پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۱، ۰۵:۰۶ ب.ظ

۰

📗🔥 *سوزاندن قرآن کریم در سوئد و هلند دل دو میلیارد مسلمان را در حالی به درد آورده است که جوامع غربی کمترین تلاش برای پوشش جنایت هایشان در نقاط مختلف دنیا را سرکوب می کنند. ساعدنیوز در گفتگوئی اختصاصی با دکتر محمد حسن قدیری ابیانه به ابعاد مختلف این رویداد تلخ پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه آینده پژوه و متخصص مطالعات غرب شناسی در گفتگو با ساعدنیوز و در واکنش به هتک حرمت به کتاب آسمانی دو میلیارد مسلمان و سوزاندن قرآن کریم در سوئد و هلند گفت: طبق آخرین آمار منتشره، 55 درصد تولدها در سوئد ناشی از زنازادگی است. این آمار در مورد هلند، 49 درصد، در فرانسه 57 درصد، در آلمان 35 درصد، در انگلیس 48 درصد و در اسپانیا حدود 42 درصد است. سال ها پیش، رسانه های انگلیسی نوشتند که به طور متوسط از میان سه فرزندی که هر مردی از زنش دارد، یک فرزند از خود آن مرد نیست و زنازاده است. این نوع فرزندان را نیز باید به آمار فوق اضافه کرد. بنابراین، نطفه اکثر آنها به صورت نامشروع بسته شده است، حتی از دیدگاه خود مردم آن کشورها.

سفیر سابق ایران در استرالیا با اشاره به این نکته که غربی ها معمولاً تحت تأثیر تبلیغات و نیز عملکرد کلیسا در سالیان متمادی و تجاوزهای متعدد کشیشان به کودکان و خرافات غیرمنطقی ترویج شده توسط کلسیا، مردمی دین گریزند و ارزش های دینی تا حد زیادی از جامعه آنان رخت بربسته است، افزود: این موضوع در انتخاب مسئولین این کشورها مؤثر بوده است، و هم مقامات حکومتی و هم مجالس آنها با رأی چنینی مردمی انتخاب شده اند. به همین دلیل، روز به روز، ارزش های دینی و انسانی در این جوامع منزوی تر می شوند، به نحوی که نه تنها ازدواج همجنس ها در این کشورها آزاد شده است، و تبلیغ هم می شود، بلکه اخیراً در فرانسه زنای با محارم را هم به شرط بلوغ دو طرف و رضایت شان آزاد کرده اند! آنها اخیراً وارد این عرصه شده اند که رابطه با کودکان هم مجاز شمرده شود.

قدیری ابیانه افزود: این مواضع در کل کشورهای اروپایی و در آمریکا رو به گسترش است. خانواده و در نتیجه، جامعه در حال طی کردن مراحل متلاشی شدن است. این موضوع زنگ خطر را توسط برخی از جامعه شناسان این کشورها به صدا درآورده است. کار به جایی رسیده است که پادشاه جدید بریتانیا نیز متهم به داشتن گرایش های همجنس گرایانه شده است. علاوه بر این که درصد بالایی از زنازادگی در این جوامع وجود دارد، تعداد زیادی از شهروندان اروپایی حتی نمی دانند که پدرشان کیست؟! این نوع افراد معمولاً جذب باندهای مافیائی و یا پلیس می شوند.

سفیر سابق ایران در مکزیک با ابراز تأسف از هتک حرمت های اخیر به مقدسات اسلامی گفت: از چنین مردمی و چنین مقاماتی، حمایت از توهین به مقدسات مذاهب خصوصاً مذهب اسلام امر عجیبی نیست. البته همین وضعیت باعث شده تا عده قابل توجهی نیز به دنبال راه حلی و زندگی متفاوتی بگردند. لذا در صورت آشنایی با اسلام به آن گرایش پیدا می کنند. به همین دلیل، ما شاهد این هستیم که تغییر مذهب به اسلام در مقایسه با مذاهب دیگر در اروپا بیشتر است. این امر، مقامات، رسانه ها و شخصیت های مطرح این کشورها را عصبانی و منفعل کرده است.

