پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۳۲ ب.ظ

۰

ساعدنیوز : در چند وقت اخیر مسئله فسادجنسی خاندان پهلوی بخصوص بعد از افشای رابطه خارج از چارچوب همسر رضا پهلوی با یک مرد فرانسوی واکنش هایی مختلفی را به همراه داشته است. دکتر محمد حسن قدیری ابیانه پرده از رازهایی نهفته در دل تاریخ از فساد و رسوایی اخلاقی این خاندان برداشته است.

اگر ربع پهلوی بخواهد همسرش را طلاق بدهد، طبق قوانین غربی باید بخشی از اموال خود را که از ایران به سرقت برده است به او بدهد.

👈کل مصاحبه و تصاویر مربوطه را اینجا ببینید:

https://saednews.com/fa/post/agr-phloi-mande-bod-iran-az-nzr-fsad-az-tailnd-hm-bdtr-mi-shod

بسم ا... الرحمن الرحیم. دربار پهلوی و خاندان پهلوی بسیار فاسد بودند به نحوی که برای مردم ما غیر قابل باور است. اولا اخیرا عکس هایی از همسر رضا پهلوی (مثلا ولیعد پهلوی ! ) منتشر شده است که این عکس ها حاکی از ارتباط بسیار نزدیک وی با یک مرد فرانسوی است. این عکس ها لو رفته است در حالیکه رضا پهلوی عنوان کرده است که کسی که نمی تواند خانواده خود را کنترل کند، چطور می تواند مملکتی را کنترل کند. رضا پهلوی ادعای مملکت داری هم دارد! این در حالی است که اگر ربع پهلوی بخواهد وی را طلاق بدهد، طبق قوانین غربی باید بخشی از اموال خود را که از ایران به سرقت برده است به او بدهد. یعنی اموال مسروقه باید برسد به خانمی که به ربع پهلوی وفادار نبوده است. و هنوز ربع پهلوی عکس العملی درباره این خیانت از خود نشان نداده است.

علت خودکشی علیرضا پهلوی این بود که او دوست دختری داشت که ربع پهلوی با او نزدیکی کرده بود! و این باعث افسردگی برادر کوچک و خودکشی او شده بود.

این نوع خیانت به شدت حتی ضد انقلابیون را شوکه کرده است. چون از یک سو مریم رجوی داعیه ریاست جمهوری دارد و آمریکا وی را مناسب ریاست جمهوری عنوان کرده. از سوی دیگر ربع پهلوی ادعای حاکمیت بر ایران و رهبری مبازرات را دارد. درحالیکه حتی پول توجیبی اش را هم از مادرش دریافت می کند، آن هم از اموال به سرقت رفته از ایران. برادر کوچک ربع پهلوی خودکشی کرد. علت این خودکشی این بود که او دوست دختری داشت که ربع پهلوی با او نزدیکی کرده بود! و این باعث افسردگی برادر کوچک و خودکشی او شده بود.

فرح پهلوی خطاب به مادر شاه پهلوی : ما با شاه قرار گذاشته ایم که هرکس هرکاری که دلش میخواهد بکند.

اما این فساد محدود به فرزندان محمدرضا پهلوی نیست. خود محمدرضا فساد بسیار گسترده ای داشت و در خاطرات علم که بعد از مرگ او منتشر شد در مورد ابعاد فساد شاه صحبت زیادی شده است. یکی از وظایف علم این بوده است که دختران و زنان زیبارو را - چه ایرانی و چه خارجی – برای محمدرضا فراهم کند! این فساد مختص محمد رضا هم نبود. بلکه فرح پهلوی هم دچار فساد بود. یکی از کسانی که محمدرضا با او رابطه داشت دختری به نام طلا از یک پدر خلبان ایرانی و مادری فرانسوی بود. آنطور که نقل شده است این دختر بسیار زیبا بوده است. یک روز که شاه درحال بردن این دختر به اتاقش بوده است، فرح این صحنه را می بیند و ناراحت می شود و کشیده ای را به صورت این دختر می زند. شاه در اثر این واقعه بسیار با فرح تندی می کند و خطاب به او می گوید: تو با من هیچ کاری نداشته باش. من هم با تو کاری ندارم. از این واقعه به بعد فرح هم با مردانی به جز شوهر خود روابطی داشته است که از جمله آن ها دوست پسر دوران دانشجویی او بوده است. در خاطرات مادر شاه آمده است که وی روزی می بیند فرح دست در دست پسری وی را به داخل اتاق خود می برد. مادر شاه از این اتفاق ناراحت می شود. ولی فرح به او می گوید تو حق دخالت نداری. ما با شاه قرار گذاشته ایم که هرکس هرکاری که دلش میخواهد بکند و این موضوع به تو مربوط نیست. این فساد به اینجا ختم نمی شود. فرح فسادهای بسیاری داشته است.

