، ۱۳:۰۷ محسن مهرانفر برزکی
درود برعمار زمان قدیری ابیانه خیلی تحلیل عالی وجالبی بیان نمودید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">