دکتر قدیری ابیانه با اشاره به این که صهیونیست ها هم معمولاً با تحریک افراد به توهین به مقدسات اسلامی نقش آفرینی می کنند، افزود: جالب آن است که در این کشورها، توهین به مذاهب و سایر ملت ها بخشی از آزادی بیان تلقی می شود، ولی بیان هر نوع نظری مغایر با تفسیر صهیونیست ها در رابطه با هولوکاست ممنوع اعلام شده است و مجازاتی را در پی دارد! این در حالی است که از دیدگاه صهیونیست ها، غیریهودیان حیوانات ناطق هستند، که نطفه آنان حکم نطفه اسب و خانه شان حکم طویله را دارد (تلمود). صهیونیست ها معتقدند که تجاوز به غیریهودیان و کلاهبرداری از آنان نه تنها مجاز بلکه مستحب و در برخی موارد حتی واجب است!

این اسلام پژوه در پاسخ به سؤال خبرنگار ساعدنیوز درباره کاریکاتور موهن شارلی هبدو بر علیه ولی امر مسلمین جهان گفت: وزیر اطلاعات اعلام کرده است که 12 گروه تروریستی دستگیر شده در کشور، عامل اسرائیل بودند. در تبلیغات ضد دینی و توهین به مقدسات اسلامی نیز صهیونیست ها هدایت کننده هستند، چه شارلی هبدو در فرانسه و چه در سوئد، چه هلند و چه جای دیگر. یکی از ضعف های ما این است که نتوانسته ایم نگاه نژادپرستانه صهیونیست ها و حتی دشمنی آنها با مسیحیت و کینه شان نسبت به حضرت مریم (س) و حضرت عیسی ابن مریم (ع) را برای افکار عمومی در غرب روشن و تبیین کنیم.

دکتر قدیری ابیانه با اشاره به این که صهیونیست ها بر رسانه های جهانی خصوصاً در غرب مسلط هستند، افزود: از همین طریق، آنها اسلام را دشمن جوامع غربی معرفی می کنند و خودشان را دوستان غربی ها جا می زنند. ما با استناد به همین کتاب تلمود و با کار رسانه ای جهانی قوی می توانیم صحنه را برای صهیونیست ها تنگ کنیم، اما از آن غافلیم. ما در این زمینه به شدت ضعیفیم.

این دیپلمات باسابقه افزود: وزارت خارجه اخیراً یکی از شخصیت های غربی هتاک به مقدسات را در لیست تحریمی خودش قرار داده است و این کار ارزشمندی است که توسط دولت سیزدهم انجام گرفته است هرچند جنبه نمادین دارد. کاری که دولت گذشته از انجام آن، طفره می رفت. اما در زمینه توهین به مقدسات مشترک مسلمانان مثل کاری که شارلی هبدو در گذشته کرد، باید با سایر کشورهای اسلامی از جمله در چارچوب سازمان کنفرانس اسلامی همکاری های لازم صورت گیرد و برای وضع تحریم های همه جانبه بر علیه هتاکان از جمله شارلی هبدو و آتش زنندگان قرآن تلاش شود.

دکتر قدیری ابیانه با اشاره به این که این افراد باید جان خود را در خطر ببینند، افزود: مسلمانان هر کشوری از جمله مسلمانان مقیم این کشورها ممکن است به صورت آتش به اختیار برای مجازات این هتاکان اقدام کنند، مثل بلائی که بر سر سلمان رشدی آمد. باید تا جایی که امکان دارد، اعتراضات در همه کشورها علیه این توهین ها دامن زده شود. سوئد به شدت به عضویت در ناتو نیاز دارد و ترکیه می تواند مانع آن شود چرا که عضوگیری کشورهای جدید ناتو منوط به تأئید همه اعضا است. در مقابل هر ضربه ای باید ضربه ای وارد شود. یکی از کارهایی که خشم صهیونیست ها و غرب را در پی دارد، افشای ماهیت صهیونیسم از جمله دروغ پردازی های صورت گرفته درباره ابعاد هولوکاست است. خوب است مجدداً مثل سالهای پیش مسابقه طراحی در رابطه با هولوکاست و جنایات رژیم صهیونیست ها و دشمنی آنها با اسلام برگزار شود.

https://saednews.com/fa/post/znazadgi-nimi-az-aropaii-ha-aaml-tohin-be-mqdsat-ast

۰۱/۱۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">