پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۲۱ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک گفت: رژیم جعلی که مدعی سلطه از نیل تا فرات بود مجبور شد از ترس حزب‌الله و حماس دور خودش دیوار بکشد اما درون دیوار نیز احساس امنیت نمی‌کند.

محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و کارشناس مسائل استراتژیک، در گفت‌وگو با صبح توس، به زوال رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود:🇳🇮 پرچم رژیم صهیونیستی دو نوار آبی دارد که نماد دو رودخانه نیل و فرات است و این بر اساس آن است که صهیونیست‌ها ادعا می‌کردند از نیل تا فرات متعلق به آن‌ها است.

وی ادامه داد: آن‌ها می‌گفتند از نیل تا فرات باید به تصرف ما درآید و اصولا با جنایت و کشتار توانستند فلسطین را از دست فلسطینیان درآورند و با سایر کشورها نیز جنگ‌های متعددی داشته باشند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آنان در هر جنگی که شرکت می‌کردند پیروز می‌شدند حتی در جنگ ۶ روزه توانستند چند کشور عربی را شکست دهند و سرزمین‌هایی از آنان را به تصرف خود درآورند.

🚩 *از زمانیکه با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پرچم عرب‌گرایی جای خود را به پرچم اسلام‌گرایی داد رژیم جعلی همواره در هر جنگی شکست خورد.*

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا یادآور شد: این پیروزی‌ها تا زمانی بود که مبارزه با رژیم جعلی صهیونیست با پرچم عرب‌گرایی انجام می‌شد اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرچم عرب‌گرایی جای خود را به پرچم اسلام‌گرایی داد و از همان زمان بود که رژیم جعلی در هر جنگی شکست می‌خورد.

وی اظهار کرد: رژیم جعلی که مدعی سلطه از نیل تا فرات بود مجبور شد از ترس حزب‌الله دور خودش دیوار بکشد اما درون دیوار نیز احساس امنیت نمی‌کند.

🚩 *انتفاضه «سنگ» جای خود را به حملات «موشکی» داده است*

قدیری ابیانه یادآور شد: زمانی دست فلسطینیان سنگ بود و با سنگ به جان تانک‌های رژیم کودک‌کش می‌افتادند و در واقع جنگ آنان با سنگ و مشت بود اما امروز موشک‌هایی دارند که می‌تواند تمام نقاط رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه رژیم جعلی، توسط ملت‌هایی که به شدت ضدصهیونیستی هستند، محاصره شده است، تصریح کرد: جهان اسلام با قدرت تمام علیه رژیم جعلی شده است و دیوارهایی هم که این رژیم کشیده است نتوانسته امنیت را برای آنان حفظ کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه علاوه بر این مسائل، رژیم جعلی با دو مشکل بزرگ مواجه است، افزود: آمریکا که بزرگترین حامی این رژیم بوده امروز دچار معضلات بسیاری شده و به شدت رو به افول است و جهان از تک‌قطبی به سمت چندقطبی شدن می‌رود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر این رژیم از درون در حال فروپاشی است و خودشان به جان هم افتاده‌اند به نحوی که حتی مقامات نظامی و امنیتی آمریکا علیه نتانیاهو موضع گرفتند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: یک زمانی صهیونیست‌ها تلاششان این بود که یهودیان سایر کشورها را به فلسطین بیاورند اما امروزه گرفتاری‌شان این است که چگونه جلوی مهاجرت یهودیان از فلسطین به سایر کشورها را بگیرند.

کارشناس مسائل استراتژیک با تاکید بر اینکه تقاضا برای ترک اسرائیل زیاد است، یادآور شد: سردار قاآنی نیز توصیه کرد‌ه‌اند یهودیان خانه‌های خود را بفروشند و زودتر از آنجا بروند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند اما ظاهرا ۲۵ سال لازم نیست و آن‌ها زودتر به سمت نابودی می‌روند.

وی با بیان اینکه شعار نیل تا فرات صهیونیست‌ها شامل مکه و مدینه نیز می‌شود، افزود: در هر توطئه‌ای که در منطقه شکل می‌گیرد از جمله شکل‌گیری داعش، رژیم جعلی نقش دارد.

قدیری ابیانه با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی حضرت امام(ه) افزود: مبارزات با نگاه اسلامی رو به پیروزی است و راهپیمایی‌های روز قدس که به بسیاری از کشورها سرایت کرده اثر خودش را می‌گذارد.

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: این راهپیمایی‌ها هم قوت قلبی برای فلسطین و لبنان است که مبارزاتشان حمایت می‌شود و هم روحیه رژیم جعلی را تضعیف می‌کند و علاوه بر آن موجب ناامیدی صهیونیست‌هایی می‌شود که خانه‌هایشان را رها کرده‌اند و به فلسطین آمده‌اند و در واقع به مهاجرت معکوس دامن می‌زند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در پایان با بیان اینکه هر قدمی که مردم در راهپیمایی روز قدس برمی‎دارند قدمی علیه جنایت‌های رژیم جعلی است، یادآور شد: رژیم کودک‌کش محوشدنی است و روزی که محو شود منطقه خاورمیانه تغییر پیدا می‌کند و نابودی این رژیم علاوه بر اینکه به نفع فلسطین است، به نفع جمهوری اسلامی و تمام جهان اسلام است.

https://sobhtoos.ir/?p=1839

۰۲/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">