پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱، ۰۱:۳۵ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفت اما شکست خورد در‌حالیکه به براندازی نظام امیدوار شده بود

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفت اما شکست خورد در‌حالیکه به براندازی نظام امیدوار شده بود.

دشمن علی رغم تهاجم همه‌‌جانبه در حسرت براندازی ماند/ طرح برهنگی کامل، دست ضد انقلاب را رو کرد

به گزارش گروه سیاسی تیتر یک، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، در گفتگو با خبرنگار تیتر یک، گفت: تاثیر شبکه‌های اجتماعی خارجی در فریب افکار عمومی به میزان ساده لوحی و باورپذیری مخاطبین آن بازمی گردد.

محمد حسن قدیری ابیانه ضعف رسانه‌های داخلی و فقدان سواد رسانه‌ای را عامل ساده لوحی افراد دانست و افزود: برخی مخاطبین شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانند حقیقت را از دروغ تشخیص دهند.

🔍 *شبکه‌های اجتماعی در فتنه اخیر نقش آفرینی کردند*

وی اظهار داشت: آموزش سواد رسانه‌ای در آموزش و پرورش و دانشگاه توسط رسانه‌های گروهی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است چرا که شبکه‌های اجتماعی در فتنه اخیر نقش آفرینی کردند.

قدیری ابیانه ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی جزء کوچکی از توطئه بزرگتر و جنگ همه جانبه‌ای بود که توسط دشمن برنامه ریزی شد اما علیرغم به کارگیری نیروها و هزینه‌های گزاف و برنامه ریزی درازمدت شکست خورد.

🔍 *طرح برهنگی کامل دست ضد انقلاب را رو کرد*

وی گفت: دست دشمن در هدف از فتنه با رو نمایی از اهدافشان مانند طرح آزادی برهنگی کامل، استخر مختلط و سرو مشروبات و امثالهم توسط ضد انقلاب در خارج از کشور به صورت زودهنگام مطرح و رو شد و آن‌ها را به شکست نزدیک‌تر کرد.

این کارشناس ادامه داد: طرح مسائل مذکور توسط ضد انقلاب اغلب کسانی که اعتقادی به حجاب قانونی نداشتند را آگاه کرد و به این نتیجه رسیدند که قضیه به برداشتن روسری ختم نخواهد شد.

قدیری ابیانه گفت: در ناآرامی‌های اخیر، کسانی که روسری خود را برداشتند به آزادی مد نظر ضد انقلاب اعتقاد ندارند، خوشبختانه لیدرهای فتنه دستگیر و حکم اعدام برای برخی از آن‌ها صادر شد.

🔍 *افزایش قیمت ارز؛ ثمره اغتشاشات*

وی افزود: نباید تصور کنیم شکست دشمن پایان راه است، قطعا آن‌ها تلاش می‌کنند با هر روشی که می‌توانند به کشور ضربه بزنند، یکی از دلایل افزایش قیمت ارز و گرانی‌ها هم همین اغتشاشات و خسارت‌ها بود.

این کارشناس ادامه داد: مردم باید بدانند هر جا اغتشاشات صورت بگیرد به اقتصاد و زندگی آن‌ها لطمه وارد می‌شود، کما اینکه فتنه گران بازاریان را وادار به اعتصاب کردند اما آن‌ها همراه نشدند و از ترسیدن و بستن مغازه‌ها به برخورد قاطع با اغتشاش‌گران و تهدیدکنندگان روی آوردند.

قدیری ابیانه گفت: اربابان ضد انقلاب آن‌ها را گرد هم آوردند و آن‌ها از سرویس‌های جاسوسی غربی تزریق می‌شوند، پول‌های عربی هم توسط انگلیس، آمریکا و اسرائیل اداره و هزینه می‌شود.

🔍 *دشمن در حسرت براندازی ماند*

وی گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفت و برنامه ریزی وسیعی داشت اما شکست خورد در حالیکه به واسطه مشکلات معیشتی ناشی از تحریم‌ها به براندازی نظام امیدوار شده بود.

