پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۰۴:۵۲ ب.ظ

۰

📆 یکشنبه، 21 آبان 

❌ رد صلاحیت برخی از چهره های شاخص مجلس یازدهم از جمله مسعود پزشکیان و علیرضا بیگی خبرساز شده است. ساعدنیوز در گفتگویی اختصاصی با محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی به این رویداد پرداخته است.

❌به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل ایران در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ساعدنیوز و در واکنش به رد صلاحیت تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: من از سوابق برخی از این آقایان اطلاع چندانی ندارم و طبیعتاً شورای نگهبان دلیل خودش را برای رد صلاحیت آنها داشته است. اما در مورد آقای پزشکیان که رد صلاحیت شده اند معتقدم که این رد صلاحیت کافی نبود بلکه ایشان باید به دلیل ادعای واهی قتل مهسا امینی توسط نیروی انتظامی محاکمه شود. پزشکیان در اوج فتنه اعلام کرد که مهسا امینی کشته شده است و این ادعا را برای دامن زدن به فتنه بر علیه نظام مطرح کرد.

❌سفیر اسبق ایران در مکزیک افزود: معتقدم که نیروی انتظامی باید از تمام کسانی که در موارد مختلف و نه تنها مهسا امینی به این نیرو اتهام قتل می زنند، شکایت کند. اتهام قتل به یک شخص زدن بدون مدرک و دلیل جرم بزرگی است چه رسد به این که به یک سازمان در حد نیروی انتظامی این اتهام را وارد کنند. این یک ظلم بزرک به نیروی انتظامی است. همه قراین و شواهد حاکی از این است که مهسا امینی سکته کرده است. او در 8 سالگی جراحی مغز داشت و دارو مصرف می کرد. بنابراین، معتقدم پزشکیان نه تنها صلاحیت ندارد بلکه باید محاکمه شود.

قدیری ابیانه با اشاره به رد صلاحیت داماد حسن روحانی تصریح کرد: داما روحانی بودن هم به معنی صلاحیت داشتن نیست. آقای علیرضابیگی هم که رد صلاحیت شده اند اگر صلاحیت داشت زمانی که انحراف احمدی نژاد را به عینه مشاهده می کرد از او فاصله میگرفت ولی این کار را نکرد و سینه چاک او باقی ماند. بنابراین، شورای نگهبان کار بسیار خوبی کرد که او را رد صلاحیت کرد.

سفیر اسبق کشورمان در استرالیا و مکزیک در واکنش به ثبت نام حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید در انتخابات خبرگان رهبری گفت: معتقدم شورای نگهبان باید مراقب باشد تا اشتباه تأئید صلاحیت حسن روحانی برای بار دوم را تکرار نکند. انتظارمان این است که روحانی رد صلاحیت شود. اسلام او اسلام انگلیسی است. او در مدت حضورش در مقام ریاست جمهوری خصوصاً در دور دوم نشان داد که مواضع اش با اسلام ناب فاصله دارد. عملکرد او بسیار مشکوک است حتی مدرک دکترای او نیز دزدی از دیگران بوده است. اسناد نشان می دهد که او در اوایل انقلاب وقتی برای مجلس شورای اسلامی نامزد شد خودش را دکتر معرفی میکرد در حالی که حتی مدرک فوق لیسانس هم نداشت.

https://saednews.com/.post/shoray-nghban-bayd-mragb-bashd-ta-ashtbah-t-eyd-slahyt-hsn-rohany-bray-bar-dom-ra-tkrar-nknd

۰۲/۰۸/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">