پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۰۶:۱۸ ق.ظ

۰

به خانم علم‌الهدی آفرین می‌گویم

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۰۶:۱۸ ق.ظ

📆 ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - تهران - ایرنا - دیپلمات سابق کشورمان گفت: من به خانم علم‌الهدی برای انجام چنین کاری آفرین می‌گویم و به اعتقاد من هر کسی باید بتواند این موضوع را با همتایان خودش مطرح کند.

قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: به عنوان مثال رئیس مجلس به روسای مجالس، اساتید به اساتید، دانشجویان به دانشجویان، روسای دانشگاه‌ها به روسای دانشگاه‌ها و سازمان‌های حقوق بشری ایران به سازمان‌های حقوق بشری باید چنین نامه‌هایی بنویسند.

قدیری‌ ابیانه ادامه داد: یکی از اقداماتی که باید صورت بگیرد این است که باید نامه‌هایی به کسانی نوشته شود که در جوسازی و در ارتباط با مهسا امینی موهای خود را تراشیدند و موضع گرفتند و باید به آنها بگویند چرا درباره چنین موضوعی موضع گرفتند اما درباره کشته شدن صدها زن و کودک بی‌دفاع در غزه سکوت کرده‌اند؟ چرا دولت شما از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و چرا برای آنها سلاح ارسال کرده است؟

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران و هنرمندان ما نیز می‌توانند به همتایان خود درخصوص درخواست موضع‌گیری، انتقاد از عدم موضع‌گیری و همچنین قدردانی از کسانی که موضع گرفتند نامه بنویسند.

سفیر سابق کشورمان در استرالیا و مکزیک افزود: ما باید با نوشتن این نامه‌ها موجی راه بیندازیم که هر شخصی خود را مسئول بداند تا قدمی در ارتباط با جنایات رژیم صهیونیستی موضوع بردارد؛ به عنوان مثال وزیر اجتماعی اسپانیا موضع بسیار خوبی درخصوص جنایات این رژیم غاصب گرفته است.

قدیری‌ ابیانه تاکید کرد: در این نامه‌ها باید نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نکاتی را مطرح کنند که بتواند تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال بگویند رژیم صهیونیستی بدتر از رژیم آپارتاید است چراکه آپارتاید سیاه‌پوستان را انسان توصیف می‌کردند اما خود را برتر از آنها می‌دانستند در حالی که صهیونیست‌ها غیریهودیان را حیوان ناطق می‌دانند و نه انسان. این بدتر از آن است و به این موضوع در کتاب تلمود نیز اشاره کرده‌اند.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها بدتر از هیتلر هستند. هیتلر نیز جنایت کرد اما جنایت وی مانند جنایت صهیونیست‌ها نبود. صهیونیست‌ها عمدا زنان و کودکان بی‌گناه را می‌کشند و کشورها و دولت‌هایی که ادعای حقوق بشر داشتند از کشتار آنها حمایت کرده‌اند و نشان دادند که روح هیلتر و موسولینی در وجودشان تلعلع می‌زند اما مدتی آن را پنهان می‌کردند.

فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: تشکلی از مادران ایرانی نیز می‌توانند مادران کشورهای خارجی و پزشکان هم پزشکان و هلال احمر نیز صلیب‌سرخ‌ها را مخاطب قرار دهند لذا ما باید این موج را در دنیا به راه بیندازیم.

قدیری‌ ابیانه افزود: نوشتن چنین نامه‌هایی در سایر کشورها نیز مرسوم است و من به نوبه خودم از همسر رئیس جمهور به دلیل نوشتن چنین نامه‌ای به همسران روسای ۴۰ کشور اروپایی قدردانی می‌کنم. شما می‌بینید حتی در غرب هنرپیشه‌ها را به عنوان سفیر حقوق بشر معرفی می‌کنند و این طرف و آن طرف می‌فرستند، البته اینها معمولا به‌دنبال تحقق اهداف غربی‌ها هستند.

وی اقدام همسر رئیس جمهور را کار بسیار پسندیده‌ای توصیف کرد و گفت: من به عنوان کسی که در دستگاه دیپلماسی بودم، این نامه‌ها را بسیار موثر می‌دانم به‌خصوص که همسران روسای جمهور می‌توانند با همسران‌شان صحبت کنند و از آنها بخواهند که موضع بگیرند و شاید تلنگری لازم بوده و خانم علم‌الهدی سعی کرده که این تلنگر را بزند.

https://irna.ir/xjNTMH

۰۲/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">