هامیلتون جردن رئیس کارکنان کاخ سفید: خواستم تا با فرح دیدار کنم. گفتند او برای شنا رفته است. من هم به محل شنا رفتم. دیدم او با سینه برهنه، در مقابل محافظان مرد در حال شنا کردن است.

اشرف پهلوی هم که شهره عام و خاص بود. هر کسی با اعضای این خانواده رابطه فساد می داشت پست می گرفت. پست های حساس حکومتی به کسانی داده می شد که با اعضای این خانواده مدتی معاشقه کرده بود. پول هایی که برای این امور خرج می کردند (بخصوص شاه) پول های کلانی بود. گاهی یک میلیون دلار یا جواهرات بسیار قیمتی می دادند. پهلوی ها این فساد را در خارج هم ادامه دادند. آقای هامیلتون جردن رئیس کارکنان کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری کارتر، زمانی که شاه در پاناما به سر می برد برای مذاکره از طرف کارتر نزد شاه مخلوع رفت. او در کتاب خود عنوان می کند "زمانی که رفتم شاه نبود. گفتند او برای خوشگذرانی رفته است! لذا خواستم تا با فرح دیدار کنم. گفتند او برای شنا رفته است. من هم به محل شنا رفتم.

 دیدم او با سینه برهنه، در مقابل محافظان مرد در حال شنا کردن است. از این بی ملاحظگی ملکه تعجب کردم." او در همین کتاب ذکر می کند که ملکه یک مربی تنیسی داشته است و در حضور شاه با این مربی تنیس رفتارهایی می کرده که حتی شاه بسیار ناراحت می شده اما برای فرح اصلا اهمیتی نداشت که شاه ناراحت بشود و به رفتار زشت خودش ادامه می داده است.

مامورین خرم از بین بازدید کنندگان پارک خرم که امروز پارک ارم نام گرفته است زنان زیبای شوهردار یا بی شوهر را برای خرم انتخاب می کردند و می آوردند! و اگر این زنان مقاومت می کردند، ماموران خرم آن ها را به داخل قفس شیرها می انداختند.

ریشه این خاندان اصولا با فساد گرده خورده است. مثلا فردی به نام خرم یک کارگر آسفالت کار عظیم الجثه ای بوده و یک روز که در حال آسفالت کردن فضای کاخ سعدآباد بوده و زیر درختی دراز کشیده بوده، مادر فرح از این محل در حال عبور بوده که این کارگر را می بیند و از هیکل او خوشش می آید! مادر فرح این کارگر را به حمام می فرستد و برای او لباس های نو می خرد و بدین ترتیب خرم معشوقه مادر فرح می شود. خرم از این طریق بسیار نفوذ پیدا می کند و بعدها حتی انگشتری داشته که این انگشتر 5 میلیون دلار ارزش داشته ! و پارک ارم نیز برای خرم می شود. در خاطرات مادر فرح آمده است که مامورین خرم از بین بازدید کنندگان پارک خرم که امروز پارک ارم نام گرفته است زنان زیبای شوهردار یا بی شوهر را برای خرم انتخاب می کردند و می آوردند! و اگر این زنان مقاومت می کردند، ماموران خرم آن ها را به داخل قفس شیرها می انداختند.