این کارشناس تاکید کرد: منافقین عامل موضع پارلمان اروپا علیه سپاه نبودند بلکه این تصمیم از قبل گرفته شده بود و برای آنکه آن را خواست مردم ایران جلوه دهند منافقین را جلوی پارلمان اروپا جمع کردند. 

وی گفت: دشمن نمی‌تواند موجب فراموشی جنایات در ذهن مردم شود، ایران قوی‌تر از آن است که گروهک‌ها بتوانند به نظام آسیب بزنند، البته در دل فتنه‌ها فرصت‌هایی نهفته است.

 

🔍 *اغتشاشات؛ فرصتی برای شناسایی عناصر خائن*

قدیری ابیانه شناسایی عناصر خائن و رو شدن دست افرادی که در نظام مسئولیت دارند ولی در مقابله با فتنه سکوت یا همراهی کردند را از جمله فرصت‌های فتنه اخیر دانست و افزود: این افراد تصور کردند نظام در حال سرنگونی است.

وی با اشاره به لگدپراکنی کسانی که از مردم ارتزاق کردند و علیه آن‌ها موضع گرفتند، اظهار داشت: ایران از نظر وسعت از انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا بزرگتر است.

🔍 *غرب‌زدگی مسئولین؛ سد راه تقویت اینترانت در کشور*

وی تصریح کرد: هر چه اینترانت را تقویت کنیم و به روستاها نیز برسانیم شاهد مهاجرت به شهرهای بزرگ نخواهیم بود و مهاجرت معکوس به انضمام برخورداری از امکانات اتفاق خواهد افتاد.

قدیری ابیانه گفت: متاسفانه غرب‌زدگی در مسئولین کشور ما بوده و هنوز در لایه‌هایی از مدیریت‌ها وجود دارد، این مسئله موجب تعلل در گسترش اینترانت شده است.

🔍 *دشمن از خلاء شبکه ملی اطلاعات سوءاستفاده کرد*

وی با اشاره به اینکه دشمن از خلاء مذکور استفاده کرده است، افزود: واتس آپ و اینستاگرام در ترکیه به قوانین آن تن داده اما در رابطه با ایران حاضر به انجام آن نشد.

این کارشناس گفت: اخیرا آمریکا نرم‌افزار چینی تیک تاک را به بهانه‌های مختلف مسدود کرد و کسی هم آن را نقض آزادی ندانست اما ایران در صورت انجام اقدام مشابه متهم به نقض آزادی بیان می‌شود.

🔍 *اینستاگرام و واتس آپ باید ملزم به رعایت قوانین ایران شوند*

قدیری ابیانه اظهار داشت: به نظر من واتس آپ یا اینستاگرام و تلگرام را باید به قوانین ایران ملزم کرد. جمعیت ۸۵ میلیونی ایران را نمی‌توانند نادیده بگیرند.

سفیر سابق ایران در ایترالیا و مکزیک در ادامه خاطر نشان داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم راه اندازی اینترانت داخلی را در دستور کار قرار داده است.

🔍 *اخذ مجوز کسب و کار به صورت الکترونیک یک انقلاب بزرگ اداری است*

وی تصریح کرد: دولت برای آنکه دستگاه‌ها فعالیت‌های خود را از طریق مجازی پیش ببرند، قدم‌های خوبی در راستای دولت الکترونیک و صدور مجوزهای کسب و کار برداشته است.

قدیری ابیانه تحقق طرح صدور الکترونیکی کسب و کار دولت را یک انقلاب بزرگ اداری و موجب گسترش و تسهیل کسب و کار دانست و گفت: مقاومت‌هایی توسط برخی دستگاه‌ها و کارکنان آن صورت می‌گیرد چرا که فساد و رشوه را به حداقل می‌رساند.

ستاره احمدی - تیتر یک

http://titre1.com/fa/news/218938

۰۱/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">