خرم ، آسفالت کاری که صاحب پارک خرم (پارک ارم فعلی) شد

هرشبی که در دربار مهمانی بود، صبح زنان دربار با هواپیمای مخصوص می رفتند فرانسه تا در آنجا آرایش شوند و دوباره به تهران برمی گشتند تا شب در مهمانی شرکت کنند.

مادر شاه هم هر هفته چند روز به رامسر می رفت تا حمام آب گرم بگیرد. و روزهایی هم که نمی رفت یک هواپیما به رامسر می رفت و از حمامی که معروف بود به حمام مادر، آب گرم را بار می زدند تا خانم در تهران دوش آبگرم بگیرد! هرشبی که در دربار مهمانی بود، صبح زنان دربار با هواپیمای مخصوص می رفتند فرانسه تا در آنجا آرایش شوند و دوباره به تهران برمی گشتند تا شب در مهمانی شرکت کنند. ولخرجی دربار در این حد بود!

هویدا هرجا که می رفت باید برای او بچه می بردند تا با آن ها رابطه داشته باشد!

هویدا هم به عنوان نخست وزیر هم بهائی بود و هم همجنس باز. هویدا هرجا که می رفت باید برای او بچه می بردند تا با آن ها رابطه داشته باشد! وقتی هویدا همراه همسرش خانم امامی به شمال رفته بود، برنامه های جداگانه برای خانم امامی و هویدا تدارک دیده شده بود. برنامه خانم امامی به هر دلیلی برگزار نمی شود و وی به اقامتگاه برمی گردد. طبیعتا مامورین اقامتگاه جلوی او را نمی گیرند. وقتی او وارد اتاق خودشان می شود، می بیند که هویدا با یک بچه ای مشغول است! و همین باعث می شود که این زن بعدها از هویدا طلاق بگیرد. ساواک هم طی گزارشی به شاه اعلام می کند که خوب نیست نخست وزیر پادشاهی شما فردی بهائی و همجنس باز باشد. شاه در پاسخ به ساواک می گوید که مردم از کمر به پایین آزاد هستند! که این نشانگر نگاه شاه پهلوی به این موضوعات است. سایر درباریان هم همینطور بودند. فساد در کشور بیداد می کرد.

اشرف به دنبال تبدیل جزیره کیش به مرکز خوشگذرانی اعراب با دختران ایرانی بود . یعنی کیش تبدیل به یک مرکز فساد بشود.

شاه و فرح و فرزندانشان مظهر فساد در کشور بودند. رضا شاه علاوه بر عیاشی 40 یا 14 هزار قطعه زمین حاصلخیز را از مردم مصادره و بنام خود کرده بود. در حالیکه او در جوانی مسئول نظافت اصطبل سفارت هلند را عهده دار بود و مال و اموالی نداشت. به قدری اراضی را مصادره می کرد که همه نگران بودند که نکند زمینشان توسط شخص شاه مصادره شود. در این ایام وقف گسترش می یابد. چون مردم تنها راهی را که احساس می کردند می تواند مانع مصادره شدن زمین آن ها توسط رضا پهلوی شود، وقف زمینشان برای امام رضا (ع) می دانستند. به همین دلیل در آن ایام وقف بسیار در کشور رواج می یابد. این خاندان تلاش می کردند تا جایی که ممکن است فساد را در جامعه رشد بدهند. حتی اشرف به دنبال تبدیل جزیره کیش به مرکز خوشگذرانی اعراب با دختران ایرانی بود . یعنی کیش تبدیل به یک مرکز فساد بشود. اگر پهلوی مانده بود ایران از نظر فساد از تایلند هم بدتر می شد. خوشبختانه بساط آن رژیم برچیده شد و کشور روز به روز هم در همه ابعاد در حال پیشرفت است.

https://saednews.com/fa/post/agr-phloi-mande-bod-iran-az-nzr-fsad-az-tailnd-hm-bdtr-mi-shod

۰۱/۱